- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Daar doelde ik inderdaad op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar doelde ik inderdaad op.

Vanwege al die problemen(lees blessures) wat minder gedacht aan een gedegen voorbereiding. Ik wil op de zware squat en bench dag(de training die hierboven staat van 30-10) lager volume doen met singles/doubles, eens kijken hoe dat uitpakt.Hoe ziet je wedstrijdvoorbereiding eruit? Het is wel zo'n beetje tijd nu om volume omlaag te doen en wat meer zware dubbels enzo te gaan doen.
Klopt ja. Ik dacht aan 1x per week een training met laag volume, lage reps en 'hoge' gewichten.Intensiteit omhoog nu en volume omlaag, 5,5 week nog maar
Die vijfjes op die paused bench heb je nu al honderd keer gedaan toch, tijd om zwaarder te gaan en minder reps te maken
Easy ja marv?

Voor jou wel

Voor jou wel
Succes bij PHM, doe ze de groeten van mij![]()

Klopt ja. Ik dacht aan 1x per week een training met laag volume, lage reps en 'hoge' gewichten.
Ga je/jullie het volume van alle trainingen omlaag schroeven?
Easy ja marv?![]()
Voor jou wel
Succes bij PHM, doe ze de groeten van mij![]()
Klopt ja. Ik dacht aan 1x per week een training met laag volume, lage reps en 'hoge' gewichten.
Ga je/jullie het volume van alle trainingen omlaag schroeven?
Easy ja marv?![]()
Ik ga nog aardig wat volume draaien nu maar dat komt natuurlijk doordat ik de afgelopen vier weken nauwelijks getraind heb en dus al dat volume heb gemist. Je bent veel te lang aan het emmeren met die vijfjes imo op deze gewichten. Verhogen of andere rep ranges.
Niet op reps...enh waarschijnlijk alles behalve powerlifting approved..

Niet op reps...enh waarschijnlijk alles behalve powerlifting approved..
@wwe : weer een mooi training hoor! Goed te zien dat je gelijk hebt 'geluisterd' naar de adviezen van iedereen..mooie tripples gepakt deze training![]()
Dan geldt het laatste stukje van mijn reply..

Dan geldt het laatste stukje van mijn reply..
In b4 1/8 squats..