Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plates in handen vind ik persoonlijk ook kut. Liever bands dan
Zal een keertje kijken, thanksTegen bands is ook een chille variant.
True, maar je kan binnen no time 50 kilo op die manier en de belasting op je rug is niet te vergelijken met een barbell op je rug. Try it, tree
Heb je die hyperextensions al eens weighted dmv een barbell in je nek gedaan? Echt de gruwelijkste erectorpomper die ik ken. Veel harder dan met bijv plates in je handen.
Thanks jonge maan. Deze buigingz gaan wel lekker ja.netjes die squats man. Buigen gaat aardig vooruit of niet?
Nice squat, je ohp is ook niet mis. Hoe is het nu met je rug?
Heb je die hyperextensions al eens weighted dmv een barbell in je nek gedaan? Echt de gruwelijkste erectorpomper die ik ken. Veel harder dan met bijv plates in je handen.
Tegen bands is ook een chille variant.
True, maar je kan binnen no time 50 kilo op die manier en de belasting op je rug is niet te vergelijken met een barbell op je rug. Try it, tree
Met bands is hnngg!
Pete rubbish stylo lijkt me ook echt killing
Haha hij is flink aan de slag gegaan met mn heup en rug.
Ik moet eerlijk toegeven dat niet elke rep even gepauzeerd was bij die set met 117.5 op de bench maar toch ging dit wel erg lekker zo. Was dit toeval? Waren alle pauzes erg kort? Steel ik de kracht van iemand? Of is minder vaak op een hoog percentage (lees 85%+) op de bench toch wel goed voor me? We zullen wel zien of dit een toevalstreffer was of dat bench eindelijk weer in de lift zit.
Nee, ook denk ik niet dat ikecht de kracht aan het stelen was van iemand in de zaal.
Roverheid?Mischien niet uit de zaal stelen maar de turken stelen toch altijd van de overheid?
Of ik de set zou halen. Jokersetje van wendler
Wees maar niet bang hoor, ik doe geen wendler.