Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telde het eerste biertje van de dag nou eigenlijk als een rep, want de tweede is toch pas de herhaling van de eerste?
harde squats man, is dit volgens een bepaald schema?
Vond ik zelf ook wel
We zijn weer een stap dichterbij de 71kg db row. Moet nog wel een hoop grip gains maken
We zijn weer een stap dichterbij de 71kg db row. Moet nog wel een hoop grip gains maken
Ik zal eens bekijken hoe ik deze tip in mijn training kan implementerenIk heb nog wel een goede tip voor je grip
Harder knijpen

Bah, vorige twee trainingen niet in mn log gezet, moet ik nog wel doen maar ik heb er totaal geen zin in. Ik benoemde een paar dagen geleden mijn knieen al. Serieus als er iets is wat altijd goed en gezond aanvoelde waren het mn knieen en ik heb er nu ineens last van. Voornamelijk aan mijn linker knie maar rechts in iets mindere mate last van het zelfde. Het is een trekkende pijn aan de bovenkant van mijn knie als ik mijn knie flink buig (zoals onderin bij de squat). Motivatie is meteen ook verdwenen![]()
Bah, vorige twee trainingen niet in mn log gezet, moet ik nog wel doen maar ik heb er totaal geen zin in. Ik benoemde een paar dagen geleden mijn knieen al. Serieus als er iets is wat altijd goed en gezond aanvoelde waren het mn knieen en ik heb er nu ineens last van. Voornamelijk aan mijn linker knie maar rechts in iets mindere mate last van het zelfde. Het is een trekkende pijn aan de bovenkant van mijn knie als ik mijn knie flink buig (zoals onderin bij de squat). Motivatie is meteen ook verdwenen![]()
Toch wel de reden waarom ik nauwelijks meer lift, heb precies hetzelfde.
C-Million, ga je weleens naar de sportmasseur? Misschien zit er ergens gewoon iets wat gruwelijk vast zit? Je t-band kan ook invloed hebben op je knieën. Laat je eens goed slopen door zo'n persoon. En gebruik je nou al kneewraps eigenlijk? Sinds ik met die dingen squat heb ik nooit meer problemen gehad met mijn knieën. Ook de reden dat je toch niet op DRC was?
+1, ik bedoel uiteraard sleeves. De enige wraps die je moet handelen, zijn degene die je in de pan flikkert er daarna met kip, gehakt, uitjes, groente en saus vult.