XXL Nutrition

Always against the odds: One with the underdogs II

goed gedaan vriend

goeie ranking lekker niet naar lichaamsgewicht kijken

als je 200 squat moet kan je nog wel een hoop de 90 front squatten gooien :p

Ik had alles al gelezen maar nog niet zo een zin om te reageren. Om op een paar dingen te reageren

Je voeding lijkt iets cleaner te zijn dan het mijne. Ben nog ff wat in elkaar aan het draaien om vanaf morgen te doen.

Is die preworkout meal lekker? kan ik best een keer maken, erg cheap ook.

Niet zeker wat ik hier nog allemaal op moet reageren haha, wellicht kunnen anderen er wat mee. Je zit dus wel regelmatig in die 90%+ zone?

Malevolence, wat een bruute band is dat. 2x live gezien ook en beide keren genieten. Nu wachten op een nieuw album van deze band
Folsom, de Johnny cash van de harcore. Die teksten zo gaaf
Desolated, is er nog brutere mosh dan dit. Awesome
Human Demise ben ik nooit zo fan geweest eigenlijk alhoewel dit niet persee kut klinkt ofzo maar ook niet zo boeiend
Dat feast for the crows ken ik niet. Was meteen slikken toen ik zag dat het nummer 5.17min is haha. Wel aardig nummer maar wel wat lang haha.

Muziek zo nice:)

En er was een discussie haha

.......

Hahaha, op 1 januari het allemaal op mn telefoon gelezen vanuit de kroeg.

Erg leuke oud en nieuw gehad met wat vrienden in Utrecht, was een erg toffe groep om mee weg te zijn en de jaarwisseling te vieren. Dagje later in Utrecht nog een paar biertjes gedronken maar deze keer met een erg rustig tempo haha en een heerlijke hamburger gegeten. Dit was bij http://www.smakers.nl/ , daar had ik al eens gegeten en ook deze keer was het weer genieten.

Onderhand wel weer twee trainingen gehad.

Pre workout lekker. Tja kijk mijn motto is smaak = bijzaak. Maar het is gewoon prima weg te tikken.

90% zone zit ik voor de grote 3 wel vaak boven ja.

En mosh is goed.

Haha, je had zowieso eerste moeten worden:roflol: Maar goed, ze kijken bij zo een wedstrijdje niet naar lichaamsgewicht!

De training daarna was ook nog meer dan netjes!!:D:D Dat burger restaurant ziet er ook goed uit zeg!!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.925
gefeliciteerd met uw toffee gr
Bedankt, stuur je een zak toffeetjes mijn kant op?

goed gedaan vriend

goeie ranking lekker niet naar lichaamsgewicht kijken
Thanks. Zelf vond ik het ook wel heel prima

als je 200 squat moet kan je nog wel een hoop de 90 front squatten gooien :p
Komende weken kan ik nog wel met 5kg gaan verhogen maar ik verwacht dat ik het rond de 110 kilo toch al wel aardig zwaar ga krijgen. Het is gewoon een rot oefening haha.

Pre workout lekker. Tja kijk mijn motto is smaak = bijzaak. Maar het is gewoon prima weg te tikken.

90% zone zit ik voor de grote 3 wel vaak boven ja.

En mosh is goed.
Ik vind smaak wel belangrijk en daarom eet ik over het algemeen lekker eten.
Moshmuziek is zeer goed

Haha, je had zowieso eerste moeten worden:roflol: Maar goed, ze kijken bij zo een wedstrijdje niet naar lichaamsgewicht!

De training daarna was ook nog meer dan netjes!!:D:D Dat burger restaurant ziet er ook goed uit zeg!!:thumbs:

Haha, ach het was een gezellige dag en een gezellig wedstrijdje dus het maakt me niet zoveel uit. En toch weer een mooie trofee voor de nu nog kleine collectie.

Jij woont toch in Utrecht of de omgeving van Utrecht? Dan zou ik daar zeker eens een burger gaan halen, kerel!

Easy squat, dawg

Easy lift man.

Je kniestabiliteit lijkt wel echt kut. Mee uitkijken

• #2.930
Week 3 UB

Paused bench
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5

Pendlay barbell row

6x92,5
6x95
6x95
6x95

Incline bench
6x50
6x80
6x80
6x80

Pull ups

10xbw
10xbw

Towel pull ups
6xbw
6xbw

Facepulls
20x
20x
20x

Skullcrushers ss Ez Barbell curls
12x28 + 12x28
12x28 + 12x28
12x28 + 12x28

• #2.933
06-101-2016
Week 3 LB

Deadlift (no belt)
3x170
3x170
3x170

Paused squat (belt)
3x150
3x150
3x150

Squat (no belt)
5x120
5x120
5x120
5x120
33x100 PR (belt weer aan)

Stiff legged deadlift (no belt)
10x100
10x100
10x100

Die repouts op de squat van de laatste paar weken zijn voor de 'lol' natuurlijk. Ik ga er nu of na volgende week wel mee stoppen aangezien ik elke week een groot deel van mijn lifts verhoog en dat het schema dus steeds zwaarder gaat worden. Extra belasting is dan niet handig.

33x100 wat

wat
wat

watwat

ik zou 3 weken mank lopen

doe bring sally up met 100 :) do it

Holy shit...33x100kg:eek:

Behoorlijke volume training zo tegen het einde!:fire:

Traplift al besteld of ondervind je niet zoveel last?

• #2.937
Ik neem aan dat je mn hoofd bedoelt, tja.

33x100 wat

wat
wat

watwat

ik zou 3 weken mank lopen

doe bring sally up met 100 :) do it
Ik weet niet wat bring sally up is... tell me

Holy shit...33x100kg:eek:

Behoorlijke volume training zo tegen het einde!:fire:

Traplift al besteld of ondervind je niet zoveel last?

Hahaha, ja dat ga ik niet tevaak meer doen. Traplift niet nodig maar na die set was ik wel even helemaal kapot. Nu gewoon spierpijn.

Terug
Naar boven