Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom gewoon snel weer eens langs ofzo en dan kijken we voor een goed schema want als.t gaat om wedstrijdvoorbereiding slaat dit eigenlijk nergens op imo

HOPPA!! Gefeliciteerd gozer! Eerste in je gewichtsklasse en een paar flinke lifts neergezet!
Keep it up!![]()
Super gedaan man! Motiverend ook om te zien omdat we verschillende keren samen getraind hebben.

Nice resultaten man, goed gedaan.
Benieuwd wat je gaat doen naar december toe, succes.

Lekker dat je na zo'n training nog eventjes 4 x 6 x 100 op de front squat eruit kan pompen.
?Zou geen 3x5 op deadlifts gaan doen. Zou gewoon kijken wat je ongeveer wilt gaan pullen op je zwaarste laatste training en vanaf daar terugrekenen. Daar naast kun je nog overwegen op bench en squat niet van 3x5 naar 3x3 te gaan, maar over te stappen op 5x3, zo houdt je het volume ongeveer gelijk.
Schema ziet er goed uit! Ga ik denk even opslaan voor in toekomst!
Wat betreft de deads kan ik je niet echt van advies voorzien, maar aan de ene kant neig ik te zeggen gewoon 3x5 en als je vastloop 3x3 net als bij de squats en benches!
Wat zijn ongeveer je doelen voor het NK overigens?
Zou geen 3x5 op deadlifts gaan doen. Zou gewoon kijken wat je ongeveer wilt gaan pullen op je zwaarste laatste training en vanaf daar terugrekenen. Daar naast kun je nog overwegen op bench en squat niet van 3x5 naar 3x3 te gaan, maar over te stappen op 5x3, zo houdt je het volume ongeveer gelijk.
Als ik het op bovenstaande manier zou doen (zoals ik benoem bij stickysteez) dan zou ik ongeveer 6 weken van te voren ook wss mijn zwaarste deadlift doen.Sowieso terug rekenen
Zelf ga ik 6 weken voor het NK RAW mijn zwaarste deadlift doen. 3-4 weken voor de wedstrijd doe ik dan mijn zwaarste squat en bench beurten(tot 2de beurt) en de week daarna nog wat lichter.
Ik vind je log nu pas
Nieuwe schema ziet er goed uit, wie weet het #1 schema van nederland![]()

Half acht opstaan, man man
dat zal niet meevallen
deadlifts waren goed