Nee was geen geintje,
Ik dacht idd dat het niet erg slim zou zijn maar wilde toch even vragen.
Roa is overigens niet superbelastend voor de lever hoor.
Heb onder toezicht vier maanden gebruikt zonder opvallende waarden van de lever!
Ik dacht idd dat het niet erg slim zou zijn maar wilde toch even vragen.
Roa is overigens niet superbelastend voor de lever hoor.
Heb onder toezicht vier maanden gebruikt zonder opvallende waarden van de lever!
DBC01 zei:Dit meen je niet hè, dit is een geintje!!
Roaccutane is superbelastend voor de lever. Een beetje huisarts die je eraan zet laat je elke maand een leveronderzoek doen. Nee wat dat betreft is Roaccutane héél giftig.
llast moet i pissen en was 5 minuten bezig om het te zoeken
. Ik heb je lang genegeerd maar nu de discussie er toch is lees een wat Dutch Windmill zegt want sommige mensen irriteer je wel degelijk express en je denkt toch echt duidelijk dat je het bent hier en dat je alles weet , Nou dat was met de HGH niet zo en met wel meer dingen. Ik ga niet ontkennen dat je ook veel wijze dingen zegt die wel ergens op slaan maar soms ga je echt te ver en voordat je me nu weer gaat afzeiken om me rode haar zeg ik doe maar lekker , het komt allemaal op je terug mannetje. We maken allemaal onze fouten maar de kunst is ze ook in te zien en mensen opzettelijk kwetsen en nuteloze discussies winnen alleen maar om je beter te voelen is best wel zielig als je het mij vraagt. Het is echt erg als jij er slecht uitkomt he? als je de discussie niet wint of als je niet gelijk hebt? Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit zo voelt het zijn er dus duidelijk meer. Als iemand aan jou aangeeft dat ie niet bepaalde dingen wilt genoemt worden waarom doe je het dan toch om de entertaintment?