AndroidHealthClinic

Anavar GS is top!

DBC01 zei:
Zozo ik wist niet dat Anavar binnen 24 uur al op z'n top zat qua werking?
Wonderspul kerel! Al zeg ik het je!

:finger:
:roflol:

wonderbaarlijk maar waar.
vorige keer dat ik var nam begon ik na een week pas echt goed te knallen, nu heb ik al de 1e en 2e training een gruwelijke pomp.

nu nog goeie krachtswinst....

Sorry zelfs een megakorte ester als Dbol heeft effies paar daagjes nodig om in te kicken, en Anavar, pardon, de GS Anavar doet dat in minder dan 24 uur tijd...:finger:

DBC01 zei:
Sorry zelfs een megakorte ester als Dbol heeft effies paar daagjes nodig om in te kicken, en Anavar, pardon, de GS Anavar doet dat in minder dan 24 uur tijd...:finger:

misschien zat het tussen m'n oren, maar die gewoon pijnlijke pomp in m'n onderrug (wat uberhaupt wel apart is bij anavar...) was geen verbeelding beste vriend, dat zou het beste placebo-effect aller tijden zijn.

die pijn in je onderrug is typisch test gerelateerd, komt bij mij altijd opzetten als test ester in volle glorie zijn werk doet

Loo zei:
misschien zat het tussen m'n oren, maar die gewoon pijnlijke pomp in m'n onderrug (wat uberhaupt wel apart is bij anavar...) was geen verbeelding beste vriend, dat zou het beste placebo-effect aller tijden zijn.

Niks ten nadele van je ervaring; toch als je nadenkt is het een wonderlijk verhaal. Een verhaal dat geheel tegen alle principes van orals/steroiden in gaat: Maandag slikken, dinsdag Superman?

dennis999 zei:
die pijn in je onderrug is typisch test gerelateerd, komt bij mij altijd opzetten als test ester in volle glorie zijn werk doet

oke, daar zou je inderdaad best weleens gelijk in kunnen hebben bro:rolleyes:

Loo zei:
oke, daar zou je inderdaad best weleens gelijk in kunnen hebben bro:rolleyes:

Klinkt als muziek in je oren hè. Maar alle feiten vertellen iets anders.
Misschien was GS Anavar wel wat Popeye door z'n spinazieblikje heengooide; hap slik weg en pompen maar :roflol:

DBC01 zei:
Klinkt als muziek in je oren hè. Maar alle feiten vertellen iets anders.
Misschien was GS Anavar wel wat Popeye door z'n spinazieblikje heengooide; hap slik weg en pompen maar :roflol:

ik dacht eerder aan de toverpot van asterix en obelix.

Wat een gelul weer DBC01..moet je eens 5 tabs dbol slikken 30 minuten voor je gaat trainen..ik garandeer je dat je een waanzinnige pomp krijgt..

Laat mij dan vertellen dat de uitwerking van Dianabol bij iedereen weer anders is om nog maar te zwijgen over de kwaliteit van diverse soorten dianabol die in omloop zijn. Ik reageer pas na 3 weken, mijn maatje krijgt al een kick als hij z'n eerste tabletjes neemt............. Meten met verschillende maten heet dat.
Dacht trouwens dat het over Anavar ging hierzo.

Hey hoe wordt je trouwens moderator hierzo? :D

Hoe je mod wordt?

Stel er worden nieuwe moderators gezocht wordt er gekeken of er geschikte kandidaten voor die sectie zijn. Mensen met zowel kennis als een goede persoonlijkheid.

MrJ zei:
Hoe je mod wordt?

Stel er worden nieuwe moderators gezocht wordt er gekeken of er geschikte kandidaten voor die sectie zijn. Mensen met zowel kennis als een goede persoonlijkheid.

Je wilt weer rellen? :mad:
Je bedoeld die functie? Of moet ik het weer in het juiste perspectief zien? Mag ik dan ook eens vragen hoe het kan dat jij moderator bent geworden>?

Die Lange zei:
Je bedoeld die functie? Of moet ik het weer in het juiste perspectief zien? Mag ik dan ook eens vragen hoe het kan dat jij moderator bent geworden>?

Gaan we even normaal doen lange Man?..

grten D.W.

Iedereen lichaam reageert anders op AAS, ik ben er ook van overtuigd dat er zogenaamde non responders zijn die van alles pakken maar gewoon niet reageren. Andersom ook kennis van me krijgt al puffy nipples als hij testo ruikt.

Die Lange zei:

roidrage???

hardgainers zei:
Iedereen lichaam reageert anders op AAS, ik ben er ook van overtuigd dat er zogenaamde non responders zijn die van alles pakken maar gewoon niet reageren. Andersom ook kennis van me krijgt al puffy nipples als hij testo ruikt.

Die non-responder bedoel je mij weer mee he?? :mad:

kan het kwaad om anavar te nemen nu ik in een roaccutane kuur zit?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe belastend anavar is voor de lever!

Dit meen je niet hè, dit is een geintje!!

Roaccutane is superbelastend voor de lever. Een beetje huisarts die je eraan zet laat je elke maand een leveronderzoek doen. Nee wat dat betreft is Roaccutane héél giftig.

Zou er zelf idd geen orals bij nemen nee.

Terug
Naar boven