MuscleMeat

Anavar only

Bloedresultaten hebben mij verteld dat 0 of 5 eieren per dag niks doet met m'n cholesterol. Maar 10 eieren per dag is wel erg veel :roflol:

In het algemeen is het effect van cholesterol rijke voeding nihil op je eigen bloed levels, mits je in goede gezondheid verkeerd. Het consumeren van de verkeerde vetten ed hebben een veel grotere invloed, dus ik zou ook daar kritisch naar kijken.

Dit is niet helemaal waar, mensen reageren individueel verschillend op cholesterol uit voeding en je hebt er ook zogenaamde hyperresponders bij.

Ik zat een tijdje op 20 hele eieren :-)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de labmax test gedaan. Test is perfect geslaagd, kreeg de kleur die het moest krijgen.

Gezien de authenticatie check en de geslaagde labmax check voel ik me voldoende zeker dat het echte oxandrolone is. 15 euro koste het testertje, geld waard voor mij.

Ondertussen heb ik ook wat supps gekocht voor mijn gezondheid te ondersteunen:

- royal Jelly: er is een studie die beweert dat royal Jelly het lichaam beschermt tegen de supressie van Aas. Als dat ook voor Anavar geld en als het ook werkt is mr de vraag maar het kost niet veel dus het kan geen kwaad

http://www.ergogenics.org/tijdens-b...-royal-jelly-aanmaak-testosteron-op-peil.html

- cafeïne: er is een studie die beweert dat Anavar 20x zo goed wordt opgenomen indien genomen met cafeïne. In eerste instantie ga ik dat niet doen maar zodra ik verminderde effecten ervaar ga ik het proberen

http://www.ergogenics.org/cafeine-versterkt-anabole-werking-oxandrolone.html

- policosanol: verminderd in studies cholesterol met 20 - 30%, Anavar verhoogd met 30%. Benieuwd of het wat afdoet

Verder neem ik al jaren sowieso 2000mg Epa en dha (omega 3) per dag en een heel hoop "super" antioxidanten (o.a. astaxanthin, ubiquinol ...)

Ik ben ook van plan om 6 weken Anavar te nemen, bloed laten controleren, indien nodig nakuur aansluitend op de Anavar dus ook eventueel tijdens de pct 6 weken de SARM Ostarine op 10mg, en daarna nog eens 6 weken Anavar. Na 6 weken levert Anavar volgens studies niet veel meer op.

Ostarine op 10mg onderdrukt niet en zal me toch helpen met volheid, kracht en het dieet optimaal ondersteunen.

Voor mensen die het interesseren zal ik hier mijn ervaringen blijven delen. Nogmaals deze topic mag naar de log sectie.

Hier trouwens een link nr mijn huidig voedingsschema:

Mijn coach geeft me macro's en ik vul mijn dieet zelf in. Met min of meer bro bodybuilding eten, zeker geen poptarts en die shit

Haribo = dextrose

Dag1 13/8/2016:
Dosis is 15 mg per dag. Ik neem 3x per dag 5 mg.

Ik heb ook n-acetylcysteine (NAC) toegevoegd voor leverbescherming, 1200 mg per dag.

Niks speciaals verder te melden. Ik ga hier geen gedetailleerde trainingen e.d. posten. Het zal rond volgende pijlers draaien:
- gewicht
- vet%
- kracht
- sides
- bloedresultaaten

Dag1 13/8/2016:

Ik heb ook n-acetylcysteine (NAC) toegevoegd voor leverbescherming, 1200 mg per dag.

Niks speciaals verder te melden. Ik ga hier geen gedetailleerde trainingen e.d. posten. Het zal rond volgende pijlers draaien:
- gewicht
- vet%
- kracht
- sides
- bloedresultaaten
Begrijp ik het goed dat je 15 mg oxandrolon (anavar) neemt per dag?

Dag1 13/8/2016:

- gewicht
- vet%
- kracht
- sides
- bloedresultaaten

De man op jouw avatar is jouw verloofde?

Ja dat klopt wat een watje he

Carry on!

Ik zou minimaal op 30-40 gaan zitten.

Terug
Naar boven