Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

Goeie prestatie, knap van je deadlift man.

Toch een goede wedstrijd man, vooral je squat.

• Like
Waarderingen: wwe
+1

Ja inderdaad, gewoon prima gedaan. Als je helemaal fit was geweest had je echt niet veel meer gedeadlift uiteindelijk, denk ik. Het kritieke punt waarop je gaat hitchen om naar boven te trekken ligt bij 245, of in ieder geval in je training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.825
nou dan zat het vest je toch gewoon kut :mad:
Nee hoor

Sterke prestatie waar je trots op mag zijn.
Heb een stukje van de livestream bij de -74 en -83 gevolgd.

Jammer van de blessure, hopelijk niet teveel last van in de toekomst.
Bedankt man. Was wel tof dat er deze keer wel een werkende stream was. Wist je voor wie je moest juichen in de -74?:P

Ik ga er gewoon vanuit dat die onderrug snel weer beter gaat voelen. Momenteel is het wel even rot. Het buigen van mijn rug bij bijvoorbeeld veters strikken doet best pijn.

Mooie wedstrijd gehad :thumbs: ik ga je volgen!
En we gaan 2016 zo beginnen met een nieuwe log volger. Thnx man!

Goeie prestatie, knap van je deadlift man.
Bedankt, ben erg blij dat ik die deadlifts toch nog voor elkaar heb gekregen
Toch een goede wedstrijd man, vooral je squat.
Thanks, squat vond ik ook het beste
yo
Ja inderdaad, gewoon prima gedaan. Als je helemaal fit was geweest had je echt niet veel meer gedeadlift uiteindelijk, denk ik. Het kritieke punt waarop je gaat hitchen om naar boven te trekken ligt bij 245, of in ieder geval in je training.
Terrence zou ik nooit hebben kunnen inhalen maar een nummer 2 positie had er misschien wel ingezeten aangezien de nummer 2 slechts 2,5kilo boven mijn totaal zat.
Maargoed, ik ben al erg blij met de derde plaats.

Nu op naar meer gains.

Wil je in de -74 blijven?

Congrats, wie waren de nummers één en twee en wat waren hun lifts.

Nogmaals gefeliciteerd gozer! Een top prestatie!:thumbs:

• #2.829
Dat weet ik nog niet eigenlijk. Ik ga de komende periode wel weer wat aankomen maar ik beslis later wel in welke klasse ik competitie ga doen.

Congrats, wie waren de nummers één en twee en wat waren hun lifts.
nr1 Terence Peterson 190/132.5/270
nr2 Eray Cingi 200/132.5/235

Nogmaals gefeliciteerd gozer! Een top prestatie!:thumbs:
Thanks Marvin! En ik had een laag bf he ;)

Was mooi om te zien hoe Karel op je insprak en je gefocust kreeg. Geen idee of je het door had, maar ik stond je nog aan te moedigen bij je 200 squat! Die was echt nice.
Zoals ik al IRL zei, nette wedstrijd Cemil

• Like
Yo Cemil, ik volg je log nu ook! Ik ben Tom van bodygym.

• Like
  • #2.832
Was mooi om te zien hoe Karel op je insprak en je gefocust kreeg. Geen idee of je het door had, maar ik stond je nog aan te moedigen bij je 200 squat! Die was echt nice.
Zoals ik al IRL zei, nette wedstrijd Cemil
Bedankt man. Het hebben van een coach die dit teweeg kan brengen is sowieso waardevol.

• #2.833
Bedankt man. Was wel tof dat er deze keer wel een werkende stream was. Wist je voor wie je moest juichen in de -74?:P

Herkende je aan de hand van de filmpjes die je al had gepost.
Je naam passeert hier soms ook wel eens dacht ik, dat hielp ook wel. :p

Mooi totaal gelift man! aardige wilksscore zo.

• #2.837
Oh haha :P Ik dacht ik zal nog even reageren voor de zekerheid.
Yo

Herkende je aan de hand van de filmpjes die je al had gepost.
Je naam passeert hier soms ook wel eens dacht ik, dat hielp ook wel. :p
Hahaha, knap hoor sherlock holmes
Mooi totaal gelift man! aardige wilksscore zo.
Bedankt man. Wilks zijn aardig vooruit gegaan:)

• #2.838
Week 1, dag 2
LB

Squat (belt)
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140 helaas elke set deed onderin pijn aan mn onderrug. Zal dit gewicht ook niet verhogen zolang als ik pijn heb

Front squat (no belt)
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80 Pijnvrij, nog niet zo boeiend kwa gewicht natuurlijk maar dat is niet erg

Sumo Deadlift (no belt)
3x140
3x140
3x140
3x140 Ging oke

Box squat (boven par) (no belt)
6x140
6x140
6x140

Ik ben vandaag toch LB gaan trainen. Viel niet tegen, het ging zoals ik verwacht had. Squats gingen vrij moeizaam omdat ik mn rug voel onderin. Ik ben er wel van overtuigd dat het wel zal herstellen, ophogen van gewicht doe ik volgende week alleen als mn rug merkbaar beter aanvoelt.

Wellicht de vraag wat de reden is dat ik (weer) box squats in mijn schema stop en dan een bankje pak waarmee ik niet tot par kom. Eerste reden is dat ik het een leuke oefening vind en de tweede reden is dat ik een extra squat/quad oefening wil waarbij ik mijn lies en heup wat minder belast en naar mijn idee is dat hierbij het geval. Bij dit UB/LB schema doe ik op de LB dag gewoon veel meer setjes squats dan bij fb en ik heb dit al eerder als best belastend ervaren. Vandaar dus deze oefening keuze.

Nice training man. Wel kut van die onderrugpijn maar dat komt vast wel weer goed!

• #2.840
Nice training man. Wel kut van die onderrugpijn maar dat komt vast wel weer goed!
Thanks.
Inderdaad, het komst vast weer in orde. Wat in ieder geval goed is is dat ik vandaag ondanks dat ik gister dus LB gedaan heb de pijn niet erger geworden is.

Terug
Naar boven