JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor
Bedankt man. Was wel tof dat er deze keer wel een werkende stream was. Wist je voor wie je moest juichen in de -74?Sterke prestatie waar je trots op mag zijn.
Heb een stukje van de livestream bij de -74 en -83 gevolgd.
Jammer van de blessure, hopelijk niet teveel last van in de toekomst.

En we gaan 2016 zo beginnen met een nieuwe log volger. Thnx man!
Bedankt, ben erg blij dat ik die deadlifts toch nog voor elkaar heb gekregen
Thanks, squat vond ik ook het beste
yo
Terrence zou ik nooit hebben kunnen inhalen maar een nummer 2 positie had er misschien wel ingezeten aangezien de nummer 2 slechts 2,5kilo boven mijn totaal zat.Ja inderdaad, gewoon prima gedaan. Als je helemaal fit was geweest had je echt niet veel meer gedeadlift uiteindelijk, denk ik. Het kritieke punt waarop je gaat hitchen om naar boven te trekken ligt bij 245, of in ieder geval in je training.
Dat weet ik nog niet eigenlijk. Ik ga de komende periode wel weer wat aankomen maar ik beslis later wel in welke klasse ik competitie ga doen.
nr1 Terence Peterson 190/132.5/270Congrats, wie waren de nummers één en twee en wat waren hun lifts.
Thanks Marvin! En ik had een laag bf he

Bedankt man. Het hebben van een coach die dit teweeg kan brengen is sowieso waardevol.Was mooi om te zien hoe Karel op je insprak en je gefocust kreeg. Geen idee of je het door had, maar ik stond je nog aan te moedigen bij je 200 squat! Die was echt nice.
Zoals ik al IRL zei, nette wedstrijd Cemil
Gisteren had ik al door wie je was toen je een post van mij een 'like' gaf hier in dit logYo Cemil, ik volg je log nu ook! Ik ben Tom van bodygym.

Gisteren had ik al door wie je was toen je een post van mij een 'like' gaf hier in dit log![]()
Ik dacht ik zal nog even reageren voor de zekerheid.Bedankt man. Was wel tof dat er deze keer wel een werkende stream was. Wist je voor wie je moest juichen in de -74?![]()

YoOh hahaIk dacht ik zal nog even reageren voor de zekerheid.
Hahaha, knap hoor sherlock holmesHerkende je aan de hand van de filmpjes die je al had gepost.
Je naam passeert hier soms ook wel eens dacht ik, dat hielp ook wel.![]()
Bedankt man. Wilks zijn aardig vooruit gegaan

Thanks.Nice training man. Wel kut van die onderrugpijn maar dat komt vast wel weer goed!