AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Good train, clean grip valt wel mee. Maar als je zware gewichten gaat doen kan het wel voor wat irritatie zorgen in het begin. Goed stretchen helpt wel eens.

Ik denk wel dat ik gewoon kruislings blijf front squaten maar ik wil wel de clean grip goed gaan beheersen vandaar dat ik het wel een beetje zal blijven oefenen met wat lichtere gewichten.

Zo dan! Is het PR seizoen weer begonnen!:eek!: De hele pagina staat er vol mee!:thumbs:

haha :D

Zal vanwege de zomer wel iets minder (kunnen) eten dus veel pr's blijven dan misschien een beetje uit de komende tijd maar wie weet. En anders kracht behouden :)

Waarom ging je niet in plaats van slamdancen gewoon wat chicks squatten?

Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet antwoorden robbert...

Zou het??:p

We doen ons best.

Vandaag weer getraind.

19-06-2014
Week 6, dag 2
Full Body

Goblet squat(warm up) aka tymen squats.
10x20
10x26
10x30

Squat
3x150
3x170
3x160
3x160
3x160

Paused benchpress
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100 Volume pr (8x5x100 = volume pr)

Barbell row (Pendlay)
10x80
10x80
10x80
10x80
10x80

Klokov press
10x30
10x30
10x30

comments
Nog steeds last van mijn elleboog helaas, gelukkig had ik er gedurende de training nergens echt problemen mee. Gelukkig heb ik geen cgbp in mijn schema want dat was wss bijna onmogelijk geweest. Ach hersteld wel weer. Verder was het een lange maar goede training. Rug was tijdens het squaten nog wel vermoeid maar dit kwam van de vorige training. Toch een 3tje met 170 kunnen doen en de setjes met 160 daarna waren ook goed en naar mijn idee ook goed op diepte.
Flink wat bench volume gedaan wat ook goed ging. Eigenlijk gingen de meeste setjes vrij soepel. BB row daarna ff niet te zwaar gedaan omdat ik mijn rug niet verder wilde belasten. Toch vind ik 5x10x80 zeker niet verkeerd.

Wil je mijn naam aub alleen verlenen aan oefeningen die er echt toe doen

Bvd

Zal vanwege de zomer wel iets minder (kunnen) eten dus veel pr's blijven dan misschien een beetje uit de komende tijd maar wie weet. En anders kracht behouden :)

tumblr_inline_n4cpemwve11rigfuk.gif

wwe pls

• #1.524
:roflol:

---------- Toegevoegd 20 June 2014 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 19 June 2014 om 23:58 ----------

+Beetje abs mag wel x

maandje wat minder eten en wat meer doen en je hebt abs. Terwijl je nog PR's kan zetten

IK snap persoonlijk nooit waarom mensen ineens minder KUNNEN eten.

Je hebt toch altijd wel even tijd om een goede meal naar binnen te harken?

• #1.528

Het is ook gewoon dat ik het geen probleem zou vinden om (tijdelijk) een paar % bf te dalen. Verder begrijp ik dan weer niet goed wat je hier niet aan snapt. Je zit toch al jaren op dit forum en dan heb je toch wel gelezen dat voor een hoop mensen (veel) eten lastig is. Dit geldt ook voor mij en zeker op wat warmere dagen wordt het nog lastiger.

Morgen werken en daarna bbq'en bij een maat. Zin in, goede gezelligheid en een bbq is altijd lekker. Er zal ook wel wat bier worden gedronken maar ik moet niet te gek doen want ik wil zondag weer gaan trainen.

Mee eens. Mits je een beetje je best doet door je voeding enigszins te plannen en je snapt dat een gezond dieet gewoon producten met veel kcal/volume kan bevatten zou dat mogelijk moeten zijn.

BBQen werkt ook goed, goed bezig wereld worstel vermaak!

Een shake met whey en havermout en nog wat kcal bommen erbij krijgt toch iedereen wel weg?

Het is ook gewoon dat ik het geen probleem zou vinden om (tijdelijk) een paar % bf te dalen. Verder begrijp ik dan weer niet goed wat je hier niet aan snapt. Je zit toch al jaren op dit forum en dan heb je toch wel gelezen dat voor een hoop mensen (veel) eten lastig is. Dit geldt ook voor mij en zeker op wat warmere dagen wordt het nog lastiger.

Morgen werken en daarna bbq'en bij een maat. Zin in, goede gezelligheid en een bbq is altijd lekker. Er zal ook wel wat bier worden gedronken maar ik moet niet te gek doen want ik wil zondag weer gaan trainen.
Was ook geen aanval hoor WWE. Ik zit wat dat betreft aan de andere kant van het kwadrant..ik zou het liefst de hele dag kunnen en willen eten. Dat wordt vast door moeilijke eters weer niet begrepen.

Het is in ieder geval makkelijk om op die manier wat procentjes eraf te cutten:thumb:

Mooi werk WWE :D volume op bench is nice!

nu op naar 5x8x100 paused ;)

• #1.533
Ik moest de training van afgelopen zondag nog loggen. Op de zaterdag avond wat gebbq't, pils gedronken en laat naar bed gegaan en op zondag stonden we om half 2 weer paraat bij powerhouse waar ik het volgende gedaan heb:

22-06-2014
Full body
week 6 dag 3

Deadlift
2x185
2x200 (vanaf hier belt)
2x210
2x220
2x230

Front squat (belt)
5x110
5x110
5x110
5x110
5x110 Zware sets

benchpress
10x95
10x95
10x95 Ging nog vrij soepel

high pull from hang (snatch grip)
6x60
6x60
6x60
6x60

Pull ups
6xbw+10
6xbw+15
6xbw+15

Dips
15xbodyweight
15xbodyweight

EZ barbell curls
8x37
8x37
8x37

comments:
Voelde me niet op mn fits en ben vrij lang bezig geweest(2,5uur ofzo) maar heb een goede training neer kunnen zetten. De deadlifts gingen nog vrij hard maar technisch gezien moet ik ze proberen nog wat te verbeteren. Ik deadlift met een behoorlijk bolle rug wat opzich niet zo een ramp is(in mijn ogen) maar mijn startpositie moet eigenlijk wat verbeteren en wat meer 'op spanning' voor ik begin te liften.

Morgen weer trainen.

• #1.534
26-06-2014
Week 7, dag 2
Full Body

Goblet squat(warm up)
10x20
10x26
10x28

Squat
3x155
3x165
3x175 PR
12x130 PR

Paused benchpress
5x110
5x110
5x110 Volume pr
10x90 (touch n go)

Barbell row (Pendlay)
8x90
8x95
7x100
8x90

Klokov press
10x30
10x35
8x40

comments
Super goede training. Nog steeds verbaast over die squat pr die ik heel erg nice vind. Rob1990 zij dat de diepte goed was en dat dacht ik zelf ook al wel en met Karel als spotter en motivator is het gelukt. De 12x130 is iets wat ik volgens mij ook nooit eerder heb gedaan. Op de bench heb ik touch n go ooit meer volume gedraaid maar paused is dit wel een pr. Een aantal weken geleden probeerde ik dit namelijk ook en toen haalde ik geen 3x5.

De komende paar weken ga ik op de squat weer iets terug in gewicht en weer wat reps/volume draaien met 150-170. Op de bench denk ik dat ik volgende week dubbels ga doen.

NO WARNING
http://www.youtube.com/watch?v=dI8oos-w6GM

Laatst bewerkt:
Prima trainingen man, en vooral mooie PR op de squat!

Zieke benchpress set btw met 8x5x100!
grats met je squat pr man.

Wist niet dat je ook een moeilijke eter was, op vrije dagen heb ik er het meeste moeite mee omdat ik dan vaak rond 12:00 pas opsta. Als ik eerder uit mn nest kom kan ik ook eerder met eten beginnen, daarnaast moet ik ook meer "kcalbommen" paraat hebben staan. Hebben jullie hier nog tips voor btw? (behalve whey+haver / pasta / rijst / ei+spek+brood).
Ik dacht aan een bestelling met beef jerky (http://www.ebay.nl/itm/Beef-Jerky-500g-geschnitten-American-Style-/121227790116), wat volgens mij ontzettend lekker is. Of een weightgainer (mijn fast carbs is op dus wil nieuwe halen, of weight gainer maar weet hier nog weinig vanaf).

Zieke benchpress set btw met 8x5x100!
grats met je squat pr man.

Wist niet dat je ook een moeilijke eter was, op vrije dagen heb ik er het meeste moeite mee omdat ik dan vaak rond 12:00 pas opsta. Als ik eerder uit mn nest kom kan ik ook eerder met eten beginnen, daarnaast moet ik ook meer "kcalbommen" paraat hebben staan. Hebben jullie hier nog tips voor btw? (behalve whey+haver / pasta / rijst / ei+spek+brood).
Ik dacht aan een bestelling met beef jerky (http://www.ebay.nl/itm/Beef-Jerky-500g-geschnitten-American-Style-/121227790116), wat volgens mij ontzettend lekker is. Of een weightgainer (mijn fast carbs is op dus wil nieuwe halen, of weight gainer maar weet hier nog weinig vanaf).

Vanille ijs bij je melk en whey gooien

Fullbody lijkt tot nu toe goed voor je uit te pakken man, had je ergens je visie achter dit schema nog uitgetypt?

gaat goed met je bank man - nice job

Terug
Naar boven