XXL Nutrition

Always against the odds: One with the underdogs II

Easy squats man, lekker

bikkel !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
Hoh. Ga jij nou zomaar gainen op de squat? Zou het door dat ene tequila shotje komen?
Zou het..?

Thanks!

Je gaat weer lekker WWE! Op de PR-trein gestapt?

Ik hoop dat ik in de juiste trein gestapt ben marvin!

Thnx, ging best goed.

Jij ook;)

Morgen weer een UB training. De trainingen bevatten deze week iets minder oefeningen omdat candito in zijn schema de optional excercises van de UB dagen weg laat (in mijn geval curls en pushdowns). Gelukkig is dat volgende week weer terug.

De tweede LB training van deze week doe ik donderdag en die is een beetje raar of liever gezegd heel kort. Er staat dan 1 set squats op het programma met 4-6 reps(170kg, dus beter doe ik er 6 voor een pr) en 1 set paused deadlifts met 8 reps. Er staat 'No Accessory Lifts' maar misschien doe ik toch welwat lichte leg extensions en leg curls. Vind het anders wel heel erg karig.

Je hebt je max niet op 200 gezet of wel?

Anders zou je 175 voor 4-6 reps moeten doen

gelei op kniebuigs

Had precies dezelfde ervaring, deadlifts zien er gewoon niet uit met gewichten/reps die normaal easy zouden moeten gaan, doordat de squats ervoor er echt behoorlijk inhakken.

• #2.369
Had precies dezelfde ervaring, deadlifts zien er gewoon niet uit met gewichten/reps die normaal easy zouden moeten gaan, doordat de squats ervoor er echt behoorlijk inhakken.

Nu verdienen mijn deadlifts sowieso al geen schoonheidsprijs maar dit was wel heel erg. Maargoed, zat iig geen hitch in. Gelukkig ben ik niet de enige:P

15-07-2015

Week 3, training 2

Paused bench
6x110
6x110
6x110 volume pr (3x6x110 is volume pr)

Dumbell row
6x54
6x58
6x58 Volume pr (2x6x58 is volume pr)

Overhead press
6x65
6x70
5x72,5 Moesten eigenlijk 6 reps zijn maar een 6e zou een fail geworden zijn denk ik

Pull ups
6xbw+15
6xbw+15
6xbw+15

comments:
Hele kleine pr's deze keer, maar is het noteren waard en goed voor de motivatie. Was wel lekker zo dat de ondersteunende oefeningen deze keer wat lager in herhalingen waren.

Morgen naar de gym voor een korte LB sessie.

Het is geen schoonheidswedstrijd! Hoh, lekkere benches.

Elke training weer een stapje dichter bij dat ultieme einddoel

De 71 kilo dumbbells

Lekker zwaar die dummel roei

Wederom mooie training! Die dumbel rows beginnen inderdaad aardig gekkenwerk te worden:fire:

Liggen die 71kg dumbels bij PHM?

Aight. Lekkere PR's hier weer van de week :thumbup:

• #2.375
Het is geen schoonheidswedstrijd! Hoh, lekkere benches.

True, lelijke vieze vetklep enzo.

Elke training weer een stapje dichter bij dat ultieme einddoel

De 71 kilo dumbbells

jazeker
Squat/Bench/Deadlift/DBrow

Grip gaat wel een probleem worden met dat ding en het is lastig dat er tussen de 60 en 70 geen dumbells zijn. kan ze bij PHM wel bouwen natuurlijk.

Lekker zwaar die dummel roei

Yeahhhh

Wederom mooie training! Die dumbel rows beginnen inderdaad aardig gekkenwerk te worden:fire:

Liggen die 71kg dumbels bij PHM?

Die db rows gaan wel lekker ja. Beter verbetert die grip nog een beetje en dan heb ik binnenkort 60kg in mn hand.

Die legendarische dumbell ligt daar niet...

Aight. Lekkere PR's hier weer van de week :thumbup:

Dat was een goed begin van de week zo ja

16-07-2015

Week 3, training 3

Squat (belt)
6x170 PR

Paused deadlift (no belt)
8x160 PR

Korte training, vandaag moest ik slechts twee sets doen. Eigenlijk moest ik deze training morgen doen maar dat ging niet lukken dus ik heb de training vandaag al gedaan. Had nog spierpijn aan mn hamstrings. Hoop dat al mn reps op diepte waren want door de spierpijn ging het onderin nog moeizamer dan anders. Tel m toch maar mee....

Morgen naar de gentse feesten. Dus dat gaat gewoon genieten worden en helaas katabool...

alcohol is gains he

goeie sq

• #2.379
:roflol: dat stukje scheldgeweld is goed blijven hangen:roflol:

Geniet van het katabole weekend! Heb al genoeg gasten top trainingen zien neer knallen op wat* biertjes hier!:thumbs:

* of 20..
Haha, is geen sneer hoor. Ik vind je een aardige kerel[emoji16]

Ik heb er in ieder geval zin in!

harde squats man, is dit volgens een bepaald schema?

Terug
Naar boven