AndroidHealthClinic

Anabolics 2007 kuur-opzet!

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Sinds kort heb ik Anabolics 2007 en OH MY GOD, wat staat daar veel in!
Nu heb ik ook heel veel kuur schema's gezien erin, waar heel veel in afgewisseld wordt met AAS. Nu leek mij dat wel "slim" omdat ik bij mijzelf merk dat ik de laatste paar weken van een kuur (+/- laatste 3) een beetje inzak met kracht. Alsof ik ongevoeliger ervoor word.
Nu zat ik dus te brainstormen om dat ook te gaan doen. Afwisselen met verschillende AAS. Denk dat ik de vorige kuur-opzet maar vergeet en voor deze ga.

Wat vinden jullie er dan van?
Mazzel!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb dat boek ook in pdf vorm,zeker het kopen waard imo iig voor noobs dan,zoals ik.
Ben dus niet echt de juiste persoon om te zeggen wat ik er van vindt,komt nog ;)
Ziet er iig wel hefig uit.

• Topic Starter Topic Starter
Heb dat boek ook in pdf vorm,zeker het kopen waard imo iig voor noobs dan,zoals ik.
Ben dus niet echt de juiste persoon om te zeggen wat ik er van vindt,komt nog ;)
Ziet er iig wel hefig uit.

No prob kerel ;) Zelfs ervaren gasten hebben er denk ik veel aan. Meer dan 700 pagina's met testen, foto's, schema's, artikels en merk namen van werkelijk alle steroiden!

No prob kerel ;) Zelfs ervaren gasten hebben er denk ik veel aan. Meer dan 700 pagina's met testen, foto's, schema's, artikels en merk namen van werkelijk alle steroiden!

yep,"overkill" aan info.
Wou hem ook gaan aanschaffen als boek.maar nu vroeg ik me af komt dan binnenkort 2008 uit ? Had gelezen hier op het forum dat 2007 de laaste editie is,reden onbekend.

2008 is te reserveren zei m'n meisje... lijkt mij dan dat ie wel komt :D

Oke mooi,ze werkt in een boekenhandel ?
Ik had namelijk ook geinformeerd maar konden ze niet leveren zeiden ze.

Wat is verschil tussen je vorige kuur opstel en deze dan?

Lijkt er wel op of zit ik ernaast.

Wat is verschil tussen je vorige kuur opstel en deze dan?

Lijkt er wel op of zit ik ernaast.

Bij die ene wilde ik ze alle drie tegelijk voor 14 weken. Nu heb ik meer afgewisseld met verschillende dingen. Orals met injects. Ben benieuwd hoe dit zal gaan.
Hard opbouwen met dbol en npp en daarna 6 weken goed hard en droger worden dmv tren en winny

ik wou dat dat boek eens in het nederlands werd uitgebracht, ben niet zo goed in engels jammer genoeg

Oke mooi,ze werkt in een boekenhandel ?
Ik had namelijk ook geinformeerd maar konden ze niet leveren zeiden ze.

Nope, maar heb er naar geinformeerd.
Pre-order voor Anabolics 2008 was wel mogelijk, maar verdere details waren nog niet bekend.

google is naar Anabolics 2008

Uhmmm kuur voorstel :D

He he sorry....boek topic geworden nu. :D

Ziet er opzich wel nice uit hoor

Terug
Naar boven