Hero07
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 2%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja best wel. Ik heb ook echt nog nooit zoveel blessures in zo een korte tijd gehad. Ik zal over een dag of twee sowieso even posten wat de status van mijn rug is. Thuis beetje blijven rekken en in beweging blijven.
Ja precies. Er is denk ik het een en ander gewoon toch niet helemaal in orde zo rondom de onderrug/heupen etc. Enige wat momenteel rot is aan de fysio is dat het momenteel nog niet in mijn zorgpakket zit. Ik ga er voor zorgen dat het er volgend jaar wel in zitSterkte kerel, beter niet te lang wachten met de fysio. Hoe eerder je weet hoe en wat er precies aan de hand is, hoe sneller en beter je ervan kan revalideren.
suggesties?
Doe zelf nu dagelijks adductie/abductie met band op glute medius te versterken(belangrijke functie voor de heup)
Thanks man. Ik ga het allemaal eens bekijken, zitten vast dingen bij die thuis prima te doen zijn. Stretchen voor mn lies gebied doe ik namelijk ook al een paar keer per week thuis.Doe zelf nu dagelijks adductie/abductie met band op glute medius te versterken(belangrijke functie voor de heup)
Verder kan je nog planken/side planken/hip thrust(one legged)/hip bridge one legged/hollow body hold. Zijn een aantal oefeningen die zowel je heup als core stabiliteit aanspreken. Verder nog beetje op YT kijken onder core/heup stability.