- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg netjes die beltless deadlift, hoe beviel het zonder belt?
Beide huge..?Jawel, wij zijn allebij ****ing huge.
zo een creep om dat bij te houden ben ik dan weer net niet xD
Mooie front squats man! Lekkere cleans ook! applause!

Goeie deadlifts zonder belt!
Het duurt nog even, maar er is net weer een vette hardcore line-up aangekondigd: http://www.effenaar.nl/agenda/7913
Haha, nou ik heb toch wel het gevoel dat ik een stuk meer kan liften met belt hoor...Ik ben sinds vorige week ook terug met belt aan het deadliften... en ik denk dat ik er na volgende week ook gewoon
terug mee ophouVeel verschil maakt het niet en eigenlijk zit die belt gewoon in de weg
![]()

Ik ben ook meer van de melodische hardcore/metalcore, Stick To Your Guns is een van m'n favoriete bands, Comeback Kid is altijd vet (zolang ze oude shit spelen), Terror is Terror, Obey The Brave wel lekker beuken en No Bragging Rights kende ik nog niet maar klinkt ook erg lekker.Thnx was er zelf ook erg tevreden over.
Vind dat zelf niet zo een hele interessante line up eerlijk gezegd en zal daar ook niet bijzijn. Zitten wel een paar aardige bands tussen hoor maar niet boeiend genoeg om voor af te reizen denk ik. Wat vind jij vet van die line up dan?
Dit weekend ga ik naar jera on air festival(http://www.jeraonair.nl/nl/), spelen ook wel wat toffe dingen en heb er nu alweer erg veel zin in!
Ook wel een last van een stijve nek... meestal als ik mijn traps goed op hun donder heb gegeven
Maar kan natuurlijk ook gewoon door je gekkigheid geweest zijn![]()

Ik ben ook meer van de melodische hardcore/metalcore, Stick To Your Guns is een van m'n favoriete bands, Comeback Kid is altijd vet (zolang ze oude shit spelen), Terror is Terror, Obey The Brave wel lekker beuken en No Bragging Rights kende ik nog niet maar klinkt ook erg lekker.
Jera on air was ik ook al tegengekomen, kan helaas komend weekend niet maar is ook een mooie line up.
Lekker die squat PR
maar na al die klokov presses doe je nog steeds maar 30kg?
binnen 8 weken 1 keer de 130 he! Mooie attempt, was close.
Zou mooi zijn om die 130 te breken, zit er niet ver meer vanaf.Jammer van je bench, squat zal het wel een stuk hebben goed gemaakt, niet? Bench gaat nu eenmaal het traagste van de 3.

Siked!Goeie frontsquats, zijn een paar stevige setjes. Drop je de sldl tussen de reps of hou je spanning?
Mooie PR's afgelopen trainingen, die 130 bench pak je binnenkort. Voor oly grip gewoon veel rekken voor je begint, voelt voor mij persoonlijk zoveel beter in vergelijking met crossed arm grip.