Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

Mooi, zondag die 200 smoken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.226
Afgelopen zaterdag mezelf helemaal volgegooid met junk food(mcdonnalds luch, pizza avond eten, snoep in de avond). Dit was niet helemaal gepland maargoed. Wist even niet of dit een goed of slecht effect zou hebben op de mockmeet die de volgende dag zou zijn...

25-05-2015 de Mockmeet bij PHM. Ik had er al veel zin en de dag begon al goed met een heerlijk zonnetje dat me tegemoet kwam toen ik die kant op ging. Eigenlijk vanaf het begin, nog voor de 'meet' echt begonnen was zat de gezellige sfeer er al goed in. Er is iig een hoop gelachen deze dag!

Ingewogen op 82.7 wat dus nog net in mijn gewichtsklasse is (-83). Ik moet wel even oppassen dat ik hierbinnen blijf omdat ik over 3 weken de DRC cup heb. Misschien dat ik door al dat junkfood ook iets zwaarder was? Vocht vasthouden ofzo? Iig gaan we dit de dag voor de DRC cup maar niet doen denk ik.

De beurten:

Squat
180
190 PR
200 PR

Paused bench
1x122,5
1x130
0x135 kreeg deze niet weg, slechts een klein stukje van de borst

Deadlift
230
250
260 PR

Ik wilde eigenlijk vandaag voor 195 gaan op de squat en dacht dat 200 nog buiten bereik was maar de PHM mensen hadden het er al weken over dat ik voor 200 moest gaan en iedereen schreeuwde dat ik 200 moest doen.... toch 200 eraan gehangen. Echt een mega goede pr dag zo, enorme pr op de squat en een six plate deadlift. De bench helaas geen pr kunnen zetten maar daar heb ik sowieso niet echt veel vooruitgang op gekregen de laatste tijd.

Een totaal van 590 op 82,7 zorgt voor 394,65 wilks.
Hopelijk heb ik nu niet te vroeg gepiekt. Alhoewel de DRC cup niet de belangrijste wedstrijd van het jaar is zou het super zijn om daar een vergelijkbaar totaal neer te kunnen zetten.

Filmpjes komen eraan...

Mooi man, blijft dope in de -83

Natuurlijk ben je zwaarder als je meer eet :roflol:

Super gelift man, die 200sq was echt het moment van de dag wat mij betreft. En deadlift ook heel goed natuurlijk!

600 op drc.

• Like
Waarderingen: wwe
Congrats met de PR man, sterk werk.
Een hoop kg's bij die squat.

Die squat was echt nice :thumbs: Veel gelachen inderdaad :)
Als je meer eet ga je vaak ook extra vocht vasthouden, je hebt meer maaginhoud ed. Komt op DRC vast goed :D Niet teveel (meer dan normaal) zout eten de dag ervoor en voor de weging.

fuark goeie meet

inderdaad als het niet achter elkaar staat weiger ik te kijken

Laatst bewerkt:
Man man man lever die 200 squat maar weer in

Quads of steel die 200kg squatten

Wuamil

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.240
Mooi man, blijft dope in de -83
Spannende klasse idd

Natuurlijk ben je zwaarder als je meer eet :roflol:

Super gelift man, die 200sq was echt het moment van de dag wat mij betreft. En deadlift ook heel goed natuurlijk!

600 op drc.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik misschien meer vocht vast hield door zout eten.

Bedankt, was een waanzinnig moment. Denk dat ik op DRC dezelfde beurten ga kiezen, moet er nog eens over denken. Hoop dat ik die 200 dan weer kan want hij was zwaar:o

600DRC zie ik nog even niet gebeuren, zou zo even niet weten waar ik die 10kg vandaan moet halen. Maar voor december had ik eigenlijjk 600 als doel (200/140/260) en dat doel mag wel iets omhoog nu denk ik

Congrats met de PR man, sterk werk.
Een hoop kg's bij die squat.
Bedankt man, ben er erg blij mee.
Als ik nou blessure vrij kan blijven en mn LB soepel kan houden is er richting het einde van het jaar misschien nog wel meer mogelijk op de squat.

Die squat was echt nice :thumbs: Veel gelachen inderdaad :)
Als je meer eet ga je vaak ook extra vocht vasthouden, je hebt meer maaginhoud ed. Komt op DRC vast goed :D Niet teveel (meer dan normaal) zout eten de dag ervoor en voor de weging.

Thnx!
Ja soms was je een zuurpruimpje maar ook die kan ik wel een beetje laten lachen:D:D:p

Ja, volgende keer ben je er gewoon bij!

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Hier de 200/130/260 achter elkaar geplakt

https://www.youtube.com/watch?v=TDwCV0pi8g4

Terug
Naar boven