Fitness Seller

Anabolics 2007 kuur-opzet!

Ik denk dat je lichaam alleen maar gaat over compenseren als je hoge doseringen zet.

Je zit nu op zeg zo`n 250mg per dag. Denk dat 150mg per dag meer dan voldoende is. Dus zou prioriteiten gaan stellen(of welk middel vind je het prettigst)

Ik heb in het verleden ook wel is een zeer hoge dosis gezet maar als ik erop terugzie dan kan ik concluderen dat je dan vaak ook wel een shitload vocht vasthoud en dat je flink terug crasht naar je nuchtere status. Dan kan je dat wel weer gaan compenseren met andere middeltjes maar zo blijf je bezig.

Je opzet is verder prima als je een transitie wil naar meer kracht. De winstrol op het einde is denk ik niet zo boeiend, en zou dan toch wel voor de injectable gaan. Waarschijnlijk is masteron eigenlijk een betere keus naar het einde van je kuur toe.

Ben verder niet zo`n fan van lange kuurtjes maarja om nou 99% van dit board af te kraken:D

jij stelt eerder korte kuren voor ipv lange waar veel shit erin gaat zonder de volledige werking/resultaat?
Dan eerder eentje meer per jaar?

jij stelt eerder korte kuren voor ipv lange waar veel shit erin gaat zonder de volledige werking/resultaat?
Dan eerder eentje meer per jaar?

Waarop baseer je dat het niet volledig werkt? 1mg = 1mg en 100mg is 100mg. Dus werken doet het altijd. Dat je lichaam tijd nodig heeft om te laten zien dat het groeit dat is een ander verhaal. Als ik mijzelf zie groeien in mijn nakuur zou dat dan komen doordat mijn nolvadex zo goed werkt? Of zou dat kunnen komen omdat je een proces in werking hebt gezet en dat pas later vruchten afwerpt?

Groei is iets wat tijd nodig heeft, stel je voor: iemand komt 8kg aan in de eerste 2weken van zijn kuur, hij geeft aan dat die 4kg vocht is aangekomen. Wat is dan die overige 4kg? Misschien vet of spier? Nee... Wellicht wel iets vet en spier maar eigenlijk komt het door een vergrote opslagmogelijkheid in de spieren door de anabolen die hij neemt; glycogeen/eiwitten/creatine die worden allemaal efficienter en beter opgeslagen. Daardoor sta je ook zo vol als je aan het kuren bent. Als je lang ON bent dan gaat je lichaam meer cortisol produceren en dus ga je hierdoor weer meer verliezen bovendien zijn er wel meer factoren die lange kuren ongezonder maken.

Waarop baseer je dat het niet volledig werkt? 1mg = 1mg en 100mg is 100mg. Dus werken doet het altijd. Dat je lichaam tijd nodig heeft om te laten zien dat het groeit dat is een ander verhaal. Als ik mijzelf zie groeien in mijn nakuur zou dat dan komen doordat mijn nolvadex zo goed werkt? Of zou dat kunnen komen omdat je een proces in werking hebt gezet en dat pas later vruchten afwerpt?

Groei is iets wat tijd nodig heeft, stel je voor: iemand komt 8kg aan in de eerste 2weken van zijn kuur, hij geeft aan dat die 4kg vocht is aangekomen. Wat is dan die overige 4kg? Misschien vet of spier? Nee... Wellicht wel iets vet en spier maar eigenlijk komt het door een vergrote opslagmogelijkheid in de spieren door de anabolen die hij neemt; glycogeen/eiwitten/creatine die worden allemaal efficienter en beter opgeslagen. Daardoor sta je ook zo vol als je aan het kuren bent. Als je lang ON bent dan gaat je lichaam meer cortisol produceren en dus ga je hierdoor weer meer verliezen bovendien zijn er wel meer factoren die lange kuren ongezonder maken.

dat is wat ik bedoel.. :rolleyes: contra reacties die worden opgestart... en platleggen vn. etc
thx, weer een ander visie gehoord.

Terug
Naar boven