Fitness Seller

Anavar GS is top!

Is er nu al een duidelijke krachttoename dan? Dat is wel erg mooi dan!

pat21 zei:
Is er nu al een duidelijke krachttoename dan? Dat is wel erg mooi dan!
jep...10-20% ongeveer, omtrek van me middel schijnt ook wat gekrompen te zijn, ik verhoog de dosis morgen naar 60 mg en de week drna blijf ik op 80 zitten..knallen met die anavar!!!:hedbang:

ach bok toch een eind omhoog opa Tren:D

DBC01 zei:
Een titel die ik met trots draag. Telkens weer wordt die super-steroide in verband gebracht met mijn naam. Ik was de eerste die hem zelf maakte en met succes :thumbs: :cool:
was de naam prins Pinda ook door jou in het leven geroepen?:p:D

Ik zat ook op 40mg var en het begon bij mij pas in te kicken de vierde of de vijfde week. De kracht was abnormaal van 1*100kg naar 1*130kg BP. Mijn uithouding verbeterde er wel niet echt door. Het is dus vooral goed voor korte herhalingen.

HET GROTE NADEEL: als je ermee stopt zul de extra kracht onmiddelijk verliezen. Ik weet nog dat ik mij serieus mispakt had aan de BP na de var. Ook met het squatten ging het niet meer zo lekker...:wl:

vaag...:eek: ik hoor van iedereen juist dat anavar de krachtoename voor minimaal 30% wel overblijft

Zal wederom van persoon tot persoon afhangen...

Ik snap persoonlijk het gebruik van Anavar bij mannen niet zo. Tenzij je serieus met wedstrijd-aspiraties tobt, is het allemaal wat overrated en bovendien erg duur.

Ik vind het als renner een zeer goed middel , en over de kracht die er blijft ben ik wel tevreden !

Wel is het dure shizzle en daarmee is bv stanazolol als mixer een goede optie voor mij ;)

DBC01 zei:
Ik snap persoonlijk het gebruik van Anavar bij mannen niet zo. Tenzij je serieus met wedstrijd-aspiraties tobt, is het allemaal wat overrated en bovendien erg duur.

Als fat-burner is het wel leuke toevoeging

Ach kom tegenwoordig geldt alles voor fatburner. Straks gaan we nog Oxy's pakken als extraatje voor de fatburner. Triest.

DBC01 zei:
Ach kom tegenwoordig geldt alles voor fatburner. Straks gaan we nog Oxy's pakken als extraatje voor de fatburner. Triest.

idd, ik heb nog nooit gehoord dat het je verbrandingsproces versnelt. Alleen dieet en cardio imo.

DBC01 zei:

1. het zijn orals:p
2. het is relatief milde steroïde
3. goede krachttoename
4. sommige mensen denken er blijkbaar vet ermee te verbranden:rolleyes:

Als je het mij vraagt is stanozolol een beter en goedkoper alternatief.

Terug
Naar boven