Fitness Seller

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

Als je zogenaamd denkt dat je een vrouw in een mannenlichaam bent zal je juist oestrogeen krijgen lijkt mij.

Je bent 36, je testo is waarschijnlijk toch al zo laag dat je misschien wel in aanmerking komt voor TRT

op je 36ste zou je toch geen laag testogehalte moeten hebben. zelfs op je 50ste kan je nog veel testosteron in je lichaam hebben. op je 36 zal je wat minder hebben dan op je 25 en op je 50 nog wat minder, maar daarom niet te weinig. er zijn mannen van 50 die meer testosteron in hun lichaam hebben dan jonge gasten van 20. da's genetisch bepaald en een gezonde of ongezonde levensstijl heeft daar ook nog is invloed op. sommige mensen denken dat iedere oudere man te weinig testosteron heeft, maar da's dikke bullshit.

op je 36ste zou je toch geen laag testogehalte moeten hebben. zelfs op je 50ste kan je nog veel testosteron in je lichaam hebben. op je 36 zal je wat minder hebben dan op je 25 en op je 50 nog wat minder, maar daarom niet te weinig. er zijn mannen van 50 die meer testosteron in hun lichaam hebben dan jonge gasten van 20. da's genetisch bepaald en een gezonde of ongezonde levensstijl heeft daar ook nog is invloed op. sommige mensen denken dat iedere oudere man te weinig testosteron heeft, maar da's dikke bullshit.

Oh mijn excuses dan :D
Ik had altijd het idee dat het na je 30ste omlaag ging schieten...

nee op je 36 ste zou je inderdaad geen laag test gehalte moeten hebben,
maar er zijn nog wel jongere dan mij hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit net gewogen op 102 kg.

90 mg test enanthate babi pangang
20 mg nolvadex

mooie fysiek, zonder overtollig vocht, mooi vol en hard.
Mijn oestrogeen ligt toch nog iets te hoog op 161, die moet nog iets zakken, dan zal het er nog beter uitzien.tamoxifen is morgen op 6 weken. AI was geen optie omdat de oestrigenen tot 0 zullen dalen waardoor er botpijn kan ontstaan.

Zeer benieuwd naar de fsh/lh.

Oestrogenen tot 0?? Komt dat omdat je zo 'weinig' test doseert?

Ik zit net gewogen op 102 kg.

90 mg test enanthate babi pangang
20 mg nolvadex

mooie fysiek, zonder overtollig vocht, mooi vol en hard.
Mijn oestrogeen ligt toch nog iets te hoog op 161, die moet nog iets zakken, dan zal het er nog beter uitzien.tamoxifen is morgen op 6 weken. AI was geen optie omdat de oestrigenen tot 0 zullen dalen waardoor er botpijn kan ontstaan.

Zeer benieuwd naar de fsh/lh.

Balen dat je oestrogeen te hoog is. Hoe ga je dit verder verlagen?

Mwah des te langer de nolva des te lager het wordt. komt goed.

ja denk wel

Ok dan, ik ga sowieso binnenkort ook eens kijken wat nolva zonder de aromasin bij me doet. Ik heb namelijk nog steeds wel een beetje een beetje vocht op mn wangen.

Morgen laat ik trouwens mijn oestradiol ook even checken, kijken of die nou echt te hoog is...

Oestradiol toch? Of moet ik wat anders laten checken.?

Nee das goed.
AI heeft hoge inpacked op je oestrogeen en kan deze idd naar 0 brengen hoor.

oestrogeen op 0 brengen, dat is nu toch niet iets wat je wil. een mannelijk lichaam heeft een minimum aan oestrogeen nodig. er bestaan mannen die een afwijking hebben die ervoor zorgt dat hun lichaam geen oestrogeen aanmaakt. ik heb er ooit een reportage over gezien. onvruchtbaar, geen libido, heel magere ledematen, osteropose, veel breuken, enz...Hij was helemaal niet mannelijk. Zijn problemen zijn pas verdwenen toen hij geregeld wat oestrogeen kreeg toegediend. oestrogeen is ook noodzakelijk voor mannen. Het mag wel niet teveel zijn.

• Like
Waarderingen: G21
Nee dat klopt,maar dat is idd iets wat je niet wenst. Maar er komen soms absurde hoge intakes van AI voorbij,wat heftige botpijnen etc geeft.

Nee dokter wil niet dak provi neem,mijn SHBG staat op 28 mijn test op 34nml/l,dus die neem jij maar hoor kerel.

Oh oke, dacht dat jij zo slim was ahum.
Ik post die link om te laten zien dat jij personen enorme hoge doseringen van aromatisatie-onderdrukkers adviseert.
Je kan lullen wat je wil, provi heeft de eigenschap om zich aan het aromatase-enzyme te binden, al is het geen echte AI. Tevens downreguleert het de oestrogeen-receptoren.
25mg provi is op zich al voldoende om een teveel aan oestrogeen de kop te drukken. 50mg is de limiet.
Maar jammer genoeg worden personen door jou gehersenspoelt, door voor elke 250mg test 25mg provi te slikken.
Dit is klinklare onzin.

Ik verveelde me een beetje vanmorgen en dacht kom laat ik eens kijken wat mijn grote, eeuhm ik bedoel natuurlijk hobbit-size vriend zoal post. Het blijkt dat je nogal een enorme grote air over jezelf hebt en dat je werkelijk bijna iedereen voor gek verklaart en dat jij het allemaal zo goed schijnt te weten. Waarom heb je dan zo'n zooitje van je kuren gemaakt, hm? Waarom loop je nu bij een endo omdat je hele zaakje naar de verdommenis is? En nou maar hopen hey dat het weer goed komt.
Klim van dat wolkje af man en wees eens een beetje realistisch. Ik ga niet ontkennen dat je niks weet, maar denk dat het bij jou allemaal een beetje teveel in je kop geslagen is. Ook mede omdat je hier de vrijheid hebt om te zeggen en menen wat je maar wil. Want als dat niet wordt geaccepteert dient er weer iemand terug z'n kuil in te moeten.
Ow ja, wat is trouwens inpacked, denk je nu al aan pakjes-avond dan?
Je bedoelt waarschijnlijk impact, tsja vergissen doen we allemaal wel eens, zelfs uit de hoogte doende krieltjes.
Hoop voor je dat je krieltjes snel weer echte aardappels worden.;)

Terug
Naar boven