AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs II

Doe je wel foam rollen Cemil? Voor squats doe ik bv foam rollen, static stretch, dynamic warmup, eventueel nog wat weightless jump squats op een box. Na training foam rollen. Sochtend na opstaan foam rollen. Voor slapen foam rollen.

f**k man... ik foam rol eigenlijk best wel veel...

...foam rollen krijgt meer aandacht dan mijn meisje.

Naja, foam roller is de sjiiiiiii.

• Like
Waarderingen: wwe
Ik zou een half uur foamrollen en een half uur stretches doen. Dan je training en daarna nog een keer een half uur foamrollen en een half uur stretches. Daarnaast zou ik me 2x per week een uur laten masseren en dry needlen. GAINSSS

Ik zou een half uur foamrollen en een half uur stretches doen. Dan je training en daarna nog een keer een half uur foamrollen en een half uur stretches. Daarnaast zou ik me 2x per week een uur laten masseren en dry needlen. GAINSSS

+1

En niet alleen voor de happy ending gaan bij die massages, het gaat er om dat ze je rug goed aanpakken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.446
Doe je wel foam rollen Cemil? Voor squats doe ik bv foam rollen, static stretch, dynamic warmup, eventueel nog wat weightless jump squats op een box. Na training foam rollen. Sochtend na opstaan foam rollen. Voor slapen foam rollen.

f**k man... ik foam rol eigenlijk best wel veel...

...foam rollen krijgt meer aandacht dan mijn meisje.

Naja, foam roller is de sjiiiiiii.
Foam roller heb ik weleens overwogen maar nooit aangeschaft. Wel probeer ik met enige regelmaat thuis te stretchen.

07-07-2016

Paused bench
5x3x115

Deadlift (no belt)
5x3x185

Double Paused dl (no belt)
3x3x140

Paused squat (no belt)
5x3x145

• #3.447
Morgen trouwens voor een lang weekend naar Boedapest, dus even een paar dagen geen training. Wel genieten!
Volgens mij is het ook echt een ontzettend mooie stad, ik ben heel erg benieuwd.

Boedapest is zeker een mooie stad! en pils is er goedkoop.

• Like
Geniet ervan kerel!:zuip:

• Like
Go get them tiger :banana:!!

• Like
Foam roller heb ik weleens overwogen maar nooit aangeschaft. Wel probeer ik met enige regelmaat thuis te stretchen.

07-07-2016

Paused bench
5x3x115

Deadlift (no belt)
5x3x185

Double Paused dl (no belt)
3x3x140

Paused squat (no belt)
5x3x145

Koop dit ding baas, serieus:

https://www.fysiosupplies.nl/foam-r...wOttoZBZgTEDeFq931oo8x1SxUOGqKzSxgaAnF28P8HAQ

Ik merk echt dat sinds ik foam rol ik zo veel eenvoudiger full body kan trainen. Onderrug trok het eerst echt totaal niet. Sinds ik foamrol maak ik de gains van mijn leven.

Morgen trouwens voor een lang weekend naar Boedapest, dus even een paar dagen geen training. Wel genieten!
Volgens mij is het ook echt een ontzettend mooie stad, ik ben heel erg benieuwd.

Boedapest is vet man. Lekker wijven daaro, niet te zuinig! Lekker in die overvolle sauna's in die bubbel-bacillen-kweek-baden. Have fun kerel.

• Like
  • #3.453
Super tof weekend gehad. Aankomend weekend ben ik weer weg wat niet echt goed is voor mijn train frequentie. Deze week maar 2x trainen helaas.

Ik kwam wat later in de gym dan ik eigenlijk wilde maar net toen ik naar de gym wilde rijden vroegen een paar belgische padvinders of ik ze ergens heen kon brengen omdat ze anders een uur moesten lopen. Naja, vooruit dan maar... helaas de arm isolatie nauwelijks kunnen doen

Squat (belt)
5x3x180 Volume PR Zwaar en behoorlijk kapot hierna

3 sec paused bench
3x3x95
2x3x100 Volume PR

Sumo Deadlift (no belt)
5x2x160

Incline bench
5x5x70

Pendlay row
3x5x90
4x110
5x90

Dumbell curl
2x15x14

Pushdown
2x15

Morgen weer trainen en dan maandag pas weer. Weken hierna gaat de train frequentie gewoon weer omhoog.

flink gebogen G

• Like
Wat niet buigt dat breekt.

• Like
Geen arm isolatie?

Out!:wave:

• #3.459
Dit was nog de training van afgelopen donderdag:

Paused deadlift (no belt, pauze vlak boven de grond)
4x3x170

Deadlift (no belt)
3x5x120

Paused bench
5x6x100 Volume PR (zegt niet zoveel ,maar vast nooit eerder gedaan in deze set/rep vorm

Squat (no belt)
5x8x130 Was weer afzien

Ez bb curls
4x10x38

Dip machine
4x12

Lying tricep extensions
2x10x35

Dumbell concentration curl
2x10x14

Gentse feesten afgelopen weekend was erg leuk maar voor de gains niet zo goed natuurlijk. Twee zulke weekenden weg achter elkaar is eigenlijk wel wat teveel maar het kwam toevallig zo uit. Komende week trainingsfrequentie gaat de komende week weer gewoon omhoog natuurlijk.

Wat een trainingen beest! :eek:

Je doet wel veel arm isolatie, niet?

En beetje onspanning hoort er bij kerel.

Terug
Naar boven