- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat aantal reps, 3 3 1 3 3, zit daar nog wat achter of doe je maar net waar je zin in hebt?

Warming up, warming up, warming up, rep max, nog 1 lichter setje.
![]()
Jij laat het ook allemaal zo simpel klinken. Haha. Mja ik doe nooit echt 1 reppers in warmup. Misschien ook eens gaan proberen.
Het is allemaal zo ingewikkeld. Niet normaal. Die doordachte trainingen van WWE, het is bijna alsof hij een graad heeft in de filosofie.
Dit bovenstaande was het idd.Jij laat het ook allemaal zo simpel klinken. Haha. Mja ik doe nooit echt 1 reppers in warmup. Misschien ook eens gaan proberen.
Ja man, ik kan me oprecht niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik een bench pr heb gezet dus dit was wel heel leuk. Hoop dat er nog wat prs aan zitten te komen
Ik hoop met je mee!Ja man, ik kan me oprecht niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik een bench pr heb gezet dus dit was wel heel leuk. Hoop dat er nog wat prs aan zitten te komen

Zou mooi zijn man.Squat en bench gaan lekker. Hopelijk trekt die DL bij en dan is het op naar dat 600 + totaal in de -83.