Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs II

Zucht. Ga lekker vissen ofzo, dan kun je lekker met @PowerZ je niet meer druk maken om dit soort dingen. Veel geschiktere sport voor jou.
Heb je zelf dan nooit klachten waarbij je je vragen stelt of het niet mogelijk komt omdat je veel te zwaren dingen tilt en/of in je nek legt? No offence, maar ik vraag me gewoon oprecht soms af hoe 'gezond' of 'goed' het nu allemaal voor je is.

Kijk, als je altijd 0.0 knie en/of rug klachten hebt zou ik zeggen keep on going, maar anders kan ik me niet voorstellen dat je je nooit zorgen maakt..

Vissen vind ik saai overigens..:roflol:

:popcorn:.

Ik rate deze rel:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(matig)

Heb je zelf dan nooit klachten waarbij je je vragen stelt of het niet mogelijk komt omdat je veel te zwaren dingen tilt en/of in je nek legt? No offence, maar ik vraag me gewoon oprecht soms af hoe 'gezond' of 'goed' het nu allemaal voor je is.

Kijk, als je altijd 0.0 knie en/of rug klachten hebt zou ik zeggen keep on going, maar anders kan ik me niet voorstellen dat je je nooit zorgen maakt..

Hoeveel mensen die niet liften zijn overigens 'gezond'?
Is toch gewoon acceptatie dat er dingen kunnen/gaan gebeuren als je je lichaam gaat pushen.

Hoewel ik persoonlijk bijzonder weinig gedoe heb met mijn lichaam boeit het me verder ook echt geen kut. We zijn aan het powerliften en willen daar zo goed mogelijk in worden. Ook al zou het meer blessure gevoeligheid met zich meebrengen, jammer dan. We zijn een sport aan het beoefenen en daar zitten altijd risico's aan. Jij hebt gewoon een zeer matige mentaliteit en dat is te zien aan je log.

Hoewel ik persoonlijk bijzonder weinig gedoe heb met mijn lichaam boeit het me verder ook echt geen kut. We zijn aan het powerliften en willen daar zo goed mogelijk in worden. Ook al zou het meer blessure gevoeligheid met zich meebrengen, jammer dan. We zijn een sport aan het beoefenen en daar zitten altijd risico's aan. Jij hebt gewoon een zeer matige mentaliteit en dat is te zien aan je log.
ik ga hier niet ontkennen dat ik alles behalve competatief ben ingesteld..:roflol:

Hallo Cemil ik kreeg een appje

Jongens laat Skatermarvin nou, hij is alleen maar aan het roid ragen van de clen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.514
Interessant om 15 comments te zien en alleen deze gaat over de training:P

ik loop je zeker niet te kutten hoor! Ik volg zoveel logjes hier, dat ik soms niet helemaal meer kan volgen hoe en wat. Ik vroeg het meer omdat ik zelf ook een beetje onderrug gezeur heb en het me opvalt dat jij eigenlijk ook altijd gewoon behoorlijk zwaar blijft doorliften! Zeker respect daarvoor, maar vraag jij je nooit af of nu juist het hele zware liften de oorzaak is..?

*p*ssy modus uit*
Naja oke, was wel min of meer de hoofdmoot in dit log het afgelopen half jaar maar dat is dan misschien aan je voorbij gegaan.

Fysio zei niet zozeer dat het komt door zwaar liften. Wel is het natuurlijk zo dat als iets al niet helemaal goed zit dat zwaar liften dit wel iets erger kan maken. Overigens kan zwaar liften je ook weer sterker maken ofcourse.

Ik hoor jullie nog wel als jullie over 10 jaar je heup mogen vervangen..:roflol:

Als ik het me goed herinner heb jij ook zo nu en dan weleens last van iets en volgens mij heb jij zelfs ook weleens last gehad van je heup..? Of was het knie.

Moet je even Ronnie Coleman contacten..
Ronald Koleman uit Arnemuiden

Zucht. Ga lekker vissen ofzo, dan kun je lekker met @PowerZ je niet meer druk maken om dit soort dingen. Veel geschiktere sport voor jou.
Wie is @PowerZ

Nogmaals, zelf heb je toch ook weleens pijntjes? En ik weet niet of jij weleens praat met mensen in je sportschool maar echt ontzettend veel mensen die een paar jaar trainen hebben weleens blessures gehad, en ook personen die helemaal niet zo zwaar liften. Daarnaast vindt je in andere sporten ook blessures he.

Wat wil je hiermee eigenlijk zeggen? :P

Past die popcorn binnen je macros?

Eens.

Naja oke, was wel min of meer de hoofdmoot in dit log het afgelopen half jaar maar dat is dan misschien aan je voorbij gegaan.

Fysio zei niet zozeer dat het komt door zwaar liften. Wel is het natuurlijk zo dat als iets al niet helemaal goed zit dat zwaar liften dit wel iets erger kan maken. Overigens kan zwaar liften je ook weer sterker maken ofcourse.

Als ik het me goed herinner heb jij ook zo nu en dan weleens last van iets en volgens mij heb jij zelfs ook weleens last gehad van je heup..? Of was het knie.

Nogmaals, zelf heb je toch ook weleens pijntjes? En ik weet niet of jij weleens praat met mensen in je sportschool maar echt ontzettend veel mensen die een paar jaar trainen hebben weleens blessures gehad, en ook personen die helemaal niet zo zwaar liften. Daarnaast vindt je in andere sporten ook blessures he.

Wat wil je hiermee eigenlijk zeggen? :P
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat ik me weleens afvraag of dat zware liften wel zo goed voor je is. Mijn deadlifts bijvoorbeeld zijn ook niet slecht, maar wel een flinke belasting. En zoals ik al eerder aangaf vroeg ik me dus af hoe goed of slecht dat voor je is. Ik heb geen wedstrijd en of powerlifting ambities en train als ik eerlijk ben puur voor het uiterlijk..ik wil gewoon een goed fysiek hebben binnen wat er mogelijk is..En vraag me dus weleens af of je dat ook kunt behalen en of onderhouden door niet steeds zwaarder en lelijker te gaan liften.

Ik begrijp dat ik hier aan het vloeken ben in de powerlifting kerk, maar het is een beetje hoe ik er over denk..:o

Marvin heeft ook wel eens last. Menstruatiepijntjes. En dat het schuurt tijdens het lopen; zand in het kutje.

Popcorn past zelfs binnen @Skatermarvin zijn macro's.

De discussie hier gaat trouwens nergens over. Jullie hebben verschillende doelen en trainen dus logischerwijs ook op andere wijze.
Wat heeft het nou voor zin om elkaar proberen te overtuigen van je persoonlijke voorkeur van trainen :P?!

In geval van Marvin zou ik voor herstel van je rug proberen barbell lunges te doen en veel touwtje springen. Dit vergroot de kans dat het zand uit het kutje valt.

Terug
Naar boven