AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs II

power squats :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.664
optimistische Cemil, dan ging het wel erg lekker :roflol:
Hahaha, interessante opmerking wel. Ik moet zeggen dat optimisme wel een van de dingen is waar ik bijmezelf wat probeer aan te sleutelen, laat soms wat te wensen over en dat is niet goed. We zullen zien :)
Niet op reps...enh waarschijnlijk alles behalve powerlifting approved.. ;)

:wave:

@wwe : weer een mooi training hoor! Goed te zien dat je gelijk hebt 'geluisterd' naar de adviezen van iedereen..mooie tripples gepakt deze training:D:D

Dan geldt het laatste stukje van mijn reply.. :roflol:

In b4 1/8 squats..
Volgens mij heb je al vaker dan eens toegegeven dat je squats geen echte echte squats waren en je sig heb je al aangepast dus het zal wel over waaien:P

Ik ben nu ook een beetje aan het dollen. Ik zal me weer even inhouden, straks heb ik weer een logban aan m'n broek in een log waar ik graag af en toe eens langskom om te rellen.
Waar zijn te tijden gebleven dat je hier voor andere dingen kwam dan een flinke rel. Logban krijg je van mij (nog) niet maar ik hou je in de gaten!

Morgenochtend een vrij lichte training. Overmorgen of zaterdag zal ik dan een zware training doen waarin ik waarschijnlijk werk richting een dubbel op de squat en bench. Op de deadlift zal ik singles doen, eens zien hoe het herstellen nu echt gaat daar waar ik vorige week een moeilijke 1x210 trok....

Beter kom je keihard knallen in -83.

En misschien vrolijkere muziek luisteren dan alleen maar "die die die, i will skullfuck your aunt and eat your fathers brains at christmas", om een postievere knaap te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.667
Beter kom je keihard knallen in -83.

En misschien vrolijkere muziek luisteren dan alleen maar "die die die, i will skullfuck your aunt and eat your fathers brains at christmas", om een postievere knaap te worden.
Onzin kerel. Ik zal nog maar niet eens beginnen over de lyrics:P

Maar je hebt me meegemaakt toch, en toen vond je me een uiterst opgewekte jongeman denk ik!

Zojuist een lichte training:

Squat (no belt)
5x130
5x130
5x130
5x130
5x130

Paused bench
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5

Pendlay row
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5

Overhead press (no belt)
6x60
6x60
6x60
6x60

Facepulls
20x
20x
20x

Hyper extensions
10x
10x
10x

Waarom train je in de ochtend? Je hebt toch in de avond voldoende tijd?
not full srs
semi srs vanwege jouw vraag in mijn log :x

Waarom train je in de ochtend? Je hebt toch in de avond voldoende tijd?
not full srs
semi srs vanwege jouw vraag in mijn log :x

Er bestaan ook mensen die gewoon overdag tot laat in de avond moeten werken. Helaas kan niet iedereen lekker thuis gaan zitten.

Er bestaan ook mensen die gewoon overdag tot laat in de avond moeten werken. Helaas kan niet iedereen lekker thuis gaan zitten.

Wellicht ben ik dan ook van huis, waardoor ik savonds heel laat pas train, wellicht zit ik niet 'lekker thuis'.
Ik zei het tegen wwe naar aanleiding van zijn post in mijn log (dus niet tegen jou), omdat hij zich afvroeg waarom ik laat in de avond train ipv overdag, maar als ik hetzelfde aan hem vraag (maar dan andersom) dan kom je hiermee ineens, terwijl wwe in de ochtend traint (en dus niet direct een van die 'mensen die gewoon overdag werken' is).
Ik heb het vreemde gevoel dat je dit meer als haat bedoelt dan als grapje of zo, aangezien het nou niet bepaalt ingaat op wwe of op mij, of je begrijp niet wat ik ermee bedoelde.

Wellicht ben ik dan ook van huis, waardoor ik savonds heel laat pas train, wellicht zit ik niet 'lekker thuis'.
Ik zei het tegen wwe naar aanleiding van zijn post in mijn log (dus niet tegen jou), omdat hij zich afvroeg waarom ik laat in de avond train ipv overdag, maar als ik hetzelfde aan hem vraag (maar dan andersom) dan kom je hiermee ineens, terwijl wwe in de ochtend traint (en dus niet direct een van die 'mensen die gewoon overdag werken' is).
Ik heb het vreemde gevoel dat je dit meer als haat bedoelt dan als grapje of zo, aangezien het nou niet bepaalt ingaat op wwe of op mij, of je begrijp niet wat ik ermee bedoelde.

hell dit is het internet he?

Terug
Naar boven