- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
zit er iets dwars vandaag? Wil je er over praten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet wat je moeder gister zei..
Net onder de kniemaar die pauze is die nou net van de grond of net onder de knie?
Het was al behoorlijk pittig haha.Is die paused DL niet een enorme belasting voor je onderrug?![]()
In mijn log is iedereen welkom, ook vrouwen maar die zie ik hier helaas niet haha.
In mijn log is iedereen welkom, ook vrouwen maar die zie ik hier helaas niet haha.
de vrouwen die jij kiest zijn pas echt enorm belastend voor je onderrug

Veel plezier met zijn allen op de hernia poli dan..Jawel baas. Ik ben ook maar een noob in deze sectie, maar goed. Stenen tillen, 4 x per week fb knallen, trainingen van 3 uur, log lifts en truck pulls. Hier wordt geen zorgen gemaakt over belasting op de onderrug bij het doen van een paused deadlift. Dat is meer in het 'zand in je kutje' sectie op dbb. Rob G cumming in, e-credibility through the roof.

Zien we jou daar vanwege je uuuh wat was het nou, heup of lies oidVeel plezier met zijn allen op de hernia poli dan..
Was ik ondertussen het zand wel uit mijn kutje![]()

Knap dat je die double paused deadlift na 1x al onder de knie hebt
Precies. Mooie combinatie doen van compounds en een beetje pompwerkNais baas. Nog even eindigen met wat sets flyes, je wilt natuurlijk wel pumped up de gym uit wandelen.