- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik had me eergisteren gewogen: 78,5. Het 'cutten' gaat dus nog niet zo hard, er is nog niet zoveel af terwijl ik wel echt minder eet
Gister avond was het enorm warm in de gym. Warmte blijft daar sowieso goed hangen omdat er een soort van glazen dak is, het zal dus wel 30 graden ofzo geweest zijn...
18-07-2014
Full body
Deadlift (belt)
opbouwen naar:
3x180
3x200
3x215
3x230 PR Oh oh oh!!
10x150 helemaal op, pomp, alles!
Front squat
1x120 Nee, helemaal geen kracht meer in de benen
8x90
8x90
benchpress
8x100
8x100 lekker
8x90
high pull from hang (snatch grip)
Overgeslagen
Pull ups
6xbw
6xbw+10
6xbw+10
8xbw
Dips
Overgeslagen
barbell curls
8x37
8x37
comments:
Dips en high pulls overgeslagen omdat ik een afspraak had waar ik me richting het einde van mijn training voor moest haasten en verder was ik toch helemaal op.
Deze pr op de deadlift, bizar gevoel en extreem zwaar. Mn makker die me aanmoedigde en ik kreeg het voor elkaar. De 3e rep ging traag maar was constant in beweging, erg cool dat dit gelukt is. Daarna nog een setje met 150 en echt waar de deadlift had al mijn energie uit me gezogen, de warmte speelde ook wel een beetje mee
De rest van de training is niet zo spannend alhoewel ik ook wel tevreden was over mijn bench. Op de front squat kreeg ik het echt niet meer voor elkaar om iets te presteren.
Nu mag het weer een goed temperatuurtje worden. Straks met vrienden naar Belgie, precies gezegd naar Herk-de-stad voor een dagje festival. Rockherk festival aantikken, siked!

Gister avond was het enorm warm in de gym. Warmte blijft daar sowieso goed hangen omdat er een soort van glazen dak is, het zal dus wel 30 graden ofzo geweest zijn...
18-07-2014
Full body
Deadlift (belt)
opbouwen naar:
3x180
3x200
3x215
3x230 PR Oh oh oh!!
10x150 helemaal op, pomp, alles!
Front squat
1x120 Nee, helemaal geen kracht meer in de benen
8x90
8x90
benchpress
8x100
8x100 lekker
8x90
high pull from hang (snatch grip)
Overgeslagen
Pull ups
6xbw
6xbw+10
6xbw+10
8xbw
Dips
Overgeslagen
barbell curls
8x37
8x37
comments:
Dips en high pulls overgeslagen omdat ik een afspraak had waar ik me richting het einde van mijn training voor moest haasten en verder was ik toch helemaal op.
Deze pr op de deadlift, bizar gevoel en extreem zwaar. Mn makker die me aanmoedigde en ik kreeg het voor elkaar. De 3e rep ging traag maar was constant in beweging, erg cool dat dit gelukt is. Daarna nog een setje met 150 en echt waar de deadlift had al mijn energie uit me gezogen, de warmte speelde ook wel een beetje mee
De rest van de training is niet zo spannend alhoewel ik ook wel tevreden was over mijn bench. Op de front squat kreeg ik het echt niet meer voor elkaar om iets te presteren.Nu mag het weer een goed temperatuurtje worden. Straks met vrienden naar Belgie, precies gezegd naar Herk-de-stad voor een dagje festival. Rockherk festival aantikken, siked!

Vroeger nog één van de weinige gratis festivals
) het is gelukt en na deze press voelde ik een geweldig gevoel weer een mijlpaaltje te hebben gehaald waar ik een week of 6 geleden nog op faalde.