MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs II

Telde het eerste biertje van de dag nou eigenlijk als een rep, want de tweede is toch pas de herhaling van de eerste?

Telde het eerste biertje van de dag nou eigenlijk als een rep, want de tweede is toch pas de herhaling van de eerste?

Mag toch hopen dat die als warm-up telde.
Volgens betrouwbare bronnen begint hypertrophy namelijk pas vanaf de 8e rep.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.383
Leuk weekend gehad zo met de gentse feesten. Wel katabool maargoed.

harde squats man, is dit volgens een bepaald schema?

Thnx
Jazeker, het schema van candito

Canditos-6-Week-Strength-Program.jpg

Excel bestandje is te downloaden op zn website: http://www.canditotraininghq.com/

Het is een schema van 5 weken wat opbouwt naar een optionele piek week in week 6 (dit kan ook een deload of een reset zijn). Tot nu toe bevalt het me goed, ik ben benieuwd hoe week 4 en 5 gaan.

Als ik het afgerond heb zal ik ook nog wel wat uitgebreider mijn persoonlijke review noteren.

19-07-2015
Week 3, training 4

Paused bench
5x112,5
5x112,5
5x112,5

Dumbell row
6x58
6x58
6x58 Volume pr (3x6x58 is volume pr)

Overhead press
6x65
6x70
6x70

Pull ups
6xbw+17,5
6xbw+17,5
6xbw+17,5

comments:

Alhoewel ik een beetje moe wakker werd(vrijdag op zaterdag weinig slaap gehad) en ik al om half 11 moest beginnen met trainen ivm werken vanmiddag ging de training goed.
Bench is gewoon goed, wie weet had dat wel een pr kunnen zijn als ik fit later op de dag was gaan trainen. Alle repranges waren het zelfde als bij de vorige UB training deze keer. Db row in de eerste set ook al 58 gepakt waardoor dit volume pr is en pul ups met 2,5kg verhoogt t.o.v. vorige training.

Dit is wel de sport van de kleine pijntjes. Onderarm is bijna hersteld, nu beetje last van mn knieën. Tis elke keer weer wat... zolang het maar niks ernstigs is is het allemaal geen ramp.

Gewoon een behoorlijke bench, niets mis mee.

behoorlijke dombol roei

Lekker bezig hier kerel. Waarom die je de db rows niet gewoon met straps. Dumbbelltjes van 70 kg en gaan.

ik doe mijn db rows gewoon met hookgrip

Ik doe mijn rug gewoon met een BB of een DB.

ik zal jou eens doen met een barbell verdomme

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.394
Bah, vorige twee trainingen niet in mn log gezet, moet ik nog wel doen maar ik heb er totaal geen zin in. Ik benoemde een paar dagen geleden mijn knieen al. Serieus als er iets is wat altijd goed en gezond aanvoelde waren het mn knieen en ik heb er nu ineens last van. Voornamelijk aan mijn linker knie maar rechts in iets mindere mate last van het zelfde. Het is een trekkende pijn aan de bovenkant van mijn knie als ik mijn knie flink buig (zoals onderin bij de squat). Motivatie is meteen ook verdwenen:(

Bah, vorige twee trainingen niet in mn log gezet, moet ik nog wel doen maar ik heb er totaal geen zin in. Ik benoemde een paar dagen geleden mijn knieen al. Serieus als er iets is wat altijd goed en gezond aanvoelde waren het mn knieen en ik heb er nu ineens last van. Voornamelijk aan mijn linker knie maar rechts in iets mindere mate last van het zelfde. Het is een trekkende pijn aan de bovenkant van mijn knie als ik mijn knie flink buig (zoals onderin bij de squat). Motivatie is meteen ook verdwenen:(

Toch wel de reden waarom ik nauwelijks meer lift, heb precies hetzelfde.

Klote knieën ook altijd... :(

Al bij de fysio geweest?

C-Million, ga je weleens naar de sportmasseur? Misschien zit er ergens gewoon iets wat gruwelijk vast zit? Je t-band kan ook invloed hebben op je knieën. Laat je eens goed slopen door zo'n persoon. En gebruik je nou al kneewraps eigenlijk? Sinds ik met die dingen squat heb ik nooit meer problemen gehad met mijn knieën.

Toch wel de reden waarom ik nauwelijks meer lift, heb precies hetzelfde.

Ook de reden dat je toch niet op DRC was?

C-Million, ga je weleens naar de sportmasseur? Misschien zit er ergens gewoon iets wat gruwelijk vast zit? Je t-band kan ook invloed hebben op je knieën. Laat je eens goed slopen door zo'n persoon. En gebruik je nou al kneewraps eigenlijk? Sinds ik met die dingen squat heb ik nooit meer problemen gehad met mijn knieën. Ook de reden dat je toch niet op DRC was?

Kneesleeves bedoel je dawg.

+1, ik bedoel uiteraard sleeves. De enige wraps die je moet handelen, zijn degene die je in de pan flikkert er daarna met kip, gehakt, uitjes, groente en saus vult.

+1, ik bedoel uiteraard sleeves. De enige wraps die je moet handelen, zijn degene die je in de pan flikkert er daarna met kip, gehakt, uitjes, groente en saus vult.

Ja, hier eigenlijk hetzelfde. Afgelopen najaar veel pijn aan mijn knie gehad, fysio gehad en al dat soort ongein. Sinds ik sleeves gebruik is het niet meer teruggekomen, terwijl de gewichten echt een stuk hoger zijn geworden.

Terug
Naar boven