MuscleMeat

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

sorry mijn excuses ik dacht ergens gelezen te hebben dat je op trt ging maar ik kan me vergist hebben. Jij ondervindt na een kuur geen libidocrash maakt niet uit welke middelen je gebruikt hebt? Nu is hgh voor mij nog wel een end weg maar vindt het wel interresant klinken

:fuu: Heb de revu gemist, heeft iemand het stukje met krieltje voor me? :)

Ik zag zondag een stuk erover in de revu toen ik op mn pizza wachtte bij de pizzatent.
Leuk dat je in het blad je mening kon geven. helaas is de reclame voor DBB niet helemaal uit de verf gekomen he :P

Ja ik heb et nog niet gelezen! Waar kan ik nog een exemplaar vinden?

Voor 4 liter volle melk van de A&H krijg je die van mij Henk.

Wie-o-wie typt hem over? Karma in return. :)

Tremendes zei dat 'ie het zou doen dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ihihik heheheb hem lehehekerrr.
Jullie lekker nie hiet.

hahahah, melk zat hier :D

Hahaha jaa martijn! TRT is nu de shit.

Ik dacht "ha , weer een nieuwe update van Krieltje over zijn LSH-FH waarden". Iets wat mij interesseert omdat ik ook zeker wil zijn of de theorie nu klopt dat je tijdens exogene testtoevoeging ervoor kan zorgen dat je ballen ook nog test produceren. Maar nee, weer wat gelul. Spijtig voor een topic die interessant was in het begin. Tuurlijk mag het, maar wel vervelend voor diegenen die deze topic openen elke keer ze zien dat er misschien wat nieuws is toegevoegd.

Heey Dirk,

Geen nw update yet. Ik zit even met timen van bloed prikken. De feestdagen komen eraan,en ik moet een nw lijn in Azie op gaan zetten,dus ben daar ook een paar weken.

IP zal het erna worden. Moet zeggen dat ze iets groter aan het worden zijn,maar mag niet echt een naam hebben. Pijnlijk zijn ze niet meer. Ejaculaat is ook beter. Denk persoonlijk 4 maanden. Dr had gezegd dat het pas na 3 maanden zou verbeteren. Verbeteren in de zin van progressieve positieve vooruitgang. Ik zit nu op 3-4 dagen na op 3 maanden 20mg pd.

Ik zag zondag een stuk erover in de revu toen ik op mn pizza wachtte bij de pizzatent.
Leuk dat je in het blad je mening kon geven. helaas is de reclame voor DBB niet helemaal uit de verf gekomen he :P

:roflol: idd.

Ik las het stuk ook een week of 2 terug op mijn werk en zag de naam "Krieltje". Ik dacht gelijk "y so srs";)

Leuk stuk, minder leuke aanleiding natuurlijk. Succes ermee in ieder geval.

Is gewoon een rare uitspraak van de journalist, ze moeten nu eenmaal een sappig verhaal neer zetten. Alsof sponsors hier openlijk AS verpatsen, maar grootste deel van buitenstaanders vinden eiwit al AS, moet je je verder niet aan storen. Journalist is zelf lid van DBB en struint ook BB forums af.

Heey Dirk,

Geen nw update yet. Ik zit even met timen van bloed prikken. De feestdagen komen eraan,en ik moet een nw lijn in Azie op gaan zetten,dus ben daar ook een paar weken.

IP zal het erna worden. Moet zeggen dat ze iets groter aan het worden zijn,maar mag niet echt een naam hebben. Pijnlijk zijn ze niet meer. Ejaculaat is ook beter. Denk persoonlijk 4 maanden. Dr had gezegd dat het pas na 3 maanden zou verbeteren. Verbeteren in de zin van progressieve positieve vooruitgang. Ik zit nu op 3-4 dagen na op 3 maanden 20mg pd.

Hey bro nieuwe Aziatische chicks?:D

hehehe zit toch op trt dus handtek aangepast zo beter lean en henk hahahah

Terug
Naar boven