MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs II

Toch knap dat je paused benches touch and go doet dan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
  • #2.324
Wat was het ontzettend warm in de sportschool vanmiddag....

Week 1, training 4

Squat (belt)
8x135
8x135
8x135
8x135

deadlift (belt)
8x180 dit was kapot gaan, zeker in combinatie met de hitte
8x180

Leg extension
12 reps
12 reps
12 reps

Leg curl
12 reps
12 reps
12 reps

Lekker kapottttttt

Ben benieuwd wat dit voor je bench gaat doen? Op het eerste zicht lijkt het een vrije lage frequentie + volume op presses. Johnny zijn bench is ook niet zo heel spectaculair ivm zijn lb lifts, toch? Wat Denzil zegt over bench volume adden is denk ik geen verkeerd idee.

Ben benieuwd wat dit voor je bench gaat doen? Op het eerste zicht lijkt het een vrije lage frequentie + volume op presses. Johnny zijn bench is ook niet zo heel spectaculair ivm zijn lb lifts, toch? Wat Denzil zegt over bench volume adden is denk ik geen verkeerd idee.

Dit gevoel had ik ook toen ik candito zijn schema volgde. Weinig bench volume in verhouding tot squat en deadlift. De laatste week schiet de intensiteit wel ineens omhoog op bench.

Ook die twee dagen exact dezelfde werksets op bench vond ik een beetje vaag

Dit logje ook maar eens wat beter in de gaten gaan houden. Wil over een maandje ook gaan beginnen met dit schema. Succes met het schema en dat je maar net zulke masterlijke eye-brows mag krijgen! :D

• #2.330
Hier nog de training van gisterochtend.

Benchpress (touch n go)
9x105 PR (10e rep fail)

Dumbell row
10x44
10x48
8x52
6x56 Grip issues komen hier kijken

overhead press
12x50
12x50
10x55
8x60 zwaar

Pull ups
12xbw
12xbw Onderarmen op
8xbw
8xbw

Pushdown
12 reps
12 reps
12 reps

Dumbell curl

10x14
10x16
10x14

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Ik kijk het gewoon eens aan. Het is maar 5 weken en als het bevalt kan ik het nog een keer doen met eventueel een beetje extra volume.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Dit logje ook maar eens wat beter in de gaten gaan houden. Wil over een maandje ook gaan beginnen met dit schema. Succes met het schema en dat je maar net zulke masterlijke eye-brows mag krijgen! :D

Ah top man, ik zal ook eens in jouw logje kijken.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Er is nog geen cut resultaat. Jammer:p

Flink gepompt

Goed biertjes getikt vannacht, 10/10 voor de effort

9x105 bench! nice man!

Damn die bench en dumbel rows!:fire:

Pas je inderdaad op met die dumbell rows? straks verslind je die arme dumbells nog!

• #2.336

De pomp.... blijft stiekem toch wel heel nice:D

Goed biertjes getikt vannacht, 10/10 voor de effort

Avond was nice
Pils was nice
Cut-resultaat: niet zo nice.

Was wel lekker ja. Hoop die bench dit jaar nog wel een beetje omhoog te werken.

Damn die bench en dumbel rows!:fire:

Thnx man, ging lekker. Alleen gaat grip een beperkende factor worden bij de db rows merk ik...

Pas je inderdaad op met die dumbell rows? straks verslind je die arme dumbells nog!

DE dumbell die ik wil verslinden is de legendarische 71kg dumbell waar onderhand weer een dikke laag stof overheen zit. Ook ik wil een legende worden door die dumbell te rowen.

06-07-2015
Week 2, training 1

Squat (belt)
10x155 PR
3x157,5
3x157,5
3x157,5
3x157,5
3x157,5

Paused deadlifts (pauze onder de knie) (no belt)
8x135
8x145
8x145 Pfoe, zwaar. Valt vies tegen

Leg extensions
12 reps
12 reps
12 reps

Leg curl
12 reps
12 reps
12 reps

comments:
10x155 was zwaar maar was nog wel te doen. Zaten geen echte grinders bij. De 5x3 daarna was wel echt zwaar. Eigenlijk schrijft candito voor dat er maar 1 minuut rust mag zitten tussen die sets maar daar heb ik me niet aan gehouden. Was nu ook al zwaar genoeg, flink volume zo.

Paused deadlifts is zo op papier kwa gewicht niet zoveel maar ik vond het echt behoorlijk zwaar.

Morgen UB in de ochtend. Op tijd opstaan zodat ik vol energie kan gaan trainen!

ik ken het, die 1 minuut rust is niet te doen bij die sets

wel lekker hoor

Ik ben echt blij dat er geen rows in een powerlift competitie zitten, dan zou ik het hard afleggen :D
Zie je al progressie in je eyebrows?
:eyebrow:

• #2.339
ik ken het, die 1 minuut rust is niet te doen bij die sets

wel lekker hoor

Nee, als ik het zou proberen zou ik helemaal kapot gaan en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Lelijke moeizame grinders op alle sets.

Ik ben echt blij dat er geen rows in een powerlift competitie zitten, dan zou ik het hard afleggen :D
Zie je al progressie in je eyebrows?
:eyebrow:

Hahaha, laat rows de bench maar vervangen:P
Dit is nog maar week 2 natuurlijk dus de eyebrow progressie komt wss later:rolleyes:

Ik kijk trouwens echt op tegen de training van donderdag. Dan moet ik op squats 10x157,5 en daarna 10x3x152,5 doen : (

Ik kijk trouwens echt op tegen de training van donderdag. Dan moet ik op squats 10x157,5 en daarna 10x3x152,5 doen : (

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doe die training bij phm en je gaat het zeker te weten halen

of niet

Terug
Naar boven