Fitness Seller

Anabolen poli vrije universiteit amsterdam

wie de neuk is Snuffsan?Wees blij dat die Krieltje hier die shit wil posten.

Ik denk dat Snufje een beetje teveel van zijn eigengemaakte spulletjes naar binnen drukt, kerel man relax.

Nee dat klopt,maar dat is idd iets wat je niet wenst. Maar er komen soms absurde hoge intakes van AI voorbij,wat heftige botpijnen etc geeft.

Mja, ik denk wel dat aromasin best hoog mag zijn met 1000mg testo bijvoorbeeld. Mijn voirge kuur was 1000mg test per week en ik nam een arofixen pil door 4 gedeeld in vodka en dan nam ik 1ml per dag.
Dus dan zat ik op 5mg aromasin en 5mg nolva per dag en had gewoon dikke gyno, maar ja ik ben wel erg gevoelig voor aromatizering. Had het bij mijn eerste kuur al.

Mja, ik denk wel dat aromasin best hoog mag zijn met 1000mg testo bijvoorbeeld. Mijn voirge kuur was 1000mg test per week en ik nam een arofixen pil door 4 gedeeld in vodka en dan nam ik 1ml per dag.
Dus dan zat ik op 5mg aromasin en 5mg nolva per dag en had gewoon dikke gyno, maar ja ik ben wel erg gevoelig voor aromatizering. Had het bij mijn eerste kuur al.

Aromasin is ook vrij mild, max. onderdrukkig van 62% na 12 uur, en back to 35% ongeveer dacht ik na 48h. En dat op een dosis van 12.5mg of 25mg dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Oh oke, dacht dat jij zo slim was ahum.
Ik post die link om te laten zien dat jij personen enorme hoge doseringen van aromatisatie-onderdrukkers adviseert.
Je kan lullen wat je wil, provi heeft de eigenschap om zich aan het aromatase-enzyme te binden, al is het geen echte AI. Tevens downreguleert het de oestrogeen-receptoren.
25mg provi is op zich al voldoende om een teveel aan oestrogeen de kop te drukken. 50mg is de limiet.
Maar jammer genoeg worden personen door jou gehersenspoelt, door voor elke 250mg test 25mg provi te slikken.
Dit is klinklare onzin.

Ik verveelde me een beetje vanmorgen en dacht kom laat ik eens kijken wat mijn grote, eeuhm ik bedoel natuurlijk hobbit-size vriend zoal post. Het blijkt dat je nogal een enorme grote air over jezelf hebt en dat je werkelijk bijna iedereen voor gek verklaart en dat jij het allemaal zo goed schijnt te weten. Waarom heb je dan zo'n zooitje van je kuren gemaakt, hm? Waarom loop je nu bij een endo omdat je hele zaakje naar de verdommenis is? En nou maar hopen hey dat het weer goed komt.
Klim van dat wolkje af man en wees eens een beetje realistisch. Ik ga niet ontkennen dat je niks weet, maar denk dat het bij jou allemaal een beetje teveel in je kop geslagen is. Ook mede omdat je hier de vrijheid hebt om te zeggen en menen wat je maar wil. Want als dat niet wordt geaccepteert dient er weer iemand terug z'n kuil in te moeten.
Ow ja, wat is trouwens inpacked, denk je nu al aan pakjes-avond dan?
Je bedoelt waarschijnlijk impact, tsja vergissen doen we allemaal wel eens, zelfs uit de hoogte doende krieltjes.
Hoop voor je dat je krieltjes snel weer echte aardappels worden.;)

Provi neem je tegen impotentie,dat bind namelijk SHBG wat bij toediening van exogen Test stijgt,en als het ware je extra test onschadelijk maakt. DAARVOOR neem je provi.

Om aromatiserende eigenschappen tegen te gaan,neem je een Anti A of een Serm,zo zit das in einander.
Normaal nemen mensen Anti A en Serms tegen gyno en bloat etc. In mijn reaktie op de provi staat DUIDELIJK dat het bij mij niet helpt.
Overgens ben je weer onaardig om mij klein te noemen kerel,weer niet netjes. Dat is kwetsend.

Laatst bewerkt:
Aromasin is ook vrij mild, max. onderdrukkig van 62% na 12 uur, en back to 35% ongeveer dacht ik na 48h. En dat op een dosis van 12.5mg of 25mg dacht ik.

Effect on Estrogens: Multiple doses of exemestane ranging from 0.5 to 600 mg/day were administered to postmenopausal women with advanced breast cancer. Plasma estrogen (estradiol, estrone, and estrone sulfate) suppression was seen starting at a 5-mg daily dose of exemestane, with a maximum suppression of at least 85% to 95% achieved at a 25-mg dose. Exemestane 25 mg daily reduced whole body aromatization (as measured by injecting radiolabeled androstenedione) by 98% in postmenopausal women with breast cancer. After a single dose of exemestane 25 mg, the maximal suppression of circulating estrogens occurred 2 to 3 days after dosing and persisted for 4 to 5 days.

Effect on Estrogens: Multiple doses of exemestane ranging from 0.5 to 600 mg/day were administered to postmenopausal women with advanced breast cancer. Plasma estrogen (estradiol, estrone, and estrone sulfate) suppression was seen starting at a 5-mg daily dose of exemestane, with a maximum suppression of at least 85% to 95% achieved at a 25-mg dose. Exemestane 25 mg daily reduced whole body aromatization (as measured by injecting radiolabeled androstenedione) by 98% in postmenopausal women with breast cancer. After a single dose of exemestane 25 mg, the maximal suppression of circulating estrogens occurred 2 to 3 days after dosing and persisted for 4 to 5 days.

Nu eentje met mannen, danku.

yooo kunnen we ff weer bij de feitjes houden en dit topic even naar de provi sluisen?

Deze hier is voor impotente mannen na misbruik van AS,en bloeduitslagen eventueel bij je dokter of anabolen poli.

De directie dankt u van harte.

yooo kunnen we ff weer bij de feitjes houden en dit topic even naar de provi sluisen?

Deze hier is voor impotente mannen na misbruik van AS,en bloeduitslagen eventueel bij je dokter of anabolen poli.

De directie dankt u van harte.

Sorry. :)

Edit: Iemand trouwens zin om die Revu in te scannen als ie er is? Wil mezelf wel aanbieden maar dan kan ik jullie alleen maar slechte kwaliteit leveren i.v.m. scanner uit 2000.

Laatst bewerkt:
Nu eentje met mannen, danku.

Het gaat om de inter-actie met oestrogeen. Het toont aan dat jij er met je informatie helemaal naast zit. Aromasin is veel en veel krachtiger dan jij denkt.
Tevens is het een suicidal inhibitor, maw het vernietigt de enzymen. Het duurt een tijdje eer er weer nieuwe enzymen zijn om te gaan omzetten naar oestrogeen.

@ Krieltje.

Provi wordt om 4 redenen gebruikt.

- voor meer vrije testosteron.
- voor oestrogeen-onderdrukking.
- voor libido-behoud.
- voor een harder en droger fysiek.

Het gaat om de inter-actie met oestrogeen. Het toont aan dat jij er met je informatie helemaal naast zit. Aromasin is veel en veel krachtiger dan jij denkt.
Tevens is het een suicidal inhibitor, maw het vernietigt de enzymen. Het duurt een tijdje eer er weer nieuwe enzymen zijn om te gaan omzetten naar oestrogeen.

@ Krieltje.

- voor libido-behoud.

Krieltje weet dondersgoed waar provi voor wordt gebruikt, maar hij zit al 24/7 met de vlaggemast omhoog, denk niet dat ie dan provi ernaast wil. ;)

Zie PM voor full-text bij mannen overigens.

in de praktijk zijn er betere middelen voor oestrogeen onderdrukking. Waarom zou je de zee oversteken in een roeiboot als er een mooi groot schip is?

in de praktijk zijn er betere middelen voor oestrogeen onderdrukking. Waarom zou je de zee oversteken in een roeiboot als er een mooi groot schip is?

Ieder zijn eigen mening, ik persoonlijk kan proviron geen roeiboot noemen. Het heeft meer positieve eigenschappen dan aromasin heeft.

Oh oke, dacht dat jij zo slim was ahum.
Ik post die link om te laten zien dat jij personen enorme hoge doseringen van aromatisatie-onderdrukkers adviseert.
Je kan lullen wat je wil, provi heeft de eigenschap om zich aan het aromatase-enzyme te binden, al is het geen echte AI. Tevens downreguleert het de oestrogeen-receptoren.
25mg provi is op zich al voldoende om een teveel aan oestrogeen de kop te drukken. 50mg is de limiet.
Maar jammer genoeg worden personen door jou gehersenspoelt, door voor elke 250mg test 25mg provi te slikken.
Dit is klinklare onzin.

Ik verveelde me een beetje vanmorgen en dacht kom laat ik eens kijken wat mijn grote, eeuhm ik bedoel natuurlijk hobbit-size vriend zoal post. Het blijkt dat je nogal een enorme grote air over jezelf hebt en dat je werkelijk bijna iedereen voor gek verklaart en dat jij het allemaal zo goed schijnt te weten. Waarom heb je dan zo'n zooitje van je kuren gemaakt, hm? Waarom loop je nu bij een endo omdat je hele zaakje naar de verdommenis is? En nou maar hopen hey dat het weer goed komt.
Klim van dat wolkje af man en wees eens een beetje realistisch. Ik ga niet ontkennen dat je niks weet, maar denk dat het bij jou allemaal een beetje teveel in je kop geslagen is. Ook mede omdat je hier de vrijheid hebt om te zeggen en menen wat je maar wil. Want als dat niet wordt geaccepteert dient er weer iemand terug z'n kuil in te moeten.
Ow ja, wat is trouwens inpacked, denk je nu al aan pakjes-avond dan?
Je bedoelt waarschijnlijk impact, tsja vergissen doen we allemaal wel eens, zelfs uit de hoogte doende krieltjes.
Hoop voor je dat je krieltjes snel weer echte aardappels worden.;)

Man, kijk je stats eens en bedenk je eens wat je daarvoor in je donder hebt moeten spuiten. Wie ben jij om zo neer te kijken op een kerel die er nog altijd qua VVM beter bij staat dan jij, ondanks zijn verdoete hormoonhuishouding.

Jij gaat na 2 kuurtjes over op TRT, terwijl je dat niet nodig hebt om je lage VVM vast te houden. En gaat nu blast cycles doen op 2500mg AAS per week. WIE BEN JIJ?

Je kan vanalles zeggen over krieltje, maar hij weet wat er fout is gegaan en hij heeft geleerd. Met die 2500mg AAS per week, ga jij ook nog wel even merken hoe slecht dat is voor je lichaam. Ik ken wedstrijdbodybuilders die minder gebruiken dan jij.

Je staat op 9% man. 94 kilo bij 1.92. Ga eens écht cutten, word eens écht zwaar en kom dan de stoere kerel uithangen hier op het forum.

Het is bij jou maar de vraag of je genoeg toewijding hebt om 3 jaar aan 1 stuk te trainen. Want zoals je al aangaf, gooien vrouwen al snel roet in het eten. Kom hier niet de superbodybuilder uithangen, want je komt pas net kijken.

Laat dit topic lekker voor wat het is man. Je koestert wrok, dat is duidelijk.
En mensen op hun spelfouten pakken heeft geen nut voor jou, want je bent niet in staat om een verhaal te typen zonder.

Laatst bewerkt:

@ Krieltje.

- voor libido-behoud.

:thumbs: ....gelukkig dit heb ik WERKELIJK nooit geweten karma voor jou gozer

Wat in de reply impotentie en SHBG snapte je niet kerel?
Hardere fysiek krijg je door een 5 alpha DHT te nemen...winny,primo...uuuhhh provi
Oestrogeen drukt een klein beetje,daarvoor heb je idd betere middelen. Maar goed,nu weer naar de bollen poli

Overgens het stuk in de revu is volges mij naar volgende week verplaatst,daarvoor in de plaats kwam Baas B en Lange frans geloof ik. Tis wel leuk geworden,Tremendes heeft de Copy al gelezen,die heeft mij ook wat adviesen gegeven.

Heeft Tremendes een fysieke copy of digitaal? Zou nice zijn als we het hier al zouden hebben :D

Hahahahaha nee die krijgen jullie niet stelletje hyena''s
De eindredacteur moet daar nog een aantal dingen aan veranderen,als ik dat ga plaatsen,dagen ze me zo voor het gerecht.

Tipje van de sluier.... (met voice over van jambers er dan bijdenken)
""Een week later is er op de anabolenpoli een 1,65 Lange man van 100kg aanwezig....noem mij maar krieltje....""

Meer krijgen jullie niet hahahaha

Terug
Naar boven