AndroidHealthClinic

Always against the odds: One with the underdogs II

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Lekkere training met soepel deadlifts, gewoon netjes

Thanks, vond het zelf ook best prima gaan.

14-01-2015
UB

Paused bench
3x110
3x110
3x110
3x110
3x110
3x110
3x110

Pull ups
6xbw
5xbw+15
5xbw+20
5xbw+15
10xbw

Strict overhead press
5x70
5x70
5x70

Lat pulldown
10 reps
10 reps
12 reps
12 reps

Dips
6xbw+20
5xbw+40
8xbw+40

Dumbell curls
12x16
12x16
12x14

comments:

Normaal gezien heb ik vandaag een rustdag maar omdat ik vrijdag en van het weekend niet kan trainen heb ik vandaag weer UB gedaan(Vorige keer UB was afgelopen maandag). Of het nou kwam door een gebrek aan voldoende rust/herstel of iets anders ging de bench niet zo lekker. Eigenlijk gingen alle sets niet zo hard als dat ik gehoopt had. Denk dat ik volgende week weer mn sets met 110 doe en dan moet het allemaal wat harder gaan, week daarna verhoog ik dan weer.

Gewoon verhogen anders verslaat die bolle je in de race naar de 140

toch wel netjes die 110 hoor:D

Gewoon goede sets, lekker.

Ik zou niet klagen met een dergelijk volume @ 110kg, maar we zijn beter van je gewend dus begrijp het wel ;) Zieke dips ook weer:rocknana:

Toch nog goeie tren neergezet. Als het volgende keer vlotter met 110 gaat, geeft het eens zoveel voldoening.
Imo zijn het de kuttrainingen die je sterker maken.

lekker bench volume

Dippen, lekker voor de voorste schouderkoppen altijd :D
Moet zeggen dat dippen veel meer overall stimulus geeft (schouders, borst, onderarmen, triceps, core) in tegenstelling tot bench...

• #1.849

:)
Ik zou niet klagen met een dergelijk volume @ 110kg, maar we zijn beter van je gewend dus begrijp het wel ;) Zieke dips ook weer:rocknana:
Haha, het heeft er ook mee te maken dat ik eigenlijk graag nog een paar weken het gewicht zou verhogen maar daarvoor moeten die setjes met 110 echt wel een stuk makkelijker gaan. Deze week gewoon weer 110 eraan voor 7x3 en kijken of het harder gaat.

Toch nog goeie tren neergezet. Als het volgende keer vlotter met 110 gaat, geeft het eens zoveel voldoening.
Imo zijn het de kuttrainingen die je sterker maken.

Thnx man. Je hebt helemaal gelijk dat als ik merk dat die 110 harder gaat dat ik meteen meer vertrouwen heb om het gewicht te gaan verhogen naar 112,5.

Van die laatste zin weet ik het niet, is het niet zo dat de goede trainingen je sterker maken?;)

Thnx, hopelijk helpt het me wat te winnen op mn bench.

Dippen, lekker voor de voorste schouderkoppen altijd :D
Moet zeggen dat dippen veel meer overall stimulus geeft (schouders, borst, onderarmen, triceps, core) in tegenstelling tot bench...

Ik vind het toch wel een heerlijke oefening, helemaal eens met je :thumbs:

Gister heb ik niet getraind, ik was namelijk de hele dag weg wat overigens ook wel prima was. Morgen moet ik werken van 12 tot 6 maar ik ben van plan om s'ochtend rond 10 uur naar de gym te gaan voor mijn squat sets van de LB training. Eigenlijk bestaat die training uit meer oefeningen maar dat ga ik kwa tijd niet redden en heel de training skippen deze week... naja liever niet dus. Morgen dan dus 7x3x150 wat denk ik (zeker gezien het tijdstip) aardig pittig gaat worden. Aan het einde van deze week als de LB training met de 7x3 squats weer aan de beurt is pak ik gewoon weer 150 en dan doe ik de rest van de oefeningen ook.

• #1.850
18-01-2015

Squat
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150
3x150

Ik begon rond kwart over 10 met de eerste werkset. Ben ongeveer 35 min bezig geweest.

Beter iets dan niet. Hoe voelde die verhoging ten opzichte van die 145 van vorige week? Nog steeds makkelijk?

alleen gesquat?

• #1.853
Beter iets dan niet. Hoe voelde die verhoging ten opzichte van die 145 van vorige week? Nog steeds makkelijk?

Ja precies, en aan het einde van deze week doe ik die 7x3x150 gewoon nog een keer. Al die sets gingen best redelijk, niet zo heel hard maar dat lag wellicht ook aan het tijdstip. Moeilijk om mega explosief te zijn om 10 uur;)

Jep, had weinig tijd. In de post hierboven(1849) legde ik het ook uit:)

Morgen weer in de ochtend trainen. De UB workout van morgen is 'medium' te noemen dus dat moet nog wel te doen zijn, ook om dat tijdstip. Ik denk o.a. aan een 5x5x100 bench. Ff kijken of het met de pushpress wel lukt om nog wat serieuze gewichten weg te duwen.

Prima toch! Het meest belangrijke is weer gedaan!:D

• #1.855
Hehe, vanuit werk kan ik blijkbaar mn log gewoon updaten:P

Prima toch! Het meest belangrijke is weer gedaan!:D
Precies!

Vanochtend om 10 uur:

19-01-2015
UB

Paused benchpress
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Barbell row
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Pushpress
5x80
5x85
5x85
5x85

Dumbell row
10x44
10x44
8x50

Incline benchpress
10x70
10x70
10x70

Pushdown
20 reps
20 reps

Barbell curls
8X42
8X42
8X42

Comments:
Stiekem best een goede training, zeker gezien het tijdstip. De benchpress ging niet zo hard maar dat is altijd de oefening waarbij ik al snel last krijg als de omstandigheden niet helemaal ideaal zijn (in dit geval
vroeg beginnen met trainen). Rest ging iig prima, vooral tevreden over de pushpress.

Vroeg trainen is sws kut idd.
Alsnog nice push press! Wat zijn je PRs daarmee eigenlijk?

Goeie train ondanks de vroegte! sterke rows btw

net volume brah

Lekker volume voor zo'n onderhond. Wanneer gaat de topictitel een aanpassing krijgen?

Lekkere training zo in de ochtend :D

Terug
Naar boven