MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
Ik heb mijn username eer aan gedaan en ben afgelopen vrijdag naar de WWE live show gegaan in de Ziggo Dome. Echt een topavond gehad daar, was erg leuk. Naast dat de show zelf een spektakel is, is het ook erg tof om die gasten te zien in het echt te zien die ik elke week bij Raw zie.

Verder was afgelopen week een rommel met trainingen en voeding(heb al een paar dagen geen training gedaan). Ik was vrij druk met mijn verhuizing af te ronden en daar zat stiekem meer tijd in dan verwacht. Maar het is min of meer allemaal gelukt dus dat is goed.

Vandaag:

Paused bench
4x6x100

Deadlift (no belt)
7x3x165

Paused squat (no belt)
4x3x137,5
5x137,5

Leg curl
4x10x45

Heb je John Cena ook gezien?

• #3.303
  • #3.304
Ik had gisteren nog steeds spierpijn in mn onderrug. Is het enige gebied waar spierpijn echt lang blijft hangen.

Gister:

Squat (belt)
3x155
3x165
3x172.5
6x180 PR hoop dat elke rep diep genoeg was

Oh press (belt)
3x6x60
8x60

Pendlay row
4x6x100

3 sec Paused bp
5x3x85

Dumbell curls
3x15x14

Hyper extensions
5x10

Sowieso, man

mooie squats man. Op de volgende wedstrijd sowieso 210+

Goed

Nam je ook op toen squat en oh press belden

vind je die hele poppenkast serieus leuk? heb het een tijdje gevolgd toen ik 12 was ofzo maar zelfs toen vond ik het al te nep.

• #3.310
mooie squats man. Op de volgende wedstrijd sowieso 210+
Thanks, op naar een mooie 1RM

Aangezien zijn volgende wedstrijd 2017 is, ga ik daar ook vanuit.
of 2018

Goed

Nam je ook op toen squat en oh press belden
ok!

vind je die hele poppenkast serieus leuk? heb het een tijdje gevolgd toen ik 12 was ofzo maar zelfs toen vond ik het al te nep.

Ik vind WWE erg leuk ja. Niet alles en elk aspect is leuk maar over de gehele lijn gezien vind ik het heel tof.

Maar weet je, je moet het product wel nemen voor wat het is. Pro-wrestling is een tamelijk uniek product maar je moet er wel op een bepaalde manier naar kijken. 'Het is nep' zeggen heel veel mensen maar neem het product voor wat het is, en dat is: Sports entertainment. In films gaan personages ook niet echt dood, is dat een reden om het daarom nep te vinden... dat denk ik dus niet.

Overigens denk ik dat we hier lang of kort over kunnen praten. Ik vind het leuk en jij vind het niet leuk (en zal het waarschijnlijk ook niet de kans willen geven om het eventueel op prijs te gaan stellen, wat ik overigens volkomen begrijp hoor aangezien je er dan wel een paar uurtjes in moet steken).

Maar sta vrij om te reageren hoor;)

• #3.311
22-04-2016

Deficit deadlift
(no belt) (+-2 inch,5cm)
1x160
1x180
1x195
1x205
1x215 https://www.instagram.com/p/BEg9Olun9at/
5x170
5x170

Front squat (no belt)
5x90
4x5x110 Volume pr (4x5x110 no belt is volume pr)

Paused bench
6x6x9

Ez barbell curls
6x10x28

EZ barbell skullcrushers
5x10x28

Incline dumbell flyes
4x15x16

comments:
Voor het eerst in maanden 200+ gedeadlift. Voelde best wel goed, hopelijk morgen geen pijn aan mijn rug. Ik denk dat het herstel van mijn onderrug de goede kant op gaat.

Laatst bewerkt:
je doet je naam eer aan kleine sterke! Deadlifts zien er qua techniek iig beter uit dan eerst

Misschien is het nostalgie maar ook de airtime die het toen kreeg, maar de WWF met uiteraard Hulk Hogan, Andre the giant, Rody rody piper, Randy macho man Savage, Tito Santana, Jimmy Hart, ultimate warrior en nog een paar anderen was geweldig. Zelfs de presentator mean Gene was onvergetelijk. Bij de WWE krijg niet dat gevoel van vroeger terug meer het "net niet" gevoel.
Wel lekker bezig qua training laatste tijd voor al de skwats.

Lekker bezig pik, hardcore. Jeff Jarrett was vroegah altijd mijn favo. Als ik het nu terug kijk is het best een fag. Anyhow, dat worstelen is lachen, cool om dat zo eens te zien lijkt me.

Komen ze vaak in Nederland en wat kost een kaartje? Wel lachen om eens heen te gaan als het hier in Adam is. Snel uitverkocht ook?

• #3.315
je doet je naam eer aan kleine sterke! Deadlifts zien er qua techniek iig beter uit dan eerst
Bedankt, nu proberen weer door te bouwen.

Misschien is het nostalgie maar ook de airtime die het toen kreeg, maar de WWF met uiteraard Hulk Hogan, Andre the giant, Rody rody piper, Randy macho man Savage, Tito Santana, Jimmy Hart, ultimate warrior en nog een paar anderen was geweldig. Zelfs de presentator mean Gene was onvergetelijk. Bij de WWE krijg niet dat gevoel van vroeger terug meer het "net niet" gevoel.
Wel lekker bezig qua training laatste tijd voor al de skwats.
Ik vind het tegenwoordig echt veel leuker dan de tijd waar jij naar verwijst. Wellicht ook omdat ik niet in die tijd ben opgegroeid maar ik heb dat oude spul nog weleens teruggekeken en het grootste deel daarvan vind ik het helemaal niks op een paar wrestlers na o.a. Ultimate Warior en Randy macho man Savage.

Lekker bezig pik, hardcore. Jeff Jarrett was vroegah altijd mijn favo. Als ik het nu terug kijk is het best een fag. Anyhow, dat worstelen is lachen, cool om dat zo eens te zien lijkt me.

Komen ze vaak in Nederland en wat kost een kaartje? Wel lachen om eens heen te gaan als het hier in Adam is. Snel uitverkocht ook?
Pfff Jeff Jarret is nou niet zo best man, best een matige eigelijk haha.

Het was niet uitverkocht, prijs voor een ticket was iets van 80 euro. Het was twee jaar geleden dat ze hier voor het laatst waren dus wellicht over twee jaar weer.

Afgelopen zondag:

Squat (no belt)
4x6x140

Incline dumbell press
10x36
10x36
12x36

chest supported row machine
10x120
10x150
10x150
6x170
10x120

Paused Close grip benchpress

4x4x80

Lat pulldown
4x10x65

Hyper extensions
5x10x

• #3.316
Na een stapavond vandaag gelukkig een goede training gehad bij PHM

27-04-2016

Paused bench
3x100
3x110
3x115
3x120
3x120
3x100
3x100

Deadlift (no belt)
7x3x165

Paused squat (no belt)
5x3x140 Easy Volume PR Niet zo boeiend als pr natuurlijk

Leg curl
3x20

80 euro jezus christus man

wat verdient zo'n 'topper' nou in die wwe

Inb4 homofiele grapjes van @TheWasp

• #3.319
80 euro jezus christus man

wat verdient zo'n 'topper' nou in die wwe
Geen gekke prijs voor zo een evenement denk ik.

Ik weet niet wat ze verdienen, zal wel veel zijn. Maar ik gok erop dat jij onderschat hoe zwaar het is als pro wrestler bij de wwe.

• #3.320
Gister bij phm

Squat (belt)
3x150
3x170
1x182.5
3x190 PR
3x170

Oh press (belt)
6x6x60

Pendlay row