- Waardering
- 58
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man. Gewoon consistent door blijven trainen en hopelijk blessure vrij blijven.Sterk man, ik heb nog wel een hoop te gainen om ook maar in de buurt te komen
Goed.Goed. ik volg je log ook wel, maar weinig zinnigs te melden verder.
Rustig aan weer starten heJij bent er snel bij man, heb na zondag nog geen gewicht aangeraakt. Sws voorlopig ff barbell vrije periode voor mij dus een weekje dumbell en machine werk.
Volg je log graag, leuke grappen af en toe een relletje en harde trainingen.
Gaat zo voort!

Jij bent dan ook 1 grote grap
zeker tot aan begin nieuwe jaar vooral richten op bb oefeningen met machines en dumbells, af en toe zal ik een high rep squat sessie erbij pakken om in de groove te blijven.Rustig aan weer starten he
Maar hoezo die barbell vrije periode dan?

Rellluuhhhhh!!!

Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb zelfs in mijn hoofd om misschien een jaar geen wedstrijden te doen en in december alleen aan het NK mee te doen. Maar zou natuurlijk goed kunnen dat ik de komende maanden van gedachte verander en me toch ga richting op bijvoorbeeld de DRC.
Niet dom hoorHet zal vast een domme vraag zijn..maar wat moet ik me voorstellen bij double pause? Waar vinden die pauses plaats?
In ieder geval fijne kerst toegewenst!![]()
Damn! Dat klinkt zwaar zat allemaal. Hoop dat het je helpt je mainlifts nog beter te krijgenNiet dom hoor
Squat: Onderin de beweging en bij 'stickypoint' halvewege
Bench: Pauze op de borst en nog een pauze op de hoogte dat er nog ongeveer een vuist tussen borst en de halter kan
Deadlift: Pauze blak boven de grond en pauze vlak onder de knie
Bedankt, jij ook!
Of voor dubbele achteruitgang. Uuuh, wat?