XXL Nutrition

Anavar GS is top!

Nee was geen geintje,

Ik dacht idd dat het niet erg slim zou zijn maar wilde toch even vragen.
Roa is overigens niet superbelastend voor de lever hoor.
Heb onder toezicht vier maanden gebruikt zonder opvallende waarden van de lever!

DBC01 zei:
Dit meen je niet hè, dit is een geintje!!

Roaccutane is superbelastend voor de lever. Een beetje huisarts die je eraan zet laat je elke maand een leveronderzoek doen. Nee wat dat betreft is Roaccutane héél giftig.

Ik ken mensen die niet knipperen van enorme hoeveelheden andere spullen maar veel anderen doen dat wel. Ik volg graag de gebruiksaanwijzingen en bijsluiters wat spullen als Roaccutane betreft.

DBC01 zei:
Dit meen je niet hè, dit is een geintje!!

Roaccutane is superbelastend voor de lever. Een beetje huisarts die je eraan zet laat je elke maand een leveronderzoek doen. Nee wat dat betreft is Roaccutane héél giftig.

Jaja heb je het zelf wel eens gebruikt of iemand in je directe omgeving die je opeens geel zag worden?

Zo denkt namelijk een normaal mens ook over doping..

Je wordt onvruchtbaar
je derde been krimpt
je lever gaat kapot
etc etc.

Ik ken mensen die niet knipperen van enorme hoeveelheden andere spullen maar veel anderen doen dat wel. Ik volg graag de gebruiksaanwijzingen en bijsluiters wat spullen als Roaccutane betreft.

Wat is de voorgeschreven dosering van testosteron..250 mg eens in de 14 dagen?..

haha..echt grappig dit

DBC01 zei:
uwww ik zou zeggen lees eens op de site van roche...ze zeggen daar zelf dat het qua belasting op lever wel enigszins meevalt..kzal zo wel ff opzoeke

dutch windmill zei:
Jaja heb je het zelf wel eens gebruikt of iemand in je directe omgeving die je opeens geel zag worden?

Je wordt onvruchtbaar
je derde been krimpt
je lever gaat kapot
etc etc.Wat is de voorgeschreven dosering van testosteron..250 mg eens in de 14 dagen?..
haha..echt grappig dit

mmm raar want testo heeft daar wel heel veel last van namelijk :D llast moet i pissen en was 5 minuten bezig om het te zoeken

dutch windmill zei:

Je wordt onvruchtbaar
je derde been krimpt
je lever gaat kapot
etc etc.

Wat is de voorgeschreven dosering van testosteron..250 mg eens in de 14 dagen?..

haha..echt grappig dit

Niet zo gretig willen afbranden want je leest weer niet correct.
Je grenzeloze irritaties zitten je leesbril in de weg.
Zal ik het dan maar even voordoen? Soms is het gewoon te makkelijk om jou op je plek te zetten Rico. Kijk es:

Ik volg graag de gebruiksaanwijzingen en bijsluiters wat spullen als Roaccutane betreft.

Nou lees dat dikgedrukte gedeelte eens 43 keer over. Er staat toch duidelijk: 'wat spullen als Roaccutane betreft'. NIET wat steroiden betreft. En jij gaat Testosteron met Roaccutane vergelijken! :roflol:

Als jij Roaccutane onder steroiden wil rekenen beste kerel, dan doe je dat toch, alleen er zullen wat mensen besmuikt om je lachen.

Haha echt grappig dit.

nee DBC, je hoeft mij niet op mijn plek te zetten..

waar het mij omgaat is dat je praat over roaccutane op eenzelfde manier waarop een leek over AAS praat...ze weten maw niet waar ze over praten...

Maarja je bent dezelfde persoon die bij hoog en laag volhield dat dianabol niet meer bestaat..

grtjes

dutch windmill zei:
Maarja je bent dezelfde persoon die bij hoog en laag volhield dat dianabol niet meer bestaat..

grtjes

Je verdraait graag feiten om leuke dingen te kunnen zeggen.
Ik heb nooit beweerd dat Dianabol niet meer bestond, ik heb het toch zelf ettelijke keren gebruikt slimmerd.
Ik heb gezegd dat de samenstelling van de Dianabol uit de 60'er-70'er jaren toch op bepaalde punten anders moet zijn geweest omdat de meeste kenmerken en bijwerkingen van die Dianabol NU niet meer voorkomen.

De enorme euforische ervaringen die atleten toen hadden met Dianabol vind je nu niet meer terug. Nu zijn er meer nadelige bijwerkingen dan euforische gevoelens.

Ik weet verder genoeg van Roa om te kunnen zeggen dat je er beter géén steroiden bij kunt nemen. Het is een dubbelzware belasting. In mijn Spanje-jaren was er een levendige handel in Roa, ken dus genoeg mensen die het gebruikten c.q. verhandelden als warme broodjes.

Als er kritiek was op behandelmethoden dan kon je die aanpassen.
En zo leerde je van mensen die zo dom waren geweest Roa te combineren met (lichte) stero's.

Zo en nu gaan we even normaal doen DBC ..ik heb je laatste opmerking maar weggehaald...

Wat vertel je hier nu eigenlijk allemaal?..waar het mij omgaat is dat je gewoon een hoop onzin verkoopt..

dat je roaccutane niet met AAS moet combineren was iedereen het allang over eens toch?..

je zegt dat je bij roaccutane je wel aan de doseringen in de bijsluiter houdt, maar met AAS gebruik je het 10-voudige..

puur uit onwetendheid dus..

je hoort dat het slecht is en dan vertel je dat verder..

Ik verkoop een hoop onzin? Indeed, die kennis van mij over steroiden is werkelijk uiit de lucht gegrepen :roflol:

dat je roaccutane niet met AAS moet combineren was iedereen het allang over eens toch?..
Wat vraagt de topicstarter dan? Lees de vraag van dit topic eens voordat je weer nodeloos meteen op DBC wil gaan zeiken.

Ga nou es inhoudelijk in op wat er staat kerel, en ga niet van die vage dingen lopen roepen als 'een hoop onzin verkopen'.
Als je even terugleest zie je duidelijk staan dat ik zeg dat ik in mijn positie geen onnodige risico's zou nemen met Roaccutane.

Daar spring jij op in met een post die duidelijk is bedoeld om mij te etaleren als een onwetende, terwijl je allerlei dingen verdraaid om maar een mooi verhaal te houden en mij belachelijk te maken. Dat kotm allemaal voort uit eerdere irritaties van je want je k*tn nergens normaal op ingaan waar im iets post. Altijd maar zoeken om te etteren.

Als je nou es teruggaat naar je eerste post en die es aanpast zoals je bij mijn posts graag doet, en je sneertjes er es uit haalt dan blijft er misschien nog een normale post over.

Eerlijke info= eerlijke info, niet informatie om er zelf beter van te worden.

Dit topic ging over GS anavar bro..

daarna over roaccutane...ja je verkoopt inderdaad onzin als je je wel aan de bijsluiter van roaccutane houdt omdat het gevaarlijk is maar wel een 10-voudige dosering AAS tot je neemt..dat is denk ik duidelijk..

Waarom reageer ik zo op jou denk je?..omdat ik je een heel irritant mannetje vindt die van alles roept en schreeuwt, maar zo achterbaks is als maar zijn kan..en 90% van jouw posts zijn om te irriteren..als iemand daar op reageerd..zeg je dat het allemaal entertainment is..

Pff..irritant is het gewoon..

iemand vraagt over de tabs van EPL..die zijn keihard en goed want van andere merken zijn die tabs zo slecht..

dan post iemand dat de EPL tabs wel zacht zijn..dan post je weer een hoop ONZIN..en zeg waar maak je je druk om..als het maar werkt...hahah je zet jezelf vaak genoeg voor lul bro...

Volgens mij ben je heel erg onzeker...en voel je je heel wat in je internetwereldje..

grten

dutch windmill zei:
Dit topic ging over GS anavar bro..

daarna over roaccutane...ja je verkoopt inderdaad onzin als je je wel aan de bijsluiter van roaccutane houdt omdat het gevaarlijk is maar wel een 10-voudige dosering AAS tot je neemt..dat is denk ik duidelijk..

Waarom reageer ik zo op jou denk je?..omdat ik je een heel irritant mannetje vindt die van alles roept en schreeuwt, maar zo achterbaks is als maar zijn kan..en 90% van jouw posts zijn om te irriteren..als iemand daar op reageerd..zeg je dat het allemaal entertainment is..

Pff..irritant is het gewoon..

iemand vraagt over de tabs van EPL..die zijn keihard en goed want van andere merken zijn die tabs zo slecht..

dan post iemand dat de EPL tabs wel zacht zijn..dan post je weer een hoop ONZIN..en zeg waar maak je je druk om..als het maar werkt...hahah je zet jezelf vaak genoeg voor lul bro...

Volgens mij ben je heel erg onzeker...en voel je je heel wat in je internetwereldje..

grten

Ik ben zo onzeker liefje, mij toetsenboard is mijn knusse bankje.
Nu je hebt toegegeven dat je je gewoon mateloos irriteert aan mij ga je meteen maar op de man spelen, persoonlijk worden. Dat is tegen de regels hier geloof ik. Maar die gelden niet voor jou. Ik kan ook persoonlijk worden over jou Rico, heel persoonlijk maar dat doe ik niet. Daar heb ik maar 1 reden voor:

Ik ga me niet verlagen naar jouw niveau om een discussie te winnen door van onderwerp te veranderen. Ondanks een felle discussie heb ik nog wel het fatsoen in me om niet van Roaccutane naar 'the life of Rico' te gaan switchen.
Dat doen er al zoveel kerel, het schijnt mateloos interessant te zijn want DBC in het echt doet maar het hoort niet in dit topic thuis.

Enne, die 'entertainment'-kreet zit vastgebakken in 90% van de leden hier maar is door mij al eeuwen niet meer gebruikt. Toch leuk dat je laat merken dat het jou ook raakte.

Bro,

dit is een discussie forum, dus geef ik mijn persoonlijke mening..

je zit hier vooral om te saboteren en irriteren krijg ik de indruk..ja daar heb ik inderdaad problemen mee.

grt.

Ok en na deze totaal offtopic discussie; hoe gaat het met de anavar users alhier?

DBC01 zei:
Ik ben zo onzeker liefje, mij toetsenboard is mijn knusse bankje.
Nu je hebt toegegeven dat je je gewoon mateloos irriteert aan mij ga je meteen maar op de man spelen, persoonlijk worden. Dat is tegen de regels hier geloof ik. Maar die gelden niet voor jou. Ik kan ook persoonlijk worden over jou Rico, heel persoonlijk maar dat doe ik niet. Daar heb ik maar 1 reden voor:

Ik ga me niet verlagen naar jouw niveau om een discussie te winnen door van onderwerp te veranderen. Ondanks een felle discussie heb ik nog wel het fatsoen in me om niet van Roaccutane naar 'the life of Rico' te gaan switchen.
Dat doen er al zoveel kerel, het schijnt mateloos interessant te zijn want DBC in het echt doet maar het hoort niet in dit topic thuis.

Enne, die 'entertainment'-kreet zit vastgebakken in 90% van de leden hier maar is door mij al eeuwen niet meer gebruikt. Toch leuk dat je laat merken dat het jou ook raakte.

Sorry maar Dutch Windmill heeft wel een goed punt DBC01 , hoe vaak ben ik door jou afgezeikt met woorden die mij raken als Rode duivel (Ik ben daar gevoelig voor om me rode haar waar ik in het verleden veel mee ben gepest en JIJ WEET DIT en toch zeg je die dingen!) , omdat ik alleen maar een vraag stelde , En was het niet sinds kort dat ik jouw waarschuwde dat je dosis van HGH te hoog was op 5 IU? Kreeg ik toen niet te horen dat ik niet zo moest zeuren en dat opbouwen van HGH voor mietjes is en uit welke roddelbox ik dat in godsnaam vandaan kreeg. En ra o ra wie heeft onlangs ze dosis van HGH verlaagt naar 3 IU omdat ie zo last van de side effects had zoals ik al had gewaarschuwd :rolleyes:. Ik heb je lang genegeerd maar nu de discussie er toch is lees een wat Dutch Windmill zegt want sommige mensen irriteer je wel degelijk express en je denkt toch echt duidelijk dat je het bent hier en dat je alles weet , Nou dat was met de HGH niet zo en met wel meer dingen. Ik ga niet ontkennen dat je ook veel wijze dingen zegt die wel ergens op slaan maar soms ga je echt te ver en voordat je me nu weer gaat afzeiken om me rode haar zeg ik doe maar lekker , het komt allemaal op je terug mannetje. We maken allemaal onze fouten maar de kunst is ze ook in te zien en mensen opzettelijk kwetsen en nuteloze discussies winnen alleen maar om je beter te voelen is best wel zielig als je het mij vraagt. Het is echt erg als jij er slecht uitkomt he? als je de discussie niet wint of als je niet gelijk hebt? Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit zo voelt het zijn er dus duidelijk meer. Als iemand aan jou aangeeft dat ie niet bepaalde dingen wilt genoemt worden waarom doe je het dan toch om de entertaintment?
En ik verwacht niets anders van jou een reply waarin je weer persoonlijk gaat worden om mij te kwetsen en weer gelijk te hebben , in plaats van dat je nou eens je fouten inziet en je excuses aanbied , Maar ga vooral zo door...Eens had ik wel respect voor je... Trust me dat is nou compleet weg.

Laatst bewerkt:
Offtopic:

Ach..DBC moet toch ergens zijn (h)erkenning cq voldoening zien te vinden..voor de 1 is dat in reallife..voor de ander in cyberspace

Met bijna 17.000 posts op 35 jarige leeftijd trekt iedereen zijn conclusies wel lijkt me zo...

Het entertainment verhaal is idd een lachertje..ziekelijke drang naar aandacht imo

Ieder zijn meug zei de boer en hij doete zijn varken

Ontopic:

Heb momenteel 2 man op 60mg Var (GS) zitten in mijn directe omgeving. De 1 is 4 weken op weg de ander net een weekje. Beiden nemen het voor 7 weken.

ervaringen van de heren: met regelmaat een pijnlijke pomp, toegenomen kracht (persoonlijke records worden met gemak verbroken), aders worden meer zichtbaar en toegenomen spierdefinitie.

ik zit nu in week6 met anavar van EPL als ondersteuning bij me cut en het doet prima zn werk:D tabletjes zijn wel een beetje zacht en verbokkelen snel als je er teveel druk op zet..maar voor de rest is het toppie spul :thumbup:

nog 3weken te gaan:D...

RobertHosper zei:
ik zit nu in week6 met anavar van EPL als ondersteuning bij me cut en het doet prima zn werk:D tabletjes zijn wel een beetje zacht en verbokkelen snel als je er teveel druk op zet..maar voor de rest is het toppie spul :thumbup:

nog 3weken te gaan:D...

Mooi om te horen!
(en ontopic ook !)

Terug
Naar boven