XXL Nutrition

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Ff quoten en mn training oosten vanuit de trein

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Frontsquats kunnen rotzakken zijn, hou er wel van.
Ik hou er niet van. Ik vind dat die barbell zo ongemakkelijk ligt.

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

vond front squats ook altijd pure aids maar na ze toch een paar weken frequent gedaan te hebben waren ze toch ook wel chill eigenlijk

alleen door knie aids ze er toch maar weer even uitgegooid

Nu hoop ik dat ik over een paar weken kan zeggen dat ik ze ook wel chill vind maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

Balen van je knie man. Sterkte

Ff quoten en mn training oosten vanuit de trein

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Ik hou er niet van. Ik vind dat die barbell zo ongemakkelijk ligt.

training in het oosten ja ?

• #2.283
Vandaag

Paused bench
3x110
3x110
3x110
3x110
3x110
3x110
3x110 ging moeizamer dan ik dacht

Barbell row (pendlay)
5x90
5x100
5x100
5x100
5x100

Dips
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Dumbell curl
10x18
10x16

Best doorgetraind. Bench ging niet zo easy maar mn rust was ook wel korter dan normaal deze keer.

Nu in de trein naar utrecht. Hangouts poppen en straks naar een show van merauder. Ze hebben al een paar keer de afgelopen jaren hun tour gecancelled dus ben benieuwd.

Wss morgen weer een lb training.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Zou ik posten bedoelen of midden oosten?

Tja..ik blijf de benches sterk vinden, maar als ik op jouw niveau zat zou ik ook klagen..:o

Die pendlays zijn hoe dan ook sterk!:thumbs: Flink dip volume ook!:fire:

• #2.285
Tja..ik blijf de benches sterk vinden, maar als ik op jouw niveau zat zou ik ook klagen..:o

Die pendlays zijn hoe dan ook sterk!:thumbs: Flink dip volume ook!:fire:

Tja 110 is een gewicht wat ik toch onderhand wel wat makkelijker weg zou moeten drukken, zeker als ik ooit die 140 wil drukken.

Ik realiseer me nu dat ik de training van vrijdag nooit gelogd heb dus nu nog even snel doen.

Afgelopen donderdag was ik naar utrecht voor een toffe show van merauder, ruige band en had ze nog nooit gezien. Voor die show was ik in utrecht naar een plekje gegaan die hij me aanraadde met verse hamburgers. Wat was die burger verschrikkelijk lekker. Als ik log lezers heb uit omgeving utrecht, ga daar echt eens naar toe. http://www.smakers.nl/ Ik ga er sowieso nog eens naartoe. Verder savonds nog twee extra sterke duveltjes gedronken(blijkbaar iets nieuws) dus het was weer goed genieten. Overige voeding die dag was wel prima en die burger was volgens mij niet echt ongezond.

De training van vrijdag:

Paused squats (belt)
3x120
3x140
3x155 (belt aan)
3x155
3x155 Dit zal wel om en nabij een volume pr zijn.

Squat (no belt)
5x130
5x130
5x130
5x130

Paused deadlifts ( 2 tellen pauzeren vlak onder de knie) (no belt)
4x100
4x130
4x175
4x175 Jezus wat zwaar

comments:
Prima train. Ik zit er wel aan te denken om in dit nieuwe schema misschien na de zware paused squats lichtere explosieve paused squats te doen ipv deze normale squats die ik vandaag gedaan heb.

Deadlifts op reps vind ik kut, deficit deadlifts vind ik nog kutter maar paused deadlifts... jezus wat was dit een verschrikking. Viel me vies tegen dit, vond het echt heel zwaar.

Verder echt flinke spierpijn dit weekend in mijn hamstrings, onderrug maar ook nog een beetje in mijn UB. Eerste week van de 'cut' verliep niet zo denderend helaas, voeding was nog wat rommelig.

Morgenochtend weer trainen. Ik ga ook maar eens mn pr's noteren in een excel sheet ofzo want soms herinner ik het me gewoon niet zoals wat nu precies mijn volume pr's zijn op bv de paused squat.

• #2.286
23-06-2015
UB

Paused bench
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Touch n go bench
19x80 (geen spotter en de 19e rep ging vrij moeizaam dus heb er net geen mooi getal van gemaakt.

Pull ups
10xbw
10xbw pfoe onderarmen
8xbw

Strict overhead press (no belt)
10x40
6x60
6x60
6x60 Zonder belt is wel een flink verschil zeg.

Dumbell flyes
15x16
15x16

Close grip bench press
5x60
6x90
5x90
12x60

Sitting dumbell curls
10x16
10x16

Lekkere pomp training.
Leuke training om na herhaaldelijk aandringen van enkele personen mijn log te verplaatsen naar de andere sectie.

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Heeft de powerlifting sectie een welkoms comité?

Heeft de powerlifting sectie een welkoms comité?

tumblr_inline_natqajMWFK1rm0i2t.gif

Welkom

Welkom hier, wat zijn je doelen?

welkom bruur

19 x 80 touch and go bench.. Je zit nu zeker in je hypertrofiefase?

Sterke pec isolatie, lord of the flys!

Goed gefitnisst, en leuk dat je logje eindelijk verplaatst is.

Welkom, rippetoe's starting strength is een goed schema om mee te beginnen, succes.

Welkom, rippetoe's starting strength is een goed schema om mee te beginnen, succes.
En als je daarmee klaar bent adviseer ik de PHM methode. En het boek van tymboo bevat ook erg waardevolle informatie voor zowel beginners als geavanceerde athleten.

• #2.296

People's elbow.

Welkom hier, wat zijn je doelen?

400+ wilks, 215,140,270.

Tijd om weer terug te gaan naar de andere sectie zie ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

19 x 80 touch and go bench.. Je zit nu zeker in je hypertrofiefase?

Jazeker, dat was pomp dag.

Sterke pec isolatie, lord of the flys!

Vollere chest om de rom bij het benchen te verkleinen, jwz.

Goed gefitnisst, en leuk dat je logje eindelijk verplaatst is.

Het ziet er gezellig uit;)

Ik ga me inlezen, bedankt:o

En als je daarmee klaar bent adviseer ik de PHM methode. En het boek van tymboo bevat ook erg waardevolle informatie voor zowel beginners als geavanceerde athleten.
In welke categorie val ik rob en kan je me wat meer vertellen over deze 'PHM methode' ?

25-06-2015

Squat
5x170 (met belt) good
5x130 (no belt vanaf hier)
5x130
5x130

Sumo deadlift
2x100
2x140
2x160
2x180
2x200
1x210 (2e fail, barbell donderde uit mn hand). was ook zwaar
2x180
2x140

Box squat (bankje in de gym als box)
3x110
3x150
3x170
3x180
3x180
3x150

comment:
Ik had al een paar dagen erge pijn aan mn linker knie en ik heb geen idee hoe het kwam. Gisteren had ik zelfs moeite met de trap opgaan. Gek genoeg voelde het vandaag weer een stuk beter (ik voelde het nog wel). Na een hoop opwarming voelde het ook beter, hopelijk heb ik er morgen niet extra veel last van.

Prima training. Sumo deadlift is wel duidelijk mn ding niet, 2x210 had ik toch wel verwacht te kunnen. Blijven oefenen i guess.

Vollere chest om de rom bij het benchen te verkleinen, jw
Damn son, next level tactics!

In welke categorie val ik rob en kan je me wat meer vertellen over deze 'PHM methode' ?
Volgens mij doe je dit al langer dan vandaag!

Uit onderzoek is gebleken dat de PHM methode de oplossing biedt voor het bahelen van progressie in krachtsport. Deze revolutionaire methode wordt momenteel al door experts gehanteerd en heeft zich keer op keer bewezen.
Zoals ik al vermeld had kun je meer technische informatie vinden in tymbo's boek.

Sumo deadlifts vindt ik overigens juist geweldig!

in

• #2.300
Damn son, next level tactics!

Volgens mij doe je dit al langer dan vandaag!

Uit onderzoek is gebleken dat de PHM methode de oplossing biedt voor het bahelen van progressie in krachtsport. Deze revolutionaire methode wordt momenteel al door experts gehanteerd en heeft zich keer op keer bewezen.
Zoals ik al vermeld had kun je meer technische informatie vinden in tymbo's boek.

Sumo deadlifts vindt ik overigens juist geweldig!

Thnx voor de info chef.

Very nice:)

Ik zit nog maar net aan deze kant van de log sectie en het loggen loopt al achter. Ik heb nog een UB en een LB training gedaan die best aardig gingen maar het kwam er even niet van om ze te loggen.
Wel heb ik eigenlijk afgelopen vrijdag besloten om toch al te gaan stoppen met dat schema. Ik had niks afgebakend met percentages en het was eigenlijk te zwaar zo. Wellicht pak ik het later in een verbeterde versie wel weer op.

Ik heb afgelopen vrijdag besloten om het schema van Johnny candito te gaan doen, het is een schema van 6 weken en ik moet zeggen dat het er goed uit ziet en me heel erg aanspreekt.

Vandaag had ik de eerste training gedaan:

Week 1 training 1

squat (belt)
6x155
6x155
6x155
6x155 volume pr (4x6x155 is volume pr)

Deadlift
6x205
6x205 volume pr (2x6x205 is volume pr)

Leg extension
12 reps
12 reps
12 reps

Leg curl
12 reps
12 reps
12 reps

comments: Hele kleine pr's. Goede training.

Terug
Naar boven