- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je nou een piekschema doen terwijl je pas in december je wedstrijd hebt
This program is absolutely designed for repeated use. That is why periodization is so
effective. It allows for consistent progress without stagnation. Also, it allows you to stick with the
basic proven exercises, rather than having to change exercises in order to break through
plateaus. This is extremely important because the most effective exercises will have a great
carryover to all other movements. So if you run this program 3 straight cycles, you will always
be squatting for leg development, not hit a wall, and you will see every other leg exercise
becomes easier. I’ve been lifting for many years now, getting my strength up where I am
handling 3 times my bodyweight, yet have never hit a wall. I haven’t changed my basic setup
either. Often times you will see other “gurus” in this industry recommend something entirely
different from what they do. This program isn’t a creation, rather a formal description of how I
train. This program’s setup is what I’ve done to get this strong, what I currently still do, and what
I will continue to do. The only task I had to do to make this program was to write out and
calculate what I already do in order for it to be easy to follow.
Jonnie en ik wensen je veel succes met je schema
http://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...=86e090366be54fa1a8c32278641eccb4&oe=56157E94
Groetjes
Uit geruchten en legendes heb ik vernomen dat na de eerste cycle, jouw wenkbrouwen al door beginnen te groeien tot een uni-brow. Daartegenover staat wel dat je ongeëvenaarde glutes krijgt en in leggings zal gaan trainen en fel oranje tenu's.
Goede keuze dus!
Alleen hopen dat je wel je looks behoudt met dit schema. Een gezicht als Candito wens je niemand toe.
Uit geruchten en legendes heb ik vernomen dat na de eerste cycle, jouw wenkbrouwen al door beginnen te groeien tot een uni-brow. Daartegenover staat wel dat je ongeëvenaarde glutes krijgt en in leggings zal gaan trainen en fel oranje tenu's.
Goede keuze dus!

Ben niet zo fan van de cooky cutter programma's maar voor het schema van Candito maak ik graag uitzondering en hanteer dit als adaptieprog. Zit nu pas in week 2 maar bevalt goed, het volume, de autoregulatie, werkcapaciteit en periodisatie zit goed in elkaar. Ga in de laatste weken wel bench volume wat ophogen maar dat is mijn eigen voorkeur.
Ja maar met die highrep OHP pak je wel lekker die pomp mee en daar ga je van groeien he. Goed gewerkt pik!
Ik heb Jonnie even een berichtje gestuurd dat je zn naam echt compleet verkeerd schrijft, hij trok zijn wenkbrauw en zijn legging op en zei dat het niet nog een keer moet gebeuren
Ik heb Jonnie even een berichtje gestuurd dat je zn naam echt compleet verkeerd schrijft, hij trok zijn wenkbrauw en zijn legging op en zei dat het niet nog een keer moet gebeuren
hehe nice one
k sorryRob, vind jij zelf je grapjes wel goed? Ik zou toch iets selectiever te werk gaan.

kleine tip als je je echte 1 rm hebt ingevuld zou ik de squat dagen in week 2 zeker niet alleen doen.
10x3 met 1 min rust is sickening zwaar, fysiek maar ook mentaal. Dit was mijn gezicht na set 3 en moest er nog 7....
![]()