- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had alles al gelezen maar nog niet zo een zin om te reageren. Om op een paar dingen te reageren
Je voeding lijkt iets cleaner te zijn dan het mijne. Ben nog ff wat in elkaar aan het draaien om vanaf morgen te doen.
Is die preworkout meal lekker? kan ik best een keer maken, erg cheap ook.
Niet zeker wat ik hier nog allemaal op moet reageren haha, wellicht kunnen anderen er wat mee. Je zit dus wel regelmatig in die 90%+ zone?
Malevolence, wat een bruute band is dat. 2x live gezien ook en beide keren genieten. Nu wachten op een nieuw album van deze band
Folsom, de Johnny cash van de harcore. Die teksten zo gaaf
Desolated, is er nog brutere mosh dan dit. Awesome
Human Demise ben ik nooit zo fan geweest eigenlijk alhoewel dit niet persee kut klinkt ofzo maar ook niet zo boeiend
Dat feast for the crows ken ik niet. Was meteen slikken toen ik zag dat het nummer 5.17min is haha. Wel aardig nummer maar wel wat lang haha.
Muziek zo nice
En er was een discussie haha
.......
Hahaha, op 1 januari het allemaal op mn telefoon gelezen vanuit de kroeg.
Erg leuke oud en nieuw gehad met wat vrienden in Utrecht, was een erg toffe groep om mee weg te zijn en de jaarwisseling te vieren. Dagje later in Utrecht nog een paar biertjes gedronken maar deze keer met een erg rustig tempo haha en een heerlijke hamburger gegeten. Dit was bij http://www.smakers.nl/ , daar had ik al eens gegeten en ook deze keer was het weer genieten.
Onderhand wel weer twee trainingen gehad.
Bedankt, stuur je een zak toffeetjes mijn kant op?
Thanks. Zelf vond ik het ook wel heel primagoed gedaan vriend
goeie ranking lekker niet naar lichaamsgewicht kijken
Komende weken kan ik nog wel met 5kg gaan verhogen maar ik verwacht dat ik het rond de 110 kilo toch al wel aardig zwaar ga krijgen. Het is gewoon een rot oefening haha.als je 200 squat moet kan je nog wel een hoop de 90 front squatten gooien![]()
Ik vind smaak wel belangrijk en daarom eet ik over het algemeen lekker eten.Pre workout lekker. Tja kijk mijn motto is smaak = bijzaak. Maar het is gewoon prima weg te tikken.
90% zone zit ik voor de grote 3 wel vaak boven ja.
En mosh is goed.
Haha, je had zowieso eerste moeten wordenMaar goed, ze kijken bij zo een wedstrijdje niet naar lichaamsgewicht!
De training daarna was ook nog meer dan netjes!!Dat burger restaurant ziet er ook goed uit zeg!!
![]()

Ging goed ja, op naar gains.
Hoe kom je daar precies bij? Mn knieën bewegen toch niet extreem ofzo?Easy lift man.
Je kniestabiliteit lijkt wel echt kut. Mee uitkijken
Jawel check je filmpje. Gedurende de hele lift beven ze naar links en rechtsGing goed ja, op naar gains.
Hoe kom je daar precies bij? Mn knieën bewegen toch niet extreem ofzo?
En wat nu?Jawel check je filmpje. Gedurende de hele lift beven ze naar links en rechts
Jawel check je filmpje. Gedurende de hele lift beven ze naar links en rechts
Ik neem aan dat je mn hoofd bedoelt, tja.
Ik weet niet wat bring sally up is... tell me33x100 wat
wat
wat
watwat
ik zou 3 weken mank lopen
doe bring sally up met 100do it
Holy shit...33x100kg
Behoorlijke volume training zo tegen het einde!
Traplift al besteld of ondervind je niet zoveel last?
Ik ben 2 jaar geleden met 60kg gefaald en achterover gedonderdAudio: Moby - Flower, ziek als je deze met 100 kan doen, heb wel eens met 60 gedaan was al aardig doorharken op het laatst.