Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was prettig dat je er was, beetje de diepte checken enzo.
Gewoon thuis statisch strekken, dynamisch opwarmen voor de training en gewoon je sets zo goed mogelijk proberen uit te voeren.
Beetje verspilling om allemaal lifts te gaan doen met als reden om te strekken.
Als je thuis en tijdens de warmup die mobiliteit fixt en je kan full rom liften dan heb ik ervaren dat ik nauwelijks nog mobiliteitswerk hoef te doen omdat dat goed genoeg blijft door die lifts altijd met full rom uit te voeren.

Ja bij mij gaat alles gewoon kapot als ik niet goed opwarm lijkt het. Ik moet gewoon genoeg vooraf doen anders blijft alles stroef aanvoelen.Kijk aan dat is goed om te lezen! Squat VPR op 165kgén ze gingen minder stroef door goede warming up, nice!
![]()
Hehe, moet jou in de buurt hebben he

Ah, nice gast!
Gewoon hier bij de reguliere trainingslogs inderdaadHier zit jou log dus, worden lekkere volumes hier gedraaid. Ik volg!

Het is allemaal niet 100% daar maar ik probeer zo vaak mogelijk te stretchen en ik moet gewoon flink opwarmen en dan gaat het allemaal wel op dit moment.Daar zit wat in, ik wil ook proberen om thuis wat meer aan stretches te doen (mede vanwege lies(net zoals onze gelieve WWE, hoe gaat het met jou lies nu?))
Ook interessant om te kijken naar "spine flossing" (cat-camel back stretches bijvoorbeeld)

Hoor al een half jaar dat het "heerst"beterschap man, griep heerst op dit moment, op mn werk ook al een paar en mn schoonmoeder ook.

Er zat wat vertraging in het loggen. Zondag, dinsdag en zojuist heb ik getraind

Thnx.Goeie trainingen, maar werken aan die grip man.
Tot hoever kan je gaan zonder naar mixed/straps over te schakelen?