AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs II

Teach me master..ik wil ook 90kg wegen bij 10%...

Of heb ik kut genetics, want heb het idee dat het noway haalbaar is (maar laat ik die discussie niet hier voeren..)

Ja...alleen ben ik fucking 1.80m:mad:

Maar er toch iedere keer over beginnen... Hmmm.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Skatermarvin

Je eet kut
Je traint kut

Daarom is alles onmogelijk te behalen voor jou

Lieve groet

Je dikke kut moeder

Waarom blijf je er dan over doorzeiken?

Teach me master..ik wil ook 90kg wegen bij 10%...

Of heb ik kut genetics, want heb het idee dat het noway haalbaar is (maar laat ik die discussie niet hier voeren..)

Ja...alleen ben ik fucking 1.80m:mad:

Nou ja kijk ik ben zelf niet full natty, maar ken wel wat beeschten die het wel zijn. Mijn idee is dat je als natty niet te droog moet willen staan. Als je 10-12% bodyfat hebt dan zie je er imo echt wel goed uit mits je in proportie bent. Als je wat werk investeerd ik je abs en je hebt een beetje ontwikkelde buikspieren, dan heb je als het ware dikke abs. Dan is 10-12% een vetpercentage waar je imo goed mee voor de dag kan komen.

Het is als natty vooral heel erg moeilijk om met degelijke massa qua vetpercentage beneden de 10% te komen. Je kan je ook afvragen of je dat zo per see wilt.

Dat gezegd hebbende, als je dus niet te ripped wilt gaan kan je ala natty wel degelijk dikke massa pakken en vast houden. Het gaat allemaal om de proporties imo.

Verder de basics van goede voeding en training. De grote mannen die ik ken met goed pak massa doen vaak ook combo van strongman training en kracht/massa combo.

Kijk eens naar gasten als Frenkpie, g-man, benchmarc, etc. Ik ken ze persoonlijk en die gasten zitten ruim boven de 90kg bij 1.80m bij 10-12%, natty.

Laatst bewerkt:
Maar Rob, dat betekent dat je enigszins fatsoenlijk moet trainen en daarbij nog eens op een goede manier voldoende voeding binnen krijgen. Dat is gewoon teveel gevraagd.

De meeste powerlifters hier moeten ergens hun mond houden want die zitten ook maar gewoon veel naar binnen te harken..dat kan ik ook wel..of bedoelen jullie dat met goed eten..?

Ik denk dat veel van die powerlifters hun voeding een stuk serieuzer nemen dan jij, maar dat wil je natuurlijk niet geloven. Een gefrustreerd mannetje ben je, een beetje je mening doordrammen in een log van iemand die zijn voeding en training wel serieus neemt om verder te komen. Doe gewoon lekker je rondje langs alle fitlogs en hou je bekrompen gedachtes voor je, dat is voor iedereen beter.

Ik denk dat veel van die powerlifters hun voeding een stuk serieuzer nemen dan jij, maar dat wil je natuurlijk niet geloven. Een gefrustreerd mannetje ben je, een beetje je mening doordrammen in een log van iemand die zijn voeding en training wel serieus neemt om verder te komen. Doe gewoon lekker je rondje langs alle fitlogs en hou je bekrompen gedachtes voor je, dat is voor iedereen beter.

ik ga je hierin geen gelijk geven, maar stop hoe dan ook nu met het vervuilen van wwe zijn log..

wereld worstel entertainment

worstel

worst

niet clean

gvd

De meeste powerlifters hier moeten ergens hun mond houden want die zitten ook maar gewoon veel naar binnen te harken..dat kan ik ook wel..of bedoelen jullie dat met goed eten..?

Geef nou eens antwoord op de vraag die ik stelde ipv de boel om te draaien

volgens mij heeft marvin al vaak genoeg gezegd dat zn voeding slecht is maar hij het gewoon niet voor over heeft om zn voeding te verbeteren om meer gains te maken.

wereld worstel entertainment

worstel

worst

niet clean

gvd

gaat hij ook vaak naar worsten feesten?

Terug
Naar boven