AndroidHealthClinic

andreas frey het beest van duitsland

Bezoekers in dit topic

RubenSossa zei:

Ik vind hem op die wedstrijd foto's wat weg hebben van Alexander Fedorov tentijde van zijn tweede plaats achter Coleman op de Russian Grand Prix.

Had er al eens een topic over gemaakt, vroeger ging Nederland ongeveer gelijk op met Duitsland maar kijk eens hoeveel pro's ze nu hebben, dacht een stuk of 8 op dit moment:eek: en wat dacht je van al die top ammateurs daar
die ook zo een pro-card zouden kunnen hebben.
 
Dave Hawk zei:
Ik vind hem op die wedstrijd foto's wat weg hebben van Alexander Fedorov tentijde van zijn tweede plaats achter Coleman op de Russian Grand Prix.

Had er al eens een topic over gemaakt, vroeger ging Nederland ongeveer gelijk op met Duitsland maar kijk eens hoeveel pro's ze nu hebben, dacht een stuk of 8 op dit moment:eek: en wat dacht je van al die top ammateurs daar
die ook zo een pro-card zouden kunnen hebben.

woow!
 
ik geef je trouwens gelijk in je vergelijking dave
 
wat een beest!!!
 
ironmike86 zei:
grote kerel :),maar benen en vooral kuiten lopen flink achter als hij die kan bijtrekken zie ik hem zeker op het MR.O podium staan

benen heeft ie al behoorlijk bijgetrokken.

Kuiten en vooral ook onderarmen kunnen beter.
 
Mooie lijnen en ontzettend symmetrisch! :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn, wat hebben die duitsters toch wat andere landen niet hebben?
 
wat ik dan wil weten Welke oefeningen hij varieert...
 
like my ass muther****ers, this is a big one :eek:
 
:eek: wat een beest! Heerlijk om te zien! En wat een schouders!
 
haha check al die iele mannetjes naast hem :D.
 
dennis999 zei:
duitsland=land vd massa:P
Ja, maar deze gast heeft ook nog mooie belijning. En de 'nieuwe' generatie Duitsers heeft Massa en symmetrie... Ik voorzie een duitser als toekomstige Mr. O.
 
Hier is nog een foto van Andreas op de Fibo 2006 te Essen:

Andreas-Frey.jpg
 
benen zijn echt top!
 
Die heeft idd grote ronde schouders. Huge!
 
Back
Naar boven