- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat je weten hoe het ging? Succes.Na al dat gedoe is dit gewoon weer mooi.
Deze week heb ik mijn sq/bp evaluatie, dl durf ik (net als jij) even niet aan met mijn rug.
Laat je weten hoe het ging? Succes.
Heavy dl gaat even niet?
Mooie Cijfers zo man.
Hoeveel heb je denk je nodig om het nk te winnen?

Meer dan de rest
Ik denk dat persoonlijk dat cemil met iets als 205-127,5-252,5 zou winnen.

Zou het eigenlijk ergens anders posten
Maar Cemil vroeg:
![]()

ThnxMooie Cijfers zo man.
Hoeveel heb je denk je nodig om het nk te winnen?
Met weightlifting maar met powerlift wedsrijden ookHele dikke training WWE!
Ik zou met weightlifting wedstrijden wel uitkijken met een watercut..of dat vooraf een keer testen, want de kans zit erin dat je daar niet bepaald sterker van wordt..

Bedankt, ik zal morgen weer op de weegschaal staan, laatste kilotje heb ik nog 2.5 week voor.Ziet er goed uit man. Succes de laatste weken.
Lijkt me als het niet nodig is, geen watercut te doen. Moet je je daar geen zorgen over maken.
Mijn squats vielen tegen, kwam maar tot 200kg. Heeft grotendeels met mijn rug te maken denk ik, die is nog steeds niet 100%
Dat laatste vraag ik me ook af..
Wat weeg je nu in de ochtend? Ik zal morgen ook maar weer eens op de weegschaal staan. Is dit jouw log of mijn log trouwens?Ik weet dat het technisch gezien geen pr is omdat ik boven de 74 weeg.
Maar omdat mijn sq evaluatie zo kut ging, heb ik er maar een placebo pr van gemaakt