Fitness Seller

Anavar only

Denk best dat dat 10% kan zijn, zou er geen geld om verwedden though.

Op 10% moeten abs gewoon duidelijk zichtbaar zijn.
Dit is never 10%.

Meting kan best 10.1 procent zijn maar hou rekening dat elke vp meting ook een afwijking heeft kan zomaar 2% schelen

• Topic Starter Topic Starter
Who cares of dit nu 10.1% is of niet. Het is in ieder geval zo gemeten. Mr het gaat erom hoe ik eruit zie niet het nummertje.

Ik heb trouwens nog maanden voor mijn wedstrijd, mijn dieet moet nog beginnen.

Als jullie het heel graag willen weten. Stort me 50 euro dan laat ik een dexa scan maken. :-)

Who cares of dit nu 10.1% is of niet. Het is in ieder geval zo gemeten. Mr het gaat erom hoe ik eruit zie niet het nummertje.

Ik heb trouwens nog maanden voor mijn wedstrijd, mijn dieet moet nog beginnen.

Als jullie het heel graag willen weten. Stort me 50 euro dan laat ik een dexa scan maken. :-)

dexascan valt altijd hoger uit + je hebt meer dan 50 euro nodig voor een 4 compartment analysis

Feit is dat de meeste mensen hun vp veel te laag schatten.
Ook wel mooi dat je naar 4% denkt te kunnen gaan met alleen een beetje var. Weet je überhaupt wel hoe 4% bf eruit ziet?

Ik denk niet met Anavar naar 4% te gaan maar met mijn dieet.

Wedstrijdshape is het doel, ik ga er alles aan doen (wat een beetje verstandig is) omdat doel te bereiken.

Foto van vorig jaar dit was zogezegt 8%

Laatst bewerkt:
Met var tegen spierverlies zoals je dat zelf zei.
Denk dat je niet eens echt weet wat 4% is.
Je foto is ook zeker geen 8%

Je vroeg om tips en advies,
Test, tren, mast, hgh, t3

Succes

Laatst bewerkt:
Mijn advies:

npp, test-c, dhb-c, anavar, adex, proviron, nolva, clen, t3, primo als orals, hgh en winnie

14 weeks out beginnen

Met var tegen spierverlies zoals je dat zelf zei.
Denk dat je niet eens echt weet wat 4% is.
Je foto is ook zeker geen 8%

Je vroeg om tips en advies,
Test, tren, mast, hgh, t3

Succes
er zit iemand aan de tren en kon gisteren niet trainen :heart:

Ondertussen is mijn "natural" bloedresultaat binnen, lijkt me dat ik een speciale hormoonhuishouding heb (ik ben 31 jr):
- test: 475 ng/dl
- vrij test 37.5 %
- oestradiol: 19.6 ng/dl (lager dan referentie waardes)
- progesteron 0.31ug/l (dubbel dan de ref waarde)
- prolactine 18.8 ug/l (net hoger als ref waarde)
- shbg 43.9 nmol/l
- lh 7.1 u/l
- fsh 3.9 u/l
- dhea sulfaat 335 ug/dl

- cholesterol tot 214
- hdl 59
- ldl 129

- ck zoals gewoonlijk threw The roof, schildklier waarden normaal

Heb ook mijn labmax tester binnen, ik ga wssnlijk morgen testen, zal een foto posten vh resultaat.

Deze thread mag trouwens van mij nr de log sectie

Cholesterol is erg hoog voor iemand die al even niet gekuurd heeft?

Cholesterol is erg hoog voor iemand die al even niet gekuurd heeft?

Ik heb nog nooit gekuurd, ik kom wel uit een bulk periode met een dieet van 10 hele eieren per dag en 4 stukken spek per dag. Heb meer gebulkt met vet ipv koolhydraten.

Ik heb nog nooit gekuurd, ik kom wel uit een bulk periode met een dieet van 10 hele eieren per dag en 4 stukken spek per dag. Heb meer gebulkt met vet ipv koolhydraten.

10 eieren per dag + bakken met spek? Ja dat is probably een beetje too much :roflol:

Bloedresultaten hebben mij verteld dat 0 of 5 eieren per dag niks doet met m'n cholesterol. Maar 10 eieren per dag is wel erg veel :roflol:

In het algemeen is het effect van cholesterol rijke voeding nihil op je eigen bloed levels, mits je in goede gezondheid verkeerd. Het consumeren van de verkeerde vetten ed hebben een veel grotere invloed, dus ik zou ook daar kritisch naar kijken.

Terug
Naar boven