Krentebol
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deficit deadlifts vind ik echt verschrikkelijk zwaar. Die oefening dwingt mij om dieper te starten en meer vanuit mijn hamstrings te tillen. Officieel is alles boven de 160 een pr omdat ik deze oefening nog maar net doe. Die dubbels met 180 waren zwaar en die dubbel met 200 ging zelfs erg traag. Het zou best weleens een goede beslissing geweest kunnen zijn om deze oefening toe te voegen aan mijn schema. Volgende training is dinsdag.
Je moet ook geen deficit sumo doen heCan confirm, deficits zijn echt rude. Gebruik je 2 plates of 2 matjes? plates sta ik toch iets stabieler maar iets minder plaats om te staan.
Goede squats verder! hopsakee you can it ~rob1990 2015
Persoonlijk vond ik de pushpress beter

Ja he, komt nu iig weer eens wat schot in.
Thanks man, mooi complimentnice training man, elke keer weer jaloers als ik die gewichten zie![]()

Ging lekker
2 matjes, 2 plates is wel stabieler ja.Can confirm, deficits zijn echt rude. Gebruik je 2 plates of 2 matjes? plates sta ik toch iets stabieler maar iets minder plaats om te staan.
Goede squats verder! hopsakee you can it ~rob1990 2015

Template waarin alles vast staat enzolekker die training van 29-11-2015
beetje vroeg wel
Reps op de squat waren allemaal mooi en best hard. Er zit een mooie stijgende lijn in je trainingen de laatste weken!
Goeie training! sterke deadlift, misschien zwaarder dan de vorige keer vanwege het tijdstip?