AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs II

THE fat loss secret. Click here to see how Erwin lost 2 pounds in only 2 days

Scientists hate him

Ook erg benieuwd naar dat secret x days fat loss plan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.565
Ook erg benieuwd naar dat secret x days fat loss plan
Mn log krijgt ineens een hoop volgers nu....

09-10-2015

Squat (no belt)
5x110
5x110
5x110
5x110
5x110

Paused Bench
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

hang cleans
5x60
5x70
5x75

Barbell row
5x90
5x90
5x90
5x90

OH press (belt)
2x60
2x70
2x75
2x80 nice

nog voorzichtig met squats ivm blessure?

• #2.567
  • #2.568
Ohja, nog 220kcal verbrand op de crosstrainer vandaag.
Morgen gaat er waarschijnlijk dominos pizza in dus strafcardio gaan we ook maar doen dan:P

• #2.571
Kwa totale aantal kcal valt het vandaag nog wel wel mee omdat ik mijn regulie voeding flink had beperkt ivm dominos pizza van vandaag. Merkte tijdens mn training wel dat het kwa voeding allemaal niet zo relaxed was, voelde me zelfs wat slapjes en vermoeid richting het einde van de training. Leerpuntje.

10-10-2015

Squat (knee sleeves+belt)
3x172,5
3x172,5
3x172,5

Paused Bench (wrist wraps)
3x100
3x115
3x115
3x115
3x117,5 Derde rep ging erg moeizaam

Paused Deadlift (Pauze onder de knie, beltless)
3x165
3x165
3x165

Dumbell row (straps)
8x60
8x60
8x60

Dumbell benchpress

6x40
6x40
6x40

Lat Pulldown
10 reps
10 reps
10 reps

Voor cardio had ik totaal geen puf meer, ik was helemaal op. Morgen wat cardio en wss ga ik morgen ook 'de pomp train' doen die wat hoger in reps doen afhankelijk van hoe ik me morgen voel. Gewichten zal ik dan wel een stuk lichter maken omdat ik maandag weer een zware training heb en dit dan 4 full body trainingen achter elkaar worden. Ff uitkijken voor blessures/pijntjes etc.

• #2.572
Derde training achter elkaar

11-10-2015

Squat (belt+sleeves)

10x120
10x120
10x120
20x100

Touch n go Bench
6x100
10x90
10x90

Sumo deadlift (no belt)
8x120
8x120
8x120

Barbell row

12x80
10x80
10x80

Dumbell overhead press
10x28
10x28
10x28

Db flyes ss dumbell curl
10x16 - 10x16
10x16 - 10x16
10x16 - 10x16

#Powerlifter

Cutten, cardio? Gewoon 4 x per week hardcore raggen voor min. 90 minuten, clean eten en veel dmma/amp/caffeine voor de training en gedurende de dag. Lean, mean moshimg machine in no time.

Oh verrek die dmaa/amp mag niet met wedstrijden he. Waarom zou jij sowieso 10kg willen afvallen baas. Wordt gewoon de breedste en hardste mofo van de pit. 90 kg staal. Wilks schmilks. Circle pit tegen de stroming in, dat zijn doelen. Wat willen ze doen dan? Fitti met de pain train. Dacht het niet. Tjuu tjuu.

Laatst bewerkt:
Cutten, cardio? Gewoon 4 x per week hardcore raggen voor min. 90 minuten, clean eten en veel dmma/amp/caffeine voor de training en gedurende de dag. Lean, mean moshimg machine in no time.

Oh verrek die dmaa/amp mag niet met wedstrijden he. Waarom zou jij sowieso 10kg willen afvallen baas. Wordt gewoon de breedste en hardste mofo van de pit. 90 kg staal. Wilks schmilks. Circle pit tegen de stroming in, dat zijn doelen. Wat willen ze doen dan? Fitti met de pain train. Dacht het niet. Tjuu tjuu.
Wat?

Had je een overdosis AMP/DMAA op toen je dit typte:roflol:

Wat?

Haha zou je wel denken.

Nee ik wilde omze baas er op attenderen dat ipv een lichaamsgewicht van -74 kg te behalen en alternatief doel zou kunnen zijn de halve marathon te lopen, bij een terror concert, in de circle pit, tegen de stroming in. Dat gaat hij niet redden met dat lichaamsgewicht.

• #2.576

Ha Rob G, je bent nog steeds lekker 'anders' zie ik ;)
Maar gewoon even wat nieuws proberen. Trouwens, ik ben bang dat een bulk naar 90kg mij niet zozeer van staal maakt maar ook wel heel erg vet en dat is nu net de bedoeling niet. Zonde dat een tweede hangout er in al die jaren niet meer van gekomen is. Je maatje was ik een paar maanden nog tegengekomen bij een show in Utrecht.

Oh enne over Terror gesproken, zie ik jou (het is nog ver weg) 24 januari bij de persistence tour?

Wat?

En waarschijnlijk nog veel ander spul ook haha
Wat?

De pit ben ik wel een beetje klaar mee. Geen zin in spierpijn en ik wil al helemaal liever geen risico lopen op een blauw oog enzo. Slechts nog heel af en toe...;)

• #2.577
Vandaag een rustdag van krachttraining, had ik ook wel even nodig. Ik ben even naar de gym gaan hardlopen(minuutje of 8) en heb 20 min op de crosstrainer gestaan waarbij ik zo een 200kcal verbrand heb. Ik zou mijn cardio kwa intensiteit vrij laag omdat ik niet wil dat het mijn herstel beperkt van mijn reguliere trainingen. Bw was vanochtend 77.1, eens zien of ik gedurende de week onder de 77 zak. Verder ga ik zometeen mijn LB eens stretchen en dan kunnen we morgen weer vers aan een trainweek beginnen.

Morgenochtend een zware training. Ik probeer mijn zware trainingen eigenlijk nooit in de ochtend te doen maar er is nu geen ontkomen aan omdat ik de training niet nog een dag wil opschuiven. Ik wil 3x3x222.5 deadlift doen en 5x3x152,5 paused squat. Beter doe ik hard mn best om optijd op te staan zodat ik genoeg tijd heb om goed wakker en soepel te worden.

Ha Rob G, je bent nog steeds lekker 'anders' zie ik ;)
Maar gewoon even wat nieuws proberen. Trouwens, ik ben bang dat een bulk naar 90kg mij niet zozeer van staal maakt maar ook wel heel erg vet en dat is nu net de bedoeling niet. Zonde dat een tweede hangout er in al die jaren niet meer van gekomen is. Je maatje was ik een paar maanden nog tegengekomen bij een show in Utrecht.

Oh enne over Terror gesproken, zie ik jou (het is nog ver weg) 24 januari bij de persistence tour?

En waarschijnlijk nog veel ander spul ook haha

De pit ben ik wel een beetje klaar mee. Geen zin in spierpijn en ik wil al helemaal liever geen risico lopen op een blauw oog enzo. Slechts nog heel af en toe...;)

De laatste mosh show is inmiddels al weer lange tijd geleden. Ben nog wel naar wat meer mainstream metal showtjes geweest. Maar lijkt me lachen weer eens te meeten, ik ben ondertussen weer in een shape dat je kan zien dat ik aan krachtsport doe.

Pit sla ik ook al tijden over, hangen in the back, daar is het te doen. Bij het bier en de worst, vooral tijdens straight edge vegan shows. Altijd mooi. Volgens mij hebben we wel een roerpot mosh fest in november in de planning met turnstille.

Mijn homiez willen bijna alleen maar naar hardcore bands die niet meer dan 5 euro kosten, zodat je zeker weet dat je een bak herrie over je heen krijgt. Persistance eens in de gaten houden, misschien zijn er wat mensen te porren.

Dus er zijn twee mensen die van die teringherrie houden. Wij dachten al die tijd dat WWE ons voor de gek hield.

Succes met de deads en squats kerel!!

Terug
Naar boven