AndroidHealthClinic

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

ook heel erg last van lethargie tijdens nolva. Is jammergenoeg gewoon een van de bijwerkingen .

Ik merkte het de laatste keer vooral aangezien ik tijdens een nakuur wel verwacht niet lekker in mn vel te zitten, maar deze keer alleen ff een weekje deed om mn tepels weer te fixen.

Ik kan me ook niet meer herinneren of dit gevoel op nolva na een tijdje minder wordt, weet jij dat nog?

Ik merkte het de laatste keer vooral aangezien ik tijdens een nakuur wel verwacht niet lekker in mn vel te zitten, maar deze keer alleen ff een weekje deed om mn tepels weer te fixen.

Ik kan me ook niet meer herinneren of dit gevoel op nolva na een tijdje minder wordt, weet jij dat nog?

nee bij mij wordt het niet minder, merk het ook op 10mg. Heel de tijd moe en slaperig.

• Topic Starter Topic Starter

Gevoel zal niet minder worden,dat blijft

hmm balen. Nu is het de vraag of het door nolva of aromasin kwam aangezien ik arofixen nam

beide middelen zullen voor dat gevoel kunnen zorgen.
Ik slik nu al week of 6 20mg pd. Maar heb totaal nergens last van.

Ik moet woensdag bloed prikken op FSH/LH,dus ff kijken wat de verhoging is van <0,3-<0,5 na 37 dagen nolva op 20mg.

Spannend Mart, ontdekte dit topic vannacht pas :o
Zag wel je update van afgelopen woensdag, heb je inmiddels al resultaten over je FSH/LH? Ben nu sinds februari on en aan het afbouwen.

Nee zal denk ik wel tot 3 wken duren. Ook de test werd weer bepaald. We wachten af.

even een vraag over de test u, als deze niet door de verzekeraar vergoed zou worden is het dan wel mogelijk om deze door een endo voorgeschreven te krijgen waar je dan zelf de rekening van betaald?

op de zwarte markt is het zowiezo te verkrijgen maar kost een beetje en de vraag blijft altijd of het geen counterfeit is.
de voorgeschreven dosis is de eerste keer 4ml, na 6 weken weer 4ml en dan onderhouden met elke 12 tot 14 weken. 4ml.
er zijn al ug labs die het proberen na te maken maar tot op heden heeft het niet het gewenste effect, dit zou liggen aan de olie die gebruikt wordt wat het een lange esther maakt.
ik heb hier een tijdje over gemaild met een tester van een ug merk, die normaal aan test cyp zit als vast trt patient.
in america zijn ze hier wat makelijker in.

Je basisverzekering dekt het,dus geen probleem.

nebido is tricky
er schijnt 1 zorgverzekeraar te zijn die niet moeilijk doet (dacht zilveren kruis)
bij de rest moet je een uitzondering vragen met ondersteuning van de endo ze moeten je dan n.l. een vrijstelling geven voor dat produkt is nog niet zo eenvoudig
de reden is dat het hier in nederland nog niet is goedgekeurd das den haag die daar moeilijk over doet

Ja dat zei de endo ook, niet goedgekeurd dus nietaan te komen

Ja dat zei de endo ook, niet goedgekeurd dus nietaan te komen

Welke middelen zijn over het algemeen voor te schrijven door een endo in nederland? (dan bedoel ik dus naast alle test en test-derivaten ook de anti-e's, hcg's etcetera's)

Nee niet alle, testE en sust zijn goedgekeurd.

er wordt ook gewoon test injecties voorgeschreven aan transgenders, maar voor test tekort wordt over het algemeen door een gewone huisarts het eerst gel voorgeschreven.
zou een huisarts daarin trappen dat je aangeeft je zelf toch meer vrouw voelt in het verkeerde lichaam en zodoende toch ff die test meepakt.

er wordt ook gewoon test injecties voorgeschreven aan transgenders, maar voor test tekort wordt over het algemeen door een gewone huisarts het eerst gel voorgeschreven.
zou een huisarts daarin trappen dat je aangeeft je zelf toch meer vrouw voelt in het verkeerde lichaam en zodoende toch ff die test meepakt.

moet je eerst aantonen dat je een transgender bent
die weg wil je niet bewandelen bro voor dat beetje test voor niets

Als je zogenaamd denkt dat je een vrouw in een mannenlichaam bent zal je juist oestrogeen krijgen lijkt mij.

Je bent 36, je testo is waarschijnlijk toch al zo laag dat je misschien wel in aanmerking komt voor TRT

Terug
Naar boven