Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jep...10-20% ongeveer, omtrek van me middel schijnt ook wat gekrompen te zijn, ik verhoog de dosis morgen naar 60 mg en de week drna blijf ik op 80 zitten..knallen met die anavar!!!pat21 zei:Is er nu al een duidelijke krachttoename dan? Dat is wel erg mooi dan!

DBC01 zei:

RobertHosper zei:

Infinity zei:

was de naam prins Pinda ook door jou in het leven geroepen?DBC01 zei:Een titel die ik met trots draag. Telkens weer wordt die super-steroide in verband gebracht met mijn naam. Ik was de eerste die hem zelf maakte en met succes![]()
![]()

RobertHosper zei:was de naam prins Pinda ook door jou in het leven geroepen?![]()

DBC01 zei:Klopt. Ben ook houder van de bekendste quote op DBB:
It's All About Entertainment. Als dit de beurs was, was ik binnen!![]()

DBC01 zei:Ik snap persoonlijk het gebruik van Anavar bij mannen niet zo. Tenzij je serieus met wedstrijd-aspiraties tobt, is het allemaal wat overrated en bovendien erg duur.
IKKE zei:
DBC01 zei:Ach kom tegenwoordig geldt alles voor fatburner. Straks gaan we nog Oxy's pakken als extraatje voor de fatburner. Triest.
DBC01 zei:Ik snap persoonlijk het gebruik van Anavar bij mannen niet zo. Tenzij je serieus met wedstrijd-aspiraties tobt, is het allemaal wat overrated en bovendien erg duur.