XXL Nutrition

andreas frey het beest van duitsland

Bezoekers in dit topic

NOC29.jpg

NOC30.jpg


1995
nrw19951.jpg

nrw19953.jpg


2005
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind hem op die wedstrijd foto's wat weg hebben van Alexander Fedorov tentijde van zijn tweede plaats achter Coleman op de Russian Grand Prix.

Had er al eens een topic over gemaakt, vroeger ging Nederland ongeveer gelijk op met Duitsland maar kijk eens hoeveel pro's ze nu hebben, dacht een stuk of 8 op dit moment:eek: en wat dacht je van al die top ammateurs daar
die ook zo een pro-card zouden kunnen hebben.

Dennis Wolf, Andreas Popovic (oftewel nu: Frey) en Alexander Fedorov hebben 1 ding gemeen: ze zijn alledrie van Oosteuropese afkomst. Andreas is geloof ik Roemeens en Dennis en Alexander zijn allebei van geboorte Russsisch.
 
hij heeft trouwens..zn rechter pec al eens afgescheurt niet?!!
 
Zoooo.. dat vind ik echt on-ge-lo-fe-lijk hehe die pics van 1995 zo zijn redelijk wat jongens hier op het forum en op die pics van 10 jaar later zie je gewoon een monster met een SUPERfysiek! Ik snap dat niet.. :)
 
Machtig om die kerel zijn progressie te zien van in de beginjaren tot het nu! Djeez die kerel is huge geworden! Zo'n mooi gevormde ronde schouders, echt mooi top fysiek. Iets om fan van te zijn; damn!
 
Back
Naar boven