Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Vandaag 30 min cardio gedaan in de gym en vervolgens eigenlijk voor het eerst wat geoefend op hang snatches en clean & jerks. Dit deed ik puur op techniek met alleen de barbell, was wel leuk.

• #2.786
29-11-2015
Squat (belt)

5x170
5x170
5x170
5x170
5x170 volume pr

Paused bench
5x105
5x112,5
5x112,5
5x112,5

Row machine
10x
10x
10x
10x
10x
10x

Incline bench
10x50
10x50
10x50

Dumbell flyes ss dumbell curls
12x16 8x16
10x16 8x16
10x16 8x16

Squat was erg heftig, voelde me daarna ook niet zo denderend even.

Wat ook even een beetje vervelend is is dat ik bij mn linker trap/schouderblad een pijnlijke plek heb. De fysio kon er niks aan doen en dacht aan een verrekking ofzo en dat het gewoon vanzelf moet herstellen. Alleen het neerleggen van de halter daarop is kut en nu is het ook wel wat pijnlijk en stijf. Maar dit is in ieder geval geen echte blessure of iets dergelijks.

Nice die squats man.
Veel grinders? Of ging het allemaal nog lekker?

• #2.788
Nice die squats man.
Veel grinders? Of ging het allemaal nog lekker?
Eerste 3 sets gingen wel aardig maar eigenlijk ging het vanaf de 4e set erg moeizaam. Was echt een van de zwaarste squatsessies die ik afgelopen jaar gedaan heb.

Hier een fimpje van de 3e set

Dat moeten nog 2 zware sets geweest zijn. Niettemin sterk hoor.

ziet er nog vrij easy uit :o

nice

• #2.794
Thnx kiddos

Afgelopen dinsdag nog openingsbeurten gedaan, ging niet mega hard allemaal maar komt wel goed hoop ik.

Verder geen trainingen meer gedaan. Ik merk wel dat de pijntjes van afgelopen tijd weg getrokken lijken te zijn(hoop ik, again). Deze paar dagen rust is dus eigenlijk wel goed. Ik plan nog wel 2 a 3 lichte train dagen in om in ieder geval de beweging te blijven doen. Nu toch alweer 4 dagen rust gehad, maar wel handig denk ik zodat ik niet flink overtrain ineens.

4 dagen helemaal niets doen is wel erg veel man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'Flink overtrainen ineens' - wwe, 2015

• #2.800
Het was weer een speeltuin zie ik.

Plekje bij mn schouderblad wat volgens de fysio waarschijnlijk een verrekte spier was of iets dergelijks deed bij de training gisteren een stuk minder pijn. Bijna geen pijn meer zelfs.
Dan waren die paar dagen rust toch ergens goed voor want elke keer dat ik de halter daar legde om te squaten kreeg ik er veel last van en de dag erna ook. Het lijkt nu alsof ik eindelijk weer blessurevrij ben en dat is heel goed nieuws. Nu hoop ik alleen dat ik niet te vroeg gepiekt heb met het NK over kleine week.

De training gister was wel easy maar niet zo easy als ik hoopte maar dat kwam mogelijk door de paar dagen rust.

Squat
1x150
1x170
3x150
3x130
3x130

Paused bench
3x90
3x100
1x107,5
3x90
3x90