MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.341
Nice squat.
Plan je terug naar -83 te gaan?

• #3.343
Nice squat.
Plan je terug naar -83 te gaan?
Thanks. Ja dat is het idee.
Mijn weegschaal is kapot en ik vergeet steeds een nieuwe te kopen maar ik denk dat ik nu een kilo of 80 weeg. En ik probeer nog even door te bulken.
Maargoed, december is nog ver weg dus ik kan altijd nog iets anders besluiten.

• #3.344
Vanochtend om kwart voor 7 de deur uit om een heel eind te rijden naar een training van werk. De terugweg hoorde 2 uur te duren maar door files was dit 3 uur. Om wkart over 8 was ik thuis, ff snel sportspullen gepakt en ff gaan trainen. Ben behoorlijk op nu, dus ff dit posten en dan naar bed.

Deficit deadlift(no belt) (+-2 inch,5cm)
4x6x160

Paused bench
5x6x90

Squat ( no belt)
5x5x120

Ez barbell curls
3x10x38

EZ barbell skullcrushers
3x10x38

dumbell flyes
4x10x16

Laatst bewerkt:
flink stuk rEIden

slaap lekker

• Like
Waarderingen: wwe
Mooi gewerkt weer kerel.

• Like
Waarderingen: wwe
  • #3.350
Gisteren:

Paused bench
2x115
2x122,5
2x127,5
4x5x100

Deadlift
1x200
1x210
1x220
1x230 Belt aan
1x240
3x3x160 belt uit

Paused squat (no belt)
5x3x145

bench ging wel nice.

Deadlift had twee kanten. Aan de ene kant mooi dat ik weer wat zwaarder kan pullen, blessure lijkt dus eindelijk na een half jaar min of meer voorbij te zijn. De keerzijde is dat mn techniek echt heel slecht was, nog slechter dan eerst met zware gewichten. Het lijkt gewoon niet goed te lukken om de juiste spanning te zetten en het begin van de lift goed te doen. De aankomende maanden ga ik geen zware singles doen, dit was even een soort check/test momentje. Wat ik wel ga doen is een aantal aanpassingen in mijn schema doen. O.a. deficit deadlift eruit en vervangen voor paused deadlifts.(onder de knie). Ik denk er ook aan om nog wat meer lichter deadlift volume ook toe te voegen.

Mooie benches kerel.

Rackpulls vanaf lage hoogte gaan wel goed?

Je deadlift ziet er ook altijd nog erg ongemakkelijk uit moet ik zeggen maar ik kan nooit helemaal de vinger er op leggen wat er nu mis is. Het lijkt alsof je je schouders te veel shrugged ofzo en niet laat afhangen, en het ziet er erg krampachtig en geforceerd uit. Ik heb deze 240 niet gezien natuurlijk dus weet niet hoe dit was. Staat ie ergens op film?

Kun je mij misschien uitleggen hoe je een belt aan doet?

deadlift paused onder de knie of net van de grond?

• #3.356
Mooie benches kerel.

Rackpulls vanaf lage hoogte gaan wel goed?
Bedankt.
Rackpulls doe ik nooit

Je deadlift ziet er ook altijd nog erg ongemakkelijk uit moet ik zeggen maar ik kan nooit helemaal de vinger er op leggen wat er nu mis is. Het lijkt alsof je je schouders te veel shrugged ofzo en niet laat afhangen, en het ziet er erg krampachtig en geforceerd uit. Ik heb deze 240 niet gezien natuurlijk dus weet niet hoe dit was. Staat ie ergens op film?
Niet zo slim van mij maar hij staat dus niet op film. Het was (weer) botgesproken volledig uit de bolle rug getrokken. Gewoon echt helemaal niet goed

deadlift paused onder de knie of net van de grond?
Jep, paused deadlifts ga ik toevoegen met een pauze onder de knie.
.
Ik ben sowieso mijn schema aan het overkijken en ga er wat dingen in aanpassen/verbeteren.

• #3.357
Wat aanpassingen gedaan aan mijn vorige schema en deze flink verbeterd. Vandaag de eerste training hiervan.

Paused deadlift (no belt, pauze onder de knie)
4x3x150

Squat (no belt)
5x5x120

Paused front Squat (no belt)
3x6x80

Paused bench
5x6x90

Ez bb curling
6x10x28

Lying tricep extensions
6x10x28

Dumbell flyes
4x10x16

maar die pauze is die nou net van de grond of net onder de knie?

Is die paused DL niet een enorme belasting voor je onderrug?:eek!:

Terug
Naar boven