Dat bedoel ik niet, je bent niemand een uitleg schuldig, alhoewel als je dat wel wil doen mag dat ook![]()
Oh nee hoeft niet hoor, ik negeer hem gewoon, ben ik beter mee af dan reageren want ik weet uit ervaring dat dat gewoon geen zin heeft

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bedoel ik niet, je bent niemand een uitleg schuldig, alhoewel als je dat wel wil doen mag dat ook![]()

Oh nee hoeft niet hoor, ik negeer hem gewoon, ben ik beter mee af dan reageren want ik weet uit ervaring dat dat gewoon geen zin heeft![]()
Hmm, in dit specifieke geval kwam het omdat ik van 13.00 tot 21.00 moest werken dus daarom koos ik voor een ochtend training. Snap je?Waarom train je in de ochtend? Je hebt toch in de avond voldoende tijd?
not full srssemi srs vanwege jouw vraag in mijn log
Wat je hier precies allemaal vertelt weet ik niet. De reden dat ik het toen vroeg is dat het me verbaasde dat je persee een 24/7 gym nodig had terwijl je zover als ik weet overdag relatief veel tijd hebt.Wellicht ben ik dan ook van huis, waardoor ik savonds heel laat pas train, wellicht zit ik niet 'lekker thuis'.
Ik zei het tegen wwe naar aanleiding van zijn post in mijn log (dus niet tegen jou), omdat hij zich afvroeg waarom ik laat in de avond train ipv overdag, maar als ik hetzelfde aan hem vraag (maar dan andersom) dan kom je hiermee ineens, terwijl wwe in de ochtend traint (en dus niet direct een van die 'mensen die gewoon overdag werken' is).
Ik heb het vreemde gevoel dat je dit meer als haat bedoelt dan als grapje of zo, aangezien het nou niet bepaalt ingaat op wwe of op mij, of je begrijp niet wat ik ermee bedoelde.
Heheheh, slipknot"I wanna slit your throat and f**k the wound
I wanna push my face in and feel the swoon"
![]()
Snap ik best, moet je ook helemaal zelf weten ofc.Het overdag relatief veel tijd hebben, wilt niet zeggen dat ik overdag altijd kan of wil trainen
Snap je?
het was gewoon een grapje dat uit de hand liep, no big deal

Snap ik best, moet je ook helemaal zelf weten ofc.
Train ze vannacht![]()

Dat zei je al ja, gevoelsmatig ging die niet zo heel hard.Bench ging ook gewoon hard hoor. Dit hard, dat hard, alles hardhardhard. Zit op alle lifts nog een hoop ruimte.
Yeah brah
Ben benieuwd hoe de komende weken gaan
Face pulls waren zelfs in triple ply bench shirtJammer dat je face pulls en hyper extensions niet zonder belt waren!
Er bestaan ook mensen die gewoon overdag tot laat in de avond moeten werken. Helaas kan niet iedereen lekker thuis gaan zitten.
Ben benieuwd wat hij doet met 5kg minder bw, vast nog steeds een stevig totaal.Aldreyson Ortega naar de -83
Hij heeft een 640 totaal (en 290kg dl) op 88kg bw, krijgt Erwin toch nog zijn strijd
Zoiets, vanavond chinees eten met een collega op werk