XXL Nutrition

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

Tussen welke referentie waarden moet je test normaal liggen kriel? Zowiezo mooi resultaat!

krieltje
hoe zet je die 0.3
sq of im

Testo van 34 is toch erg mooi lijkt mij. Max waarde is op veel charts 32 (als ik me niet vergis)

• Topic Starter Topic Starter
Op 35 staat de max, dus op mijn 45ste een test van 34 is zeer goed.
Ik zet ze im op 0,4 erg dun.
Altijd in mijn been

Maakt het overigens uit hoe je die tamoxifen over de dag verdeeld? Of maakt het niet echt uit en kan het ook allemaal in ene?

Omdat ik alles wat een hartslag heeft....
Tamoxifen heeft lange halfwaardetijd, 1 iname pd is zat.

was 1 eod niet voldoende

Laatst bewerkt:
ik doe nu eod, beter dus ed, of zeg je dat bij jou de waardes extreem zijn, ik heb nog geen bloed laten prikken wil ik wel gaan doen

Waar doel je op kerel,op de Test of op de Tamoxi?

Test enanthate voor laten schrijven is een probleem. Sustanon kan wel,maar is als HRT niet geschikt. Vandaar dat ik de Long Yi Yao nam,die is 300mg pml,dus zeer easy te verdelen. Test Enanthate is gewoon moeilijk via recept aan te komen....je zal het haast niet geloven,maar das echt waar.Tis wel belangrijk dat je 1000% weet wat je neemt. Ik durfde het risico niet met een HG te nemen,omdat er op Testosteron gebied veel fakes zijn. Deze schijnt Pharma te zijn,maar ik zie wel. test waarde was iig erg goed.

Verder heb ik nu van diezelfde meuk de Tamoxifen. Eerst had ik de HG,maar daar was ik al snel door. Ben benieuwd wat het doet met de waardes. Hoop dat ze iets gaan stijgen.

Zo volgende week woensdag weer naar de Poli,bloedprikken. Tevens ook een interview. Ik hou jullie op de hoogte....oh ja,mijn testikels worden weer wat groter.....mie happy

Ben benieuwd kriel. Als FSH en LH stijgen kan dit ook geëxtrapoleerd worden naar pct. Na een kuurtje met lange ester een weekje nix, en dan nog 2 weekjes erachter met 100mg test E +20mg tamox om je FSH en LH al te doen stijgen voor je over gaat op enkel tamoxifen...

extrapoleren kan nooit, ieder persoon is anders.
Mart zijn balen krimpen, ik heb meteen last van gyno, oftewel ieder lichaam is anders.
In ieder geval goed nieuws dus mart

Ja idd, denk dat je een bepaald protocol moet kiezen, en vandaaruit bloedbeeld laat prikken, dan bijsturen, met misschien advies vd endo.

Zo zit ik bijvoorbeeld op 60-70 mg test e + 100 mg mast e na wat vissen met mijn endocrinoloog en eigen inzichten.

Terug
Naar boven