- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
al is de vraag natuurlijk of de kleine sterke op dit moment nog 260 zou trekken
262,5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al is de vraag natuurlijk of de kleine sterke op dit moment nog 260 zou trekken
Dit zie ik toevallig net over deads tot de knie voorbij komen.
https://www.t-nation.com/training/tip-do-this-to-rip-more-pounds-off-the-ground
Thanks, ziekte heeft zich gelukkig niet doorgezetNiet ziek worden kerel! Desalnietteplus gewoon weer een meer dan prima workout!![]()
Lichte deadlift voor techniek kan je beter rond de 60-65% doen. Dit is 40% ofzo, dat zou volstaan als eerste warming up gewicht ofzo. Imo gaat dit geen zak voor je techniek doen.
Als je je start off wil verbeteren, waarom doe je dan geen extra deads tussen de 70-80% alleen maar tot de knie, dan train je specifiek het deel wat wil je verbeteren met een wel zinvol gewicht zonder de belasting van een full rom deadlift. 70-80% is ook een mooie range waarin het gewicht nog niet te zwaar wordt om voor techniekverlies te zorgen. Gewoon 4/5x2 voor of na je normale deads.
En nog 1 opmerking, maar dit is meer persoonlijk; 5-jes op deads zijn in mijn belevenis niet ideaal om aan je techniek te werken zodra je op significante gewichten zit. Ik zou max 3 reps adviseren.
Dit zie ik toevallig net over deads tot de knie voorbij komen.
https://www.t-nation.com/training/tip-do-this-to-rip-more-pounds-off-the-ground
Yes, is wel de bedoeling.
Probeer je me nou te kutten? Aangezien ik het hier regelmatig heb over mijn onderrug en mijn onderrugblessure waar ik een half jaar last van heb en nog maar sinds kort over lijkt te zijn.Damn! 35 reps met 110kg!
Nooit last van je onderrug door al die zware deads en squats?
ik loop je zeker niet te kutten hoor! Ik volg zoveel logjes hier, dat ik soms niet helemaal meer kan volgen hoe en wat. Ik vroeg het meer omdat ik zelf ook een beetje onderrug gezeur heb en het me opvalt dat jij eigenlijk ook altijd gewoon behoorlijk zwaar blijft doorliften! Zeker respect daarvoor, maar vraag jij je nooit af of nu juist het hele zware liften de oorzaak is..?Probeer je me nou te kutten? Aangezien ik het hier regelmatig heb over mijn onderrug en mijn onderrugblessure waar ik een half jaar last van heb en nog maar sinds kort over..
ik loop je zeker niet te kutten hoor! Ik volg zoveel logjes hier, dat ik soms niet helemaal meer kan volgen hoe en wat. Ik vroeg het meer omdat ik zelf ook een beetje onderrug gezeur heb en het me opvalt dat jij eigenlijk ook altijd gewoon behoorlijk zwaar blijft doorliften! Zeker respect daarvoor, maar vraag jij je nooit af of nu juist het hele zware liften de oorzaak is..?
*p*ssy modus uit*
Kan je dat eten die TUT?Beter alles -100 kilo en een tragere uitvoering om de TUT te verhogen inderdaad.
Ik hoor jullie nog wel als jullie over 10 jaar je heup mogen vervangen..Beter alles -100 kilo en een tragere uitvoering om de TUT te verhogen inderdaad.

Ik hoor jullie nog wel als jullie over 10 jaar je heup mogen vervangen..![]()