AndroidHealthClinic

Anabolics 2007 kuur-opzet!

lijkt veel op wat ik vorig jaar heb gedaan alleen had ik er continu bold bijlopen en een pauze tussen de npp en de tren a in....maar het was wel lekker oja de hcg heb ik niet gedaan en ik zat ook aan de hgh trouwens hahahaha eeuuuh tja

Kuur ziet er lekker uit, snap alleen die Dbol niet.. 4 weekjes op 30mg??? die zou ik persoonlijk net zolang als de NPP laten meelopen @40mg, waarschijnlijk.

Maargoed, ik kuur niet eens.., maar heb vroeger eens gekuurt met dbol, 7 weekjes, en werd elke week sterker en voller, zou niet moeten denken aan slechts 4weekjes dbol..

Wat bedoelen ze met 225mg Tren? IS dat per week, of eod?? Of 3x inject per week???

• Topic Starter Topic Starter
Kuur ziet er lekker uit, snap alleen die Dbol niet.. 4 weekjes op 30mg??? die zou ik persoonlijk net zolang als de NPP laten meelopen @40mg, waarschijnlijk.

Maargoed, ik kuur niet eens.., maar heb vroeger eens gekuurt met dbol, 7 weekjes, en werd elke week sterker en voller, zou niet moeten denken aan slechts 4weekjes dbol..

Wat bedoelen ze met 225mg Tren? IS dat per week, of eod?? Of 3x inject per week???

Dbol als kick. Test ga ik als een razende op, dus als die inkomt, gaat de Dbol weg! Op 30mg ga ik goed, dat heeft de eerste kuur al bij mij bewezen. Heb de vorige kuur geen orals genomen, dus denk dat een Dbolletje op 3 tabs wel gaat werken bij me.
Tren is idd EOD, dus 7x prikken in 2 weken.

lijkt veel op wat ik vorig jaar heb gedaan alleen had ik er continu bold bijlopen en een pauze tussen de npp en de tren a in....maar het was wel lekker oja de hcg heb ik niet gedaan en ik zat ook aan de hgh trouwens hahahaha eeuuuh tja

Hgh... Komt ook wel bij mij, volgend jaar pas hoor. Bold heb ik vorige kuur 14 weken gedaan, maar wil nu weer wat anders. Al ging ik wel goed op de bold trouwens ;)

ziet er lekker uit Animal :D
ben benieuwd of er nog zinnige suggesties / verbeteringen komen!

ziet er lekker uit Animal :D
ben benieuwd of er nog zinnige suggesties / verbeteringen komen!

Op dit tijdstip waarschijnlijk niet Rush... Hoop dat het morgen nog een beetje komt :D Anyway, dit gaat hem toch wel worden, heb er een goed gevoel over!
Truste gab!!

Zo zeg! Ik zou je meissie maar even op de hoogte stellen dat er een wervelwind uit de catagorie 5 gaat langskomen. Dit is vragen om weekenden waarbij je het huis niet uitgaat, wahaha.

Btw, hoe train jij je benen AL?

Zo zeg! Ik zou je meissie maar even op de hoogte stellen dat er een wervelwind uit de catagorie 5 gaat langskomen. Dit is vragen om weekenden waarbij je het huis niet uitgaat, wahaha.

Btw, hoe train jij je benen AL?

Eigenlijk best wel normaal.. dit was mijn afgelopen been training.

Squat 4x6 130kg
Super set leg presses/leg extensions 4x8 110kg/4x8 40kg
Lunges 4x25 stappen met 16kg DB's
Leg curls 5x15
Lying leg curls 4x12
calf presses 4x20
calf raises 3x15

maar in de kuur is het,

Squat 16,12,8,6,8,12,16
Leg presses 4x10
Leg Extensions 4x12,10,8,6
Lunges 4x20
Leg curls 3x15
Stiff legged DL 12,10,8,6,4
Calf presses 4x20
Calf raises 3x15
Donkeys 4x25

Soms wat Ab of Adductors erbij.
Niet echt heftig ofzo...
Leukste squat set was
16x60kg
12x100kg
8x150kg
6x170kg
8x140kg
12x80kg
18x50kg

Toen heb ik verder weinig kunnen doen... de rest van de week :D

waarom die eerste week winny op 10-50mg?

Vind 10 weken 17aa wel aan de lange kant.. dan zou ik eerder je test loaden ipv dia.

Hoe dan ook.. knallen zal t zeker ;)

waarom die eerste week winny op 10-50mg?

Vind 10 weken 17aa wel aan de lange kant.. dan zou ik eerder je test loaden ipv dia.

Hoe dan ook.. knallen zal t zeker ;)

Omdat ik nog nooit met winny heb gekuurd. Begin dus ff laag en bouw per dag een tab op tot maximaal 50mg. Even kijken tot hoever ik kan.
Daarom heb ik er een paar weken tussen zitten zodat ik niet constant aan de 17aa's zit. Niet dat ik verwacht dat de lever dan meteen weer 100% is ;)

Ik denk dat je goeie resultaten kan maken op de helft van de doseringen die in dat schema staan.

Voor de rest, succes ;)

Doel je op alle doseringen, of van een paar alleen?

Thanx iig bro!

Ik denk dat je lichaam alleen maar gaat over compenseren als je hoge doseringen zet.

Je zit nu op zeg zo`n 250mg per dag. Denk dat 150mg per dag meer dan voldoende is. Dus zou prioriteiten gaan stellen(of welk middel vind je het prettigst)

Ik heb in het verleden ook wel is een zeer hoge dosis gezet maar als ik erop terugzie dan kan ik concluderen dat je dan vaak ook wel een shitload vocht vasthoud en dat je flink terug crasht naar je nuchtere status. Dan kan je dat wel weer gaan compenseren met andere middeltjes maar zo blijf je bezig.

Je opzet is verder prima als je een transitie wil naar meer kracht. De winstrol op het einde is denk ik niet zo boeiend, en zou dan toch wel voor de injectable gaan. Waarschijnlijk is masteron eigenlijk een betere keus naar het einde van je kuur toe.

Ben verder niet zo`n fan van lange kuurtjes maarja om nou 99% van dit board af te kraken:D

Ik denk dat je lichaam alleen maar gaat over compenseren als je hoge doseringen zet.

Je zit nu op zeg zo`n 250mg per dag. Denk dat 150mg per dag meer dan voldoende is. Dus zou prioriteiten gaan stellen(of welk middel vind je het prettigst)

Ik heb in het verleden ook wel is een zeer hoge dosis gezet maar als ik erop terugzie dan kan ik concluderen dat je dan vaak ook wel een shitload vocht vasthoud en dat je flink terug crasht naar je nuchtere status. Dan kan je dat wel weer gaan compenseren met andere middeltjes maar zo blijf je bezig.

Je opzet is verder prima als je een transitie wil naar meer kracht. De winstrol op het einde is denk ik niet zo boeiend, en zou dan toch wel voor de injectable gaan. Waarschijnlijk is masteron eigenlijk een betere keus naar het einde van je kuur toe.

Ben verder niet zo`n fan van lange kuurtjes maarja om nou 99% van dit board af te kraken:D

Haha ja is ook zo, het kan misschien wel wat minder idd. Masteron doe ik niet, omdat ik echt last heb van puisten na de kuur. Met masteron wordt het anders nog erger...
Ik ben (qua massa) erg goed gegaan op een langere kuur. Denk dan dus dat ik voor de wat langere ga.

bedankt voor je toevoeging hier aan!

Terug
Naar boven