AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs II

Ik ben sinds vorige week ook terug met belt aan het deadliften... en ik denk dat ik er na volgende week ook gewoon
terug mee ophou :p Veel verschil maakt het niet en eigenlijk zit die belt gewoon in de weg :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Erg netjes die beltless deadlift, hoe beviel het zonder belt?

Bedankt man. Tja ging heel erg goed en is fijn voor de afwisseling maar met belt kan ik wel meer gewicht verplaatsen.

Jawel, wij zijn allebij ****ing huge.

zo een creep om dat bij te houden ben ik dan weer net niet xD
Beide huge..?

Mooie front squats man! Lekkere cleans ook! applause!

Bedankt voor je applause:D

Goeie deadlifts zonder belt!

Het duurt nog even, maar er is net weer een vette hardcore line-up aangekondigd: http://www.effenaar.nl/agenda/7913

Thnx was er zelf ook erg tevreden over.
Vind dat zelf niet zo een hele interessante line up eerlijk gezegd en zal daar ook niet bijzijn. Zitten wel een paar aardige bands tussen hoor maar niet boeiend genoeg om voor af te reizen denk ik. Wat vind jij vet van die line up dan?

Dit weekend ga ik naar jera on air festival(http://www.jeraonair.nl/nl/), spelen ook wel wat toffe dingen en heb er nu alweer erg veel zin in!

Ik ben sinds vorige week ook terug met belt aan het deadliften... en ik denk dat ik er na volgende week ook gewoon
terug mee ophou :p Veel verschil maakt het niet en eigenlijk zit die belt gewoon in de weg :)
Haha, nou ik heb toch wel het gevoel dat ik een stuk meer kan liften met belt hoor...

Gister getraind bij powerhouse:

09-06-2014
Full body
week 5, dag 1

Power clean (no belt)
2x3x60
3x80
3x90
3x90
3x90

Full clean + pushpress (no belt)
3x60
3x70
3x80
3x80
3x80 Volume pr (3x3x80=volume pr)

Incline bench press
12x60
12x60
12x60
12x60

Box squat( box iets boven par, no belt)
8x130
6x130
8x130

Pull ups
10xbw
8xbw
10xbw

Facepulls
paar setjes

Pushdown
vergeten:o

comments
Enige minpuntje aan deze training is dat de pushpress na het full cleanen niet zo lekker gaat. Voelde niet helemaal goed aan en alle presses gingen ook moeizaam terwijl dat eigenlijk met 80kg gewoon vrij soepel zou moeten gaan. Tijdens mijn vorige schema kreeg ik op een gegeven moment een beetje last van mijn schouders bij oh presses en ik denk dat ik daar nog steeds een beetje last van heb. Bij andere lifts zoals benchen heb ik er geen last van.

edit: Beetje stijve nek nu, zit niet helemaal goed. Weet niet waar het door komt:P

Ook wel een last van een stijve nek... meestal als ik mijn traps goed op hun donder heb gegeven :)

Maar kan natuurlijk ook gewoon door je gekkigheid geweest zijn :D

Mooie PR!

Thnx was er zelf ook erg tevreden over.
Vind dat zelf niet zo een hele interessante line up eerlijk gezegd en zal daar ook niet bijzijn. Zitten wel een paar aardige bands tussen hoor maar niet boeiend genoeg om voor af te reizen denk ik. Wat vind jij vet van die line up dan?

Dit weekend ga ik naar jera on air festival(http://www.jeraonair.nl/nl/), spelen ook wel wat toffe dingen en heb er nu alweer erg veel zin in!
Ik ben ook meer van de melodische hardcore/metalcore, Stick To Your Guns is een van m'n favoriete bands, Comeback Kid is altijd vet (zolang ze oude shit spelen), Terror is Terror, Obey The Brave wel lekker beuken en No Bragging Rights kende ik nog niet maar klinkt ook erg lekker.

Jera on air was ik ook al tegengekomen, kan helaas komend weekend niet maar is ook een mooie line up.

• #1.506
Ook wel een last van een stijve nek... meestal als ik mijn traps goed op hun donder heb gegeven :)

Maar kan natuurlijk ook gewoon door je gekkigheid geweest zijn :D

Ik geef de schuld aan gekkigheid:o

Thnx, bring on the personal records!

Ik ben ook meer van de melodische hardcore/metalcore, Stick To Your Guns is een van m'n favoriete bands, Comeback Kid is altijd vet (zolang ze oude shit spelen), Terror is Terror, Obey The Brave wel lekker beuken en No Bragging Rights kende ik nog niet maar klinkt ook erg lekker.

Jera on air was ik ook al tegengekomen, kan helaas komend weekend niet maar is ook een mooie line up.

Ah oke. Ja wat je al zegt terror is terror, altijd prima maar hoef ze op zo een tour niet te zien. Heb ze al een paar x gezien, maandje geleden op groezrock nog. Verder vind ik obey the brave en STYG ook wel leuk maar zie ik vast wel een keer ergens. De rest hoeft van mij niet zo haha.

Morgen weer trainen, heavy day. Ik ga sowieso een 'repout' doen met 160 en wil dan 5 reps doen. Als 7 goede reps me zouden lukken zou ik happy zijn. Daarna gepauzeerd benchen en ik ga dan singles draaien, eens zien hoever ik morgen kom. Hoop dat er dan een spotter is voor me want ik train alleen, als het goed is is rob1990 aanwezig.

• #1.507
11-06-2014
Week 5, dag 2
Full Body, Heavy

Goblet squat(warm up)
10x18
10x26
10x26

Squat
8x160 PR
10x130 (no belt) nice
7x130 (no belt)

Paused benchpress
3x60
1x80
1x90
1x100
1x110
1x120
1x125
0x130 Klote
19x80( touch & go, PR)

Barbell row (Pendlay)
8x95
8x95
8x95
8x95 volume pr (4x8x95=volume pr)

Klokov press
10x30
10x30
10x30
10x30

comments
Dikke pr op de squat gezet!
Op de bench singles gedraaid en de 125 vrij hard kunnen uitdrukken. De 130 kreeg ik wel een stukje weg maar net niet ver genoeg zodat mijn triceps het helemaal konden overnemen. Die 19x80 toch n go daarna was misschien niet helemaal verstandig i.v.m. de volgende fb training die vrijdag alweer is(karel benadrukte dit ook nog).

Lekker die squat PR

maar na al die klokov presses doe je nog steeds maar 30kg?

binnen 8 weken 1 keer de 130 he! Mooie attempt, was close.

Jammer van je bench, squat zal het wel een stuk hebben goed gemaakt, niet? Bench gaat nu eenmaal het traagste van de 3.

lekkere PR's wel man :)

• #1.512
Lekker die squat PR

maar na al die klokov presses doe je nog steeds maar 30kg?

Thnx big guy, was zelf ook erg tevreden over die squat.

Die klokov presses doe ik voornamelijk voor schouder mobiliteit, hoef er niet persee veel sterker op te worden alhoewel ik voor de verandering wel eens wat meer gewicht kan pakken.

binnen 8 weken 1 keer de 130 he! Mooie attempt, was close.

Was idd best close, je stond erop te kijken he:) Zou mooi zijn om die 130 te breken, zit er niet ver meer vanaf.

Jammer van je bench, squat zal het wel een stuk hebben goed gemaakt, niet? Bench gaat nu eenmaal het traagste van de 3.

Klopt allemaal, ik baalde wel van die bench maar gelukkig ging de rest gewoon goed. En eerlijk gezegd was het ook wel fijn om de 125 vrij hard te kunnen drukken.

Thnx!

13-06-2014
Full body
week 5 dag 3 Medium

Stiff legged deadlift (overhand grip)
(no belt)
10x60
10x90
10x110 PR
4x120 neerleggen vanwege grip + 2x120
1x130
10x90

Front squat (belt)
9x110 PR
6x120 PR
7x110
6x60 (olympic grip proberen, lag niet goed.. lastig.

benchpress
8x95
8x95
8x95 soepel

high pull from hang (snatch grip)
Overgeslagen vanwege tijdsgebrek

Pull ups
6xbw+15
6xbw+15
10xbw

Dips
17xbodyweight
15xbodyweight

Dumbell curls
10x16
10x16

comments:
prima train. SLDL is nog een beetje aanklooien vanwege de grip maar ik voel de oefening prima en het is prettig om mijn lichaam niet elke week te belasten met zware conventionele deadlifts. Front squats gingen goed en de rest van de training eigenlijk ook. benchen ging ook vrij soepel dus volgende week gaan we gewoon voor 3x10. Op een gegeven moment zag ik dat ik moest gaan haasten vanwege een afspraak dus ik heb de high pulls deze week over moeten slaan.

Morgen een katabool maar wel erg leuk dagje. Lekker een dagje naar een festival in Limburg(jera on air festival). Ik hoop dat het weer goed wordt, heb er iig enorm veel zin in:)

joa14website_frontbanner18-05-14.png

First Blood, Hatebreed, Emmure, Brutality will prevail, born from pain :D Siked!

Goeie frontsquats, zijn een paar stevige setjes. Drop je de sldl tussen de reps of hou je spanning?

Mooie PR's afgelopen trainingen, die 130 bench pak je binnenkort. Voor oly grip gewoon veel rekken voor je begint, voelt voor mij persoonlijk zoveel beter in vergelijking met crossed arm grip.

• #1.515
Goeie frontsquats, zijn een paar stevige setjes. Drop je de sldl tussen de reps of hou je spanning?

Thnx man, ging idd erg goed.

SLDL is touch(the floor) n go

Mooie PR's afgelopen trainingen, die 130 bench pak je binnenkort. Voor oly grip gewoon veel rekken voor je begint, voelt voor mij persoonlijk zoveel beter in vergelijking met crossed arm grip.

Bedankt, 130 bench zou een mooie zijn voor in het 'pr boek'.

Eens wat meer googlen op oly grip denk ik. Doe nu altijd crossed arm, lijkt me maar moeilijk om 120kg oly grip vast te houden.

Afgelopen weekend had ik dus op de zaterdag een festival bezocht. Harstikke mooie dag gehad, was echt gaaf. Wel zeer katabool helaas maargoed. De volgende dag overal pijn, ik vond het weer nodig om hard te moshen/slamdancen bij First Blood. Op de maandag was ik ook nog niks waard, en op dinsdag maar weer naar de gym gegaan.

17-06-2014
Full body
week 6, dag 1

Power clean (no belt)
2x3x50
3x80
3x90
3x95 wtf nu ineens wel
6x80 easy

Full clean + pushpress (no belt)
3x50
3x70
3x80
2x85 PR

Incline bench press
12x60
12x60
12x60

Box squat( box iets boven par, no belt)
6x140
1x160
1x170
1x180
1x190 PR
6x140
6x140

Pull ups
10xbw
10xbw
8xbw

Facepulls
12 reps
10 reps

Pushdown
10 reps
10 reps

Barbell curls
10x32
10x32

comments
Erg goede training, en ging bizar goed na dit weekend. Die 3x95 powerclean die afgelopen weken steeds niet wilde lukken ging nu ineens wel en ook de rest van de training ging echt goed.

Mn body is ook weer hersteld op 1 dingetje na en dat is mijn linker elleboog. Morgen bij het benchen even kijken hoe dat gaat want de incline bench ging dinsdag niet van harte:P

Good train, clean grip valt wel mee. Maar als je zware gewichten gaat doen kan het wel voor wat irritatie zorgen in het begin. Goed stretchen helpt wel eens.

Zo dan! Is het PR seizoen weer begonnen!:eek!: De hele pagina staat er vol mee!:thumbs:

Waarom ging je niet in plaats van slamdancen gewoon wat chicks squatten?

alcohol zuipen = PR nadien :p

Goed bezig

Terug
Naar boven