- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Haha, nee. Zeker niet! Het is bijna geen effort, eerst kijken of het blijft werken... dan vertel ik meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mn log krijgt ineens een hoop volgers nu....Ook erg benieuwd naar dat secret x days fat loss plan
Nee, maar ik squat nu 4x per week waarvan 1x echt licht. Bepaalde verdeling die ik eigenlijk wel prettig vind.
Welcome to the clubOhja, nog 220kcal verbrand op de crosstrainer vandaag.
Morgen gaat er waarschijnlijk dominos pizza in dus strafcardio gaan we ook maar doen dan![]()

De gym is tegenwoordig op zaterdagavond ook open. Zo rond 7 uur a half 8 ga ik.
Wat?Cutten, cardio? Gewoon 4 x per week hardcore raggen voor min. 90 minuten, clean eten en veel dmma/amp/caffeine voor de training en gedurende de dag. Lean, mean moshimg machine in no time.
Oh verrek die dmaa/amp mag niet met wedstrijden he. Waarom zou jij sowieso 10kg willen afvallen baas. Wordt gewoon de breedste en hardste mofo van de pit. 90 kg staal. Wilks schmilks. Circle pit tegen de stroming in, dat zijn doelen. Wat willen ze doen dan? Fitti met de pain train. Dacht het niet. Tjuu tjuu.

Wat?
Had je een overdosis AMP/DMAA op toen je dit typte![]()
Ha Rob G, je bent nog steeds lekker 'anders' zie ikCutten, cardio? Gewoon 4 x per week hardcore raggen voor min. 90 minuten, clean eten en veel dmma/amp/caffeine voor de training en gedurende de dag. Lean, mean moshimg machine in no time.
Oh verrek die dmaa/amp mag niet met wedstrijden he. Waarom zou jij sowieso 10kg willen afvallen baas. Wordt gewoon de breedste en hardste mofo van de pit. 90 kg staal. Wilks schmilks. Circle pit tegen de stroming in, dat zijn doelen. Wat willen ze doen dan? Fitti met de pain train. Dacht het niet. Tjuu tjuu.

En waarschijnlijk nog veel ander spul ook hahaWat?
De pit ben ik wel een beetje klaar mee. Geen zin in spierpijn en ik wil al helemaal liever geen risico lopen op een blauw oog enzo. Slechts nog heel af en toe...Wat?

Ha Rob G, je bent nog steeds lekker 'anders' zie ik
Maar gewoon even wat nieuws proberen. Trouwens, ik ben bang dat een bulk naar 90kg mij niet zozeer van staal maakt maar ook wel heel erg vet en dat is nu net de bedoeling niet. Zonde dat een tweede hangout er in al die jaren niet meer van gekomen is. Je maatje was ik een paar maanden nog tegengekomen bij een show in Utrecht.
Oh enne over Terror gesproken, zie ik jou (het is nog ver weg) 24 januari bij de persistence tour?
En waarschijnlijk nog veel ander spul ook haha
De pit ben ik wel een beetje klaar mee. Geen zin in spierpijn en ik wil al helemaal liever geen risico lopen op een blauw oog enzo. Slechts nog heel af en toe...![]()