- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
High rep paused bench is onnodig zwaar imo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
High rep paused bench is onnodig zwaar imo.
Ah nu zie ik het haha. Die training was identiek aan deze dus had het gewoon gekopieerd en geplakt.Toch knap dat je paused benches touch and go doet dan
Yeah
Ben benieuwd wat dit voor je bench gaat doen? Op het eerste zicht lijkt het een vrije lage frequentie + volume op presses. Johnny zijn bench is ook niet zo heel spectaculair ivm zijn lb lifts, toch? Wat Denzil zegt over bench volume adden is denk ik geen verkeerd idee.
Ben benieuwd wat dit voor je bench gaat doen? Op het eerste zicht lijkt het een vrije lage frequentie + volume op presses. Johnny zijn bench is ook niet zo heel spectaculair ivm zijn lb lifts, toch? Wat Denzil zegt over bench volume adden is denk ik geen verkeerd idee.
Dit logje ook maar eens wat beter in de gaten gaan houden. Wil over een maandje ook gaan beginnen met dit schema. Succes met het schema en dat je maar net zulke masterlijke eye-brows mag krijgen!![]()

Goed biertjes getikt vannacht, 10/10 voor de effort
Pas je inderdaad op met die dumbell rows? straks verslind je die arme dumbells nog!
ik ken het, die 1 minuut rust is niet te doen bij die sets
wel lekker hoor
Ik ben echt blij dat er geen rows in een powerlift competitie zitten, dan zou ik het hard afleggen
Zie je al progressie in je eyebrows?

Ik kijk trouwens echt op tegen de training van donderdag. Dan moet ik op squats 10x157,5 en daarna 10x3x152,5 doen : (