XXL Nutrition

Anavar GS is top!

hehe...ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt na 10weken 100mg..maar das 10potjes var...maw onbetaalbaar:D:D:D

pak dr nu t4 bij omdat ik T3 te heftig vindt..in combi met cardio en dieet merk ik DUIDELIJK verschil, middel en bovenlichaam is stukken droger..en kracht...WOEEEEEIIII:D:D:D:D!!!

zucht, ik wil eigenlijk niet stoppen:( het is te leuk!

10 weken 100 MG is eerder 7 potten ...blijft duur geintje :D

100 tabs á 10mg...100 mg per dag is 10 tabs per dag...=70 tabs per week..= DUUR!!!!:bawling: erg goed voor je lever kan het ook niet wezen geloof ik:p ..jammer, ik heb nog 3weekjes te gaan. deze week en volg op 80 mg, dan 70mg, en dan 60 mg..en dan is het op:(:(:(

verleiding om nog een extra potje te kopen zodat ik van die 70 en 60 mg, 80mg kan maken is erg verleidelijk..maar ik doe het maar niet:o

Hey mr.Smiley plaats eens een afterfoto:)

Heb je nu ook een platform voor je frustraties gevonden duvelke?
Je zat er enorm mee zie ik wel.
Mijn logs zijn gebaseerd op eerlijke berichtgeving en die HGH-opmeriking van je was 100% terecht, nu mocht ik es op de blaren zitten, waarvan akte. :)

Ik zag nog dat je er ergens een post over had aangemaakt maar die kwam niet op m'n scherm terecht (wel in m'n email) anders had je er nog dikke karma bovenop gekregen want ik was gewaarschuwd als rookie.
Nu je echter zo traumatisch je ziel en zaligheid blootlegt zou ik zeggen laat je emoties niet de overhand krijgen kerel, 't is maar wat gebrabbel van een ouwe baas toch, die denkt dat ie alles weet maar niks weet toch, dus waar maak je je druk over man, alles in orde nu? ;)

Back OT:
Ik heb hier 3 merken Anavar, wie wil ze uitproberen en zeggen wat het lekkerste valt?

ik ben nu een goeie week bezig met 50mg keiharde var GS tabs, niks anders dan lof erover.

heerlijke pomps, ik neem alleen nog pauze tussen de sets omdat m'n trainingsmaatje nog moet bijkomen, wat mij betreft kan ik non stop doorgaan.

Ik heb ook nog een potje EPL var liggen, voor over twee weken. Kan ik meteen goed vergelijken.

ben beniewd.... gs op epl ;)
hou me maar op de hoogte erover....

hmmm dbc die onder vuur ligt....dit is interessant
@dbc: vind wel dat gezegd moet worden dat niet al je post de laatste tijd ff sterk zijn. maar je kan niet altijd toppen;)
vind bv je gedrag jegens mensen die in jouw ogen, 'noobs zijn' en die met bijwerkingen komen soms raar. ook jij hebt weleens gevraagd aan een vet of winny zoveel pijn doet. ook jij vond je eerste oliebult raar....enzenz
verder moeten jij en rico eens lekker face to face praten

ontopic: zowel de var van epl als de gs doen t beide perfect. echter in t potje van epl zit een aanzienlijke hoeveelheid poeder, los wel te verstaan.
dat poeder is btw zo smerig dat je er van over je nek gaat. bij wijze van dan ;)
verder wordt je er idd smerig sterk van. zo sterk dat ik op moet gaan passen met gewrichten, die doen gewoon pijn. nadenken en soms een stapje terug doen dus...

Zit er veel verschil tussen 60 of 80 mg btw?

20mg om precies te wezen. :thumbup:

is per persoon anders, ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat boven de 60mg weinig toevoegt behalve de prijs......

DBC01 zei:
Heb je nu ook een platform voor je frustraties gevonden duvelke?
Je zat er enorm mee zie ik wel.
Mijn logs zijn gebaseerd op eerlijke berichtgeving en die HGH-opmeriking van je was 100% terecht, nu mocht ik es op de blaren zitten, waarvan akte. :)

Ik zag nog dat je er ergens een post over had aangemaakt maar die kwam niet op m'n scherm terecht (wel in m'n email) anders had je er nog dikke karma bovenop gekregen want ik was gewaarschuwd als rookie.
Nu je echter zo traumatisch je ziel en zaligheid blootlegt zou ik zeggen laat je emoties niet de overhand krijgen kerel, 't is maar wat gebrabbel van een ouwe baas toch, die denkt dat ie alles weet maar niks weet toch, dus waar maak je je druk over man, alles in orde nu? ;)

Back OT:
Ik heb hier 3 merken Anavar, wie wil ze uitproberen en zeggen wat het lekkerste valt?

Haha weer eens een typische DBC01 reactie , gemeen , gelijk willen hebben , en een laag niveau, Waarom?
Je flikt het weer me Duvelke te noemen.. Waar komt dat woord vandaan? van Rode Duivel en waar sloeg dat ook weer op? O ja mensen met rood haar zijn duivels en moeten maar opgehangen worden was het toch dbc01? Het punt is dat jij te ver gaat mannetje en hierbij mensen irriteert , Je zet er weer het woord duvelke in wat onschuldig lijkt maar jij en ik weten wel beter of niet? Ik weet nog dat mij door jou werd verteld dat mensen met rood haar maar opgehangen moeten worden. Ik vind dat geen grapje meer. Als ik 10 keer heb aangegeven dit niet meer genoemd te willen worden waarom blijf je het dan doen? Lees mij post een goed ouwe. Tijd om je fouten in te zien en eens normaal je excuses aan te bieden in plaats van mij opnieuw proberen te kleineren op je eigen manier. Ik ga hier niet meer over in , Ik zet je anders wel op me negeer lijst je bent echt een hopeloos geval of niet? Als jij niet normaal kan doen tegen mensen met een andere mening of in mij geval mensen die "rood haar" hebben stel je in mij mening niet veel voor. Als je weet dat ik gelijk had met de HGH kwestie kan je ook wel eens wat meer respect tonen , I Ik vind trouwens dat dit niet meer gaat over emoties die de overhand nemen maar het feit dat jij te ver gaat en mensen extreem irriteert op een forum. .Dan mogen ze van mij wel wat meer dan alleen een waarschuwing geven. Ik heb het trouwens ook lang genegeerd maar het blijft terugkomen dus vandaar dat ik het uberhaupt opbracht. Als jij niet wilt leren inzien dat jou gedrag fout is mij best , Maar daar zul je in de toekomst zeker geen baat bij hebben. Bij mij is hier de discussie nu over gesloten , Maar zoals ik al zei ga vooral zo door.

RichardV zei:
Jij doet er hele fijne dingen voor heb ik begrepen. Gaat spontaan op je knietjes zitten om een paar weken te kunnen doortrekken:D

ssssst riche;) volgende keer ben jij aan de beurt:D:eyebrow:

Ik zou graag bij deze iedereen (dus ook ondergetekende) willen verzoeken de zaken te laten zoals ze zijn en nu weer 100% ontopic te posten betreffende de ervaringen met Var van GS.

Bvd. :)

Ok,ik heb zelf redelijk wat gelezen over var maar ben over 1 niet echt uit. Het is dus geen DHT variant maar wel een testosteronvariant,dus vermannelijk je er nu van of niet? Heb al genoeg lichaamshaar en op m'n hoofd zie ik het stilaan verdwijnen dus wil geen enkel risico nemen.

bartman zei:
Ok,ik heb zelf redelijk wat gelezen over var maar ben over 1 niet echt uit. Het is dus geen DHT variant maar wel een testosteronvariant,dus vermannelijk je er nu van of niet? Heb al genoeg lichaamshaar en op m'n hoofd zie ik het stilaan verdwijnen dus wil geen enkel risico nemen.

alle as zijn test variant. var vermannelijkt niet. als je goed had rondgelezen zou nl weten dar var zelfs door vrouwn kan worden genomen;)
tegen haaruitval door dht gerelateerde middelen zijn ook sups/medicijnen

Terug
Naar boven