Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

mooie training! Sterke OHP

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Damn die overhead press pr! Netjes man! je blijft hard gaan.

Bedankt, vind zelf die oh press nog steeds super nice:D

Ik ga ook niet snel naar de dokter hoor alleen als het echt noodzakelijk is. Maar soms is het inderdaad wel verstandiger.

Sterke overhead press PR, zou er binnenkort ook nog eens graag een PR'tje op pakken.

Iig even in de gaten houden dat het niet erger gaat worden. Bedankt, oefening waarbij progressie altijd maar lastig lijkt te zijn vanaf een bepaald punt.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Bedankt Meaantje :thumbs:

:cheer:Wow! Die OHP en CGBP's!!:cheer:

Wat een MP man! Me jealous. Weeg je nog steeds die 81 kg? Echt gigantisch sterk vergeleken met je BW man!

I'm in!

• Like
Waarderingen: wwe
Speciaal voor mij een overhead PR.. Nice. Wel jammer dat het een evenaring van mijn PR is, nu moet ik weer hoger gaan aimen.

• #2.186

It was good!:D

Wat een MP man! Me jealous. Weeg je nog steeds die 81 kg? Echt gigantisch sterk vergeleken met je BW man!

I'm in!

Nieuwe iemand in mn log, gaaf! Ik probeer me nu 2x per week te wegen. Weeg nu ongeveer 83, had een kilotje minder verwacht. Mooi compliment btw :)

Speciaal voor mij een overhead PR.. Nice. Wel jammer dat het een evenaring van mijn PR is, nu moet ik weer hoger gaan aimen.

Volgens mij heb jij nog geen 3x80 OHP gedaan dus succes;)

Zometeen naar een speciaal bier proeverij, ben ik benieuwd naar! Ga het daarna in de stad niet al te gek maken (lees: tamelijk vroeg overstappen op water), morgen wil ik namelijk bij PHM liften en brak schiet dat gewoon totaal niet op.

• #2.187
De speciaalbier proeverij gisteravond was leuk, het was ook in een erg mooie en sfeervolle locatie wat het nog beter maakte. Daarna ook nog wat pilsjes gedronken en rond half 1 snachts overgestapt op water. Voelde me vandaag toch niet helemaal fris.

Squat ging erg goed maar ik merkte dat ik me daarna al snel een beetje energieloos voelde.

FB 10-05-2015
PHM training

Squat
3x140
3x155
3x167,5
4x175 PR
2x185 PR op film
8x105
8x105

Paused bench
3x100
3x115
1x125 (ik wilde er eigenlijk 3 maar deze ene ging al erg moeizaam dus hier maar bijgelaten)

5x100 Vanaf hier wide grip
5x100
5x100

Deadlifts (no belt)
3x180
3x180
3x180

Db row
20x30
20x30

comments:
Squat ging echt heel erg goed. Na de squat was de energie helaas wel een beetje op. Voelde me futloos, maar dit is wel verklaarbaar. Ben iig erg blij met die squat.

Filmpje 2x185 squat: https://www.youtube.com/watch?v=SE1zLJLn1Qw

goeie squats! 200 soon

Goeie Squats kerel. Mooi diep ook! Op naar die 200 kg! Doe jij btw ook aan powerliftwedstrijden? Gezien je kracht zou je daar niet misstaan denk ik :)

Goed geluisterd naar je coach

goede skwot hoor

Hoeveel powerlift je?

de powerlift? Is dat zo:

exercise-bands-two-arm-military-press.gif

Damn Nice 2x185 squat

Dat zag er goed uit.

Nice hoor die squat WWE! Laatste tijd geen last gehad meer van de pijntjes daarmee!:thumbs:

Harde squat man

• #2.198

Je wilt niet weten hoelang dat al mn doel is:P

Goeie Squats kerel. Mooi diep ook! Op naar die 200 kg! Doe jij btw ook aan powerliftwedstrijden? Gezien je kracht zou je daar niet misstaan denk ik :)

Thanks man. Ik heb vorig jaar aan twee wedstrijden meegedaan waaronder het NK Raw powerlifting. Over een maand doe ik mee aan de DRC cup en in december doe ik weer mee met het NK :)

Goed geluisterd naar je coach

Alhoewel ik bij enkele van je adviezen wel zo mijn twijfels heb had je ditmaal gelijk.

Thnx

Hoi

Yeah, thnx flexx

Nice hoor die squat WWE! Laatste tijd geen last gehad meer van de pijntjes daarmee!:thumbs:

Bedankt. Geen last van de lies inderdaad, erg prettig. Nu helaas een beetje van mijn linker elleboog. Het is ook altijd wat.

Thnx Z!

Gisteravond ben ik ook nog gaan trainen:
FB 01-05-2015

Deadlift (belt)
2x200
2x220
1x240 (2e fail, jezus)

Paused bench
6x90
6x90
6x90
15x90 (touch n go) lekker

Box squat (No belt)
2x120
2x140
2x160
2x180
2x190 PR
2x200 PR
10x120
10x120

Pull ups
8xbw
8xbw
8xbw

Chin ups (handpalmen naar binnen)
8xbw
8xbw

comments:
Heb ooit al eens eerder 2x240 geprobeerd en ook toen faalde ik bij de lockout. Jammer dit, deadlift lijkt momenteel niet vooruit te gaan. Eerder achteruit. Bij bench niet te gek gedaan.
Box squat ging erg goed, hele dikke pr kunnen zetten in de gym.
De pull ups waren ditmaal de enige oefening waarbij ik echt last had van mn elleboog, even in de gaten houden dus.

Vandaag rust gehad, morgen weer trainen. Morgen maar weer wat zwaarder op de bench, hopelijk gaat die dan wel even lekker.

Laatst bewerkt:
Dikke box squat, lekker.

Lekkere pr's weer man, je blijft maar prs zetten:D

Terug
Naar boven