- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ben jij gewoon een smeerlap. Zie je tegenwoordig steeds vaker.Heb je ook progressiepics?
Puur omdat gezonde interesse naar het menselijk lichaam natuurlijk hoor![]()
ja behoorlijk. Na die set was ik echt helemaal kapot. Heb nu ook nog steeds wel wat spierpijn.
Dit was zeker wat anders. Echt leuk was het niet maar achteraf gezien toch wel tof om zoiets eens een keertje te doen.Netjes kerel, das wel even wat anders dan in de lagere rep range trainen haha.
Ik meen me trouwens te herinneren dat jij in het verleden last gehad hebt van je lies klopt dat?
Heb je ook progressiepics?
Puur omdat gezonde interesse naar het menselijk lichaam natuurlijk hoor![]()
Ja vind het zelf ook wel jammer. Vroeger was dat wel anders met meerdere reacties na elke training. Misschien moet ik meer opsteken van jouw log zodat ik ook meer volgers krijg?Damn die PR!!Congrats!
Ik blijf me verbazen dat je hier zo weinig actieve volgers hebt. Je volgt een mooie schema..logt uitgebreid en draait mee in de top van powerliftend NL..

Neuh
Gewoon meer gaan klagen over natty max en veel MMC gebruiken..Ja vind het zelf ook wel jammer. Vroeger was dat wel anders met meerdere reacties na elke training. Misschien moet ik meer opsteken van jouw log zodat ik ook meer volgers krijg?![]()

Hmm ik kan een poging wagen, maar squaten in het smith rack kan ik niet over mijn hart krijgenGewoon meer gaan klagen over natty max en veel MMC gebruiken..
En voortaan squatten in het smith rack..dan komt de shitstorm vanzelf![]()
Ha robke ouwe lurker. Nog meer stiekeme volgers ?